Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei vaan olisi uniapnean oireita? Mulla on todettiin vaikea uniapnea noin puoli vuotta sitten. Epäilen kyllä, että se tauti on vaivannut jollain asteella viimeiset 5-10 vuotta, mutta ei näin pahasti mitä mitä tällä hetkellä.4 päivää on ollut täydellistä uupumusta, otan parit torkut päivällä ja silti yölläkin nukuttaa.
Onneksi ei janota, mikä olisi merkki diabetesta.
Jos huomenna ei olo yhtään parane niin lekuriin.
Siis koko aika väsyttää - mitään helvetin sokeritautia en todellakaan halua.
En ole läski enkä juo viinaa, perkele.
Ei mitään tunteita, ei mitään heikkouksia... Toivois vaan että oiskin noin.
Ei hemmetti. Samaan päivään lisää paskaa.
Empatia tappaa. Omat asiat, vitut muista. Toki hyväntyypin lisiä joutuu joustaa aina, mutta ei meistä kukaan mikään automaatti ole.
Toi sun eka lause on utopiaa. Perustelen sen sillä että kenet vain voi kyykyttää jos omaa ihmistuntemusta ja ajotus on kohdillaan. Suurimmalle osalle ei tarvi edes ajotusta.
Muija on espanjassa ja mietin, joka päivä et lähtis vaan sinne, mutta...
Oon kohta kolmekymppinen ja en ole saanut mielestäni mitään aikaiseksi. Teen paskaduuneja, tienaan saatanan vähän ja omaisuutta ei ole jenin jeniä, velkaa vain.
Muuten sama paitsi oon melkeen 10 vuotta nuorempi ja oon hikiseen plussalla ettei velkaa sentään ole. Mulla on vielä toivoa! :dance:
Ei.Se onkin utopiaa. Mut oishan se hienoa joskus olla tunteeton robotti. Joskus.
Oon kohta kolmekymppinen ja en ole saanut mielestäni mitään aikaiseksi. Teen paskaduuneja, tienaan saatanan vähän ja omaisuutta ei ole jenin jeniä, velkaa vain. Vittu musta piti tulla jotain. Olin aina niin saatanan erinomainen ja muita parempi. Äiti halusi pojastaan lääkäriä ja isä rakennusmestaria, oon käyny kahden vuoden amislinjan... Saatana. Ja niitä hommia en ole paljon sen jälkeen tehnyt.
Mun elämästä on kulunut kohta 40 pinnaa. Tässä on sellainen 35-40 vuotta peliaikaa jäljellä (n.170 00 vrk.) ja päivät vilisee silmissä. Kohta on pelit pelattu. Takasin ei pääse, olis pitänyt tajuta aikanaan, mutta ei. Pitäis tajuta nyt, mutta en mä mitään tajua. Jatkan vaan samaan malliin. Töistä himaan ja suu auki katselemaan telkkaria, saatana. Tätäkö tää on? Pitääkö mun hyväksyä, ettei Ryynäsen pojasta tullut oikeastaan mitään? Ihan tavallinen duunari, jota ei tule kukaan muistamaan.
Vituttaa ja surettaa.
![]()