Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oli kerran huvittavaa seurattavaa, kun joku n. 15v jantteeri tuli salille ja teki rinnallevetoa. Teki sellaisilla painoilla, että sai noin 3-5 toistoa. Ei siinä mitään, mutta painoa lapattiin lisää ja lisää vaikka toistoja ei lopuksi enää tullut, ja lopuksi se oli sellaista nysväystä ettei voisi edes maveksi kutsua :D. Sen jälkeen hän meni sitten voimahäkkiin ja lastasi tankoon 90kg ja ajatteli ruveta kyykkäämään. Tyyppi nosti sitten varmistuskapulat tai mitkä onkaan niin korkealle, että jalkaa ei saanut edes 45 asteen kulmaan kyykätessä :D Teki siinä sitten 3 niiausta; lastasi lisää painoa 120kg asti ja otti varmistuskapulat pois. Silloin jo ajattelin et nyt rysähtää. Kaveri sitten letkauttikin siitä: "Jytym." Jantteeri otti painot niskalle, nosti pois pidikkeiltä, mutta ei enää pakittanu romut niskas vaan laitto painot takasin ja tyhjäs tangon ja lähti pois. Tais tajuta tuon viestin :rolleyes:

Omaa komediaa löytyi, kun lämmittelin penkissä tangolla ja siitä sitten kiskaisin itteni ylös ja pää ei mennytkään sieltä tangon etupuolelta kuten yleensä, vaan kumahti suoraan tankoon ja tanko tipahti pidikkeiltään ja tuloksena päässä kiva kuhmu :D Tangon pidikkeet oli siis yhden asetuksen verran korkeammalla kun yleensä pidän ja totuttua liikerataa pitkin menevä pää sitten osuikin tankoon :rolleyes:

Viime treeneissä tarjosin salikomediat ihan omasta takaa.

1) repes shortsit melkeen koko pituudeltaan persesestä kesken kyykkysarjan.

noh treeni vedettiin luonnollisesti loppuun asti perse auki (no oli mulla tietenkin bokserit) jolloin pääsi tapahtumaan no.

2) otin vahingossa kyykkyjen jälkeen levyt tangosta toispuolisesti pois joten kun olin ottanut levyt toiselta puolelta tanko dippas toiselle puolelle levyjen painosta ja osui melkeen lähellä seissyttä jäbää päähän.

eli aika :david: meiningit tällä kertaa.

VITTU, TAAS

ei siis housut revennyt vaan tanko keikkas. :david::david::david::david::david:

Vois koittaa ens kerralla vähän keskittyä siihen mitä on tekemässä.

Noniin, helvetin hienoa. Kuumetta (37-39c), flunssa ja vitullista kurkun turpoamista jatkunut nyt seittemän päivää. Molemmilla puolilla kurkkua 2cm x 2cm peitteet ja niin kipeä et hädin tuskin saa syötyä, tokkopa se ruoka tunnu muutenkaan maistuvan. Lääkärissä kun kävin niin totesivat, että mulla on Mononukleoosi tjsp., eli suomeks pusutauti. Lääkettä tähän tautiin ei ole, ja normaali kestoaika kaks viikkoa. Oli pakko sitte leikkiä sherlockia ja vitutuksee vähä googlettaa tästä taudista ja muutamat sivut selattuani huomasin että monilla kyseinen tauti kestänyt päälle kuukaudenkin. Osa ollut tiputuksessa ku mitää ei saa ales ja viimosetki limat oksentanu ulos. Hartaasti toivon ettei tästä tauti enää tule pahemenemaan, kun nukkuminenki tuntuu ylitsepääsemättömältä. Buranaa ja panadolia tullu kiskottua aika huolella, mutta kurkku kun on tässä kunnossa ni ei ne tabut muuhun ku kuumeeseen auta. Toinen viikko tämän taudin sairastamista kuulostaa jo aivan hullulta, kuukaudesta puhumattakaan.. Voi tätä vitutuksen määrää. :curs:

Jonkun pitäisi kyllä kehittää vähän alkolukon tapainen vehje tietokoneen käytön estämiseksi sairaana. Tullut itselle pahaksi tavaksi aina googlata jos vähänkin harvinaisempia oireita. Sitten luen tietysti ensimmäisenä nämä suomen asiantuntijalausunnot suomi24 palstalta. Sitten saankin tietää sieltä, että kipeä varpaani onkin merkki pitkälle edenneestä luusyövästä. Voi härregyyd sitten ollaankin paniikissa seuraavat viisi viikkoa saaden kaikki ko tautiin mahdollisesti liittyvät oireet pelkästä luulotautisuudesta johtuen.

Jonkun pitäisi kyllä kehittää vähän alkolukon tapainen vehje tietokoneen käytön estämiseksi sairaana. Tullut itselle pahaksi tavaksi aina googlata jos vähänkin harvinaisempia oireita. Sitten luen tietysti ensimmäisenä nämä suomen asiantuntijalausunnot suomi24 palstalta. Sitten saankin tietää sieltä, että kipeä varpaani onkin merkki pitkälle edenneestä luusyövästä. Voi härregyyd sitten ollaankin paniikissa seuraavat viisi viikkoa saaden kaikki ko tautiin mahdollisesti liittyvät oireet pelkästä luulotautisuudesta johtuen.

:) kohtalontoveri mäkään en voi käsittää miten olen vielä elossa niin monta kertaa on tullut diagnisoitua itseltään vakavia sairauksia :)

VITTU, TAAS

ei siis housut revennyt vaan tanko keikkas. :david::david::david::david::david:

Vois koittaa ens kerralla vähän keskittyä siihen mitä on tekemässä.
Meinas omalla salilla käydä silleen, että tangossa oli 180 kg ja eräs heppu rupes niitä levyjä ottamaan toiselta puolelta pois. Oli vikaa 20 kilon lättyä ottamassa toiselta puolelta, kunnes huomautin, että toisella puolella on 3 levyä enemmän. Ihme, että tanko ei ollut vielä siinä vaiheessa keikannut. Ois kyllä perkeleenmoinen rytinä tullut, itse asiassa levyt olisivat menneet keikahtaessa ikkunasta läpi ja tippuneet 5 metriä. On se pienestä kiinni...

Tämä ei tapahtunut salilla, mutta melkein:

Erään nimeltä mainitsemattoman urheiluopiston uimahallissa oli joku lukiolaisten tms. n. 18-vuotiaiden leirikoulu uimassa muiden mukana. Ei siinä mitään, mutta kun menin (munasillaan tietty) suihkun kautta saunaan, niin alkaa kauhea kikatus kun saunassa on uimapuvut päällä kymmenen lukiolaispoikaa ja puolen tusiaan nuorta naista. Kaupan päälle nuoriso tietysti osoittelee ovella töllistelevän Keban elintä ym. hauskaa.

Noh, kuuntelin siinä kikatusta pari sekuntia ja tokaisin kunnon komentoäänellä lähimmälle neidille, että nyt ulos tai tulee kalu suuhun. Sauna hiljeni täysin ja neidit kävelivät varpaitaan katsellen ulos. Istuin lauteille. Parin minuutin täydellisen hiljaisuuden jälkeen myös poikalauma käveli sanaakaan sanomatta ulos.

Tästä kyl ehdottopmasti pointsit himaan!!!!! :hyper:

JUMALAUTA! Toinen inssi vituiks saatanan pilkunnuissijat alkaa pikkuhiljaa vituttamaan!:curs:
No kai se 3.kerta toden sanoo sitte

Ei varmaan sua lohduta, mutta mä sain ajokortin aikoinani, vaikka inssinpitäjä joutui painamaan kaksi kertaa jarrua kesken ajon. Olisi pitänyt kahdessa eri risteyksessä väistää oikealta tulevia autoja. En tajua kyllä, mutta läpi se meni heti ekalla yrityksellä :wtf:

JUMALAUTA! Toinen inssi vituiks saatanan pilkunnuissijat alkaa pikkuhiljaa vituttamaan!:curs:
No kai se 3.kerta toden sanoo sitte
Kenenköhän syy se vituiksimeneminen oli: Sun vai inssinpitäjän?

Ei varmaan sua lohduta, mutta mä sain ajokortin aikoinani, vaikka inssinpitäjä joutui painamaan kaksi kertaa jarrua kesken ajon. Olisi pitänyt kahdessa eri risteyksessä väistää oikealta tulevia autoja. En tajua kyllä, mutta läpi se meni heti ekalla yrityksellä :wtf:

Pistää vaan masentamaan :D Jotkut kaveritki on niin torveloita välillä liikenteessä et en ymmärrä miten ne on sen kortin saanu

Niin ja mun vikahan se tietysti oli mutta ei se niin paha virhe ollu että (IMO) että siitä hylsyn voi antaa kun kaikki muu oli ok.

:offtopic: Meinasin muuten jo aiemmin kysyä japalta missä päin mies on pyörinyt? t: Lieksassa itsekin nuoruutensa viettänyt.

:offtopic: Lieksan keskustasta noin 55km itään. Lähin tunnistettava paikka on Inarin raja-asema. Siitä on linnuntietä muutama kilometri mökille. Olen yleensä mökillä kesällä useamman vlopun ja useimiten viikon tai pari. Ja sitten syksyllä kaiken vapaa-ajan metsällä.

Yksi sana: "DNA" :wall: Tänäänkin oli taas iltapäivän netti toimimatta, sitten tuli takaisin parin tunnin päästä ja äskenkin pamahti poikki puoleksi tunniksi taas vaihteeksi. On se saatana oikeesti kumma että miksei tuo kurapaska liittymä voi yhtä vitun päivää toimia katkoitta.... :curs:

Viikko mennyt jo räkätaudissa ja nyt uudelleen kurkku kipeä ja räkää pukkaa. Pitäiskö tässä alkaa etsimään kämpästä hometta kun olen kerran kuussa nuhassa???? Vai mikä ihme mua vaivaa???:curs:

Back
Ylös Bottom