Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Äsken tuli eräs mies tähän tiskille ja kertoi että tulee hakemaa jotaa tavaraa, soitin asiasta ja sanoin et "tääl on tämmönen pienempi rekka-auto että minnes ohjaan tän, tulee hakemaan tavaraa" no vastas tää kelle soitin ja opasti et minne neuvon ni tää vitun kuski alkaa vittuilee:

kuski: tiiätkö mikä on rekka-auto?
mä: jep
kuski: no mikäs tää on (näyttää rekan nuppia mikä menee porteista)
mä: rekka?
kuski: pienet pojat ja mummot sanoo rekka-auto, tiiätkö mikä se on?
mä: eiköhän tuo kelle soitin tiiä että mitä meinaan pienen kokosella rekka-autolla (kelle soitin ni tietää kyllä mitä meinasin)
kuski: nii mutta tiiät sä?
mä: edelleenkii tiiän
kuski: tää on rekka-auto (näyttää normaalia rekkaa mikä menee porteista)
mä: ja sun elämä siihen sit vissii kaatuu ku sanoin tota teidän vehettä rekaksi???
kuski: *mutisee* ja menee pois

Vittu että kävi vituttaa tommonen "kaikentietävät" mulkku, meinasko oikeesti etten tiedä mitä eroa on vitun nupeilla, rekka-autoilla, loka-autoilla saatana :curs: yhtä samaa paskaa kaikki.

Aika ilkee :(

Mua tervehditään nykyään useimmiten näin:
Minä: "Hei!"
Asiakas: "Parkkilappu"

Nyt mä ymmärrän, miltä kaupan kassoista tuntuu, kun muovipussitellaan koko ajan :D
Ja lisäks mun kengästä aukes rusetti... Ne on tollasta nahkanauhaa, jotka on liimattu kenkään kiinni ja siitä narusta väännetty rusetti. En osaa tehä uutta! Se pitäis jotenki väännellä siihen, narun toinen pää 2cm ja toinen 10cm.. ?!

Vituttaa koko nyky-yhteiskunta ja ihmiset. Kaikki on niin teennäistä ja ihmiset kylmiä. Sitten on näitä arjen sankareita taas kuten Saksassa tänään. Tahtoisi jonnekkin kauas pois missä nämä asiat eivät ole vielä ainakaan näin huonosti.

Vituttaa koko nyky-yhteiskunta ja ihmiset. Kaikki on niin teennäistä ja ihmiset kylmiä. Sitten on näitä arjen sankareita taas kuten Saksassa tänään. Tahtoisi jonnekkin kauas pois missä nämä asiat eivät ole vielä ainakaan näin huonosti.

Kaikkialla on paskaa. Ihmiset on perseestä ja maailma paha. Ihminen on paha. Eläin. Tappaja. Kusipää ja pääsääntöisesti omaa etuaan tavoitteleva, 99,99% ajasta. Aina. Jos joku muuta väittää on joko naivi tai tyhmä. Tai molempia.

Vituttaa naapuri joka tuo väkisin koiransa nuuskimaan omaa koiraani, vaikka olen sanonut sille moneen kertaan että ei. Varsinkin kun ollaan monesti todettu, että tää mun arka koira ei tykkää siitä naapurin rauhallisesta 15v hauvasta.

No hei, ei 30 vuotta ole vielä vanha! Voit opiskella uuden ammatin ihan hyvin ja siinäkin ehdit tehdä töitä vielä jotain 30 vuotta! Älä mieti mitä isäs tai äitis susta halus vaan mitä haluat itse itsestäs ja tee asioita sen eteen! Ei siinä mitään pahaa ole olla duunarikaan ja tuijottaa telkkaa kaikki illat, mutta jos sellainen elämä ei sua tyydytä, niin tee sille jotain. Pois tollanen itsesääli, sulla on yli puolet elämästäs aikaa jäljellä tehdä vaikka mitä!!

Oikeessahan sä olet. Aloinkin tehdä asialle jo muutama vuosi sitten jotain. Valkolakin sain viime keväänä aikuislukiosta ja nyt olen AMK:ssa iltapuolella. Oli eilen vain väsymys/itsesääli kohtaus. Täällä on mukava purkaa itsesääliä, kun oikeassa elämässä en halua tuoda sellaista esiin. Tänään ei ketuta.

Riitaa tyttöystävän kanssa.. mutta sen vika :curs::(
Onneks pystytään tääki melko asiallisesti hoitamaan, mut kyl vaan ottaa päähän.. ja tää juttu on pakko käsitellä, muuten hajoo pää lopullisesti.

Oikeessahan sä olet. Aloinkin tehdä asialle jo muutama vuosi sitten jotain. Valkolakin sain viime keväänä aikuislukiosta ja nyt olen AMK:ssa iltapuolella. Oli eilen vain väsymys/itsesääli kohtaus. Täällä on mukava purkaa itsesääliä, kun oikeassa elämässä en halua tuoda sellaista esiin. Tänään ei ketuta.

Hyvä:)

:dance2::dance::worship:
:hyvä::rock::whip::kippis1:
:itku::urjo::zzzz::wall:
:love::joulu3::joulu4::joulu2:

Noi vituttaa. Huomattavasti miellyttävämpää ois lukee tekstiä, kun ei joku tanssiva banaani koko aikaa vilkkuis näkökentässä.

Vituttaa aikuiset ihmiset jotka hokee vittu-sanaa vähänväliä. Teineillä tuon vielä ymmärtää jonkinlaisena ikään kuuluvana ilmiönä, mutta aikuisilla ei enää millään. Kuulostaa pelkästään tosi epäkypsältä ja naurettavalta. Sanan käyttö sillointällöin sopivassa tilanteessa on ihan jees(käytänhän itsekin), mutta ei jatkuvasti, päivittäin ja vieläpä monia kertoja päivässä(tai jopa tunnissa).

Kaks viikkoa kärsiny unettomuudesta (liian varhainen herääminen). Menen nukkuu klo 24 ja herään poikkeuksetta klo 5-6 ja yön aikana herään pariin kertaan. Syön jonkun verran vähemmän kuin kulutan ja sotken crosstrainerillä päivittäin. Oon heti päivällä väsynyt ja iltaisin ihan loppu. Pelottaa, että onko tässä syöpä tai diabetes tai jotain... ei helvetti.

Back
Ylös Bottom