Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Selkä taas jumissa. Sanoin lekurille, että en mä sairaslomaa kaipaa, tartten vaan riittävät myrkyt töissä selviämiseen. Noh, hain lääkkeet nappasin diapamin heti. Tsädää, selkä särkee yhä, mutta ei tällä lääkityksellä kyllä ajatustyötä tehdä. Tramalia on samassa ressussa, sitä en kyllä uskaltanut vielä ottaa. Kai näihin joku toleranssi (tuohon päihtymykseen) tulee?? Muuten pitää jäädä kotiin ja katsella kun seinät kaatuu päälle.

Voi prkle. Enkä ees tiedä missä tuo meni :(

Ei mitään tunteita, ei mitään heikkouksia... Toivois vaan että oiskin noin.

Ei hemmetti. Samaan päivään lisää paskaa.

4 päivää on ollut täydellistä uupumusta, otan parit torkut päivällä ja silti yölläkin nukuttaa.
Onneksi ei janota, mikä olisi merkki diabetesta.
Jos huomenna ei olo yhtään parane niin lekuriin.

Siis koko aika väsyttää - mitään helvetin sokeritautia en todellakaan halua.
En ole läski enkä juo viinaa, perkele.
Ettei vaan olisi uniapnean oireita? Mulla on todettiin vaikea uniapnea noin puoli vuotta sitten. Epäilen kyllä, että se tauti on vaivannut jollain asteella viimeiset 5-10 vuotta, mutta ei näin pahasti mitä mitä tällä hetkellä.

Se on ihan sama nukkuuko 2 vai 12 tuntia silti on yhtä väsynyt olo ja välillä ei saa unta sitten millään.

Hauskaa sikäli, ettei tuohon ole oikeastaan mitään lopullisesti auttavia hoitokeinoja. Ei auta muuta kuin kärsiä siitä.

Ei mitään tunteita, ei mitään heikkouksia... Toivois vaan että oiskin noin.

Ei hemmetti. Samaan päivään lisää paskaa.

Empatia tappaa. Omat asiat, vitut muista. Toki hyväntyypin lisiä joutuu joustaa aina, mutta ei meistä kukaan mikään automaatti ole.
Toi sun eka lause on utopiaa. Perustelen sen sillä että kenet vain voi kyykyttää jos omaa ihmistuntemusta ja ajotus on kohdillaan. Suurimmalle osalle ei tarvi edes ajotusta.

Empatia tappaa. Omat asiat, vitut muista. Toki hyväntyypin lisiä joutuu joustaa aina, mutta ei meistä kukaan mikään automaatti ole.
Toi sun eka lause on utopiaa. Perustelen sen sillä että kenet vain voi kyykyttää jos omaa ihmistuntemusta ja ajotus on kohdillaan. Suurimmalle osalle ei tarvi edes ajotusta.

Se onkin utopiaa. Mut oishan se hienoa joskus olla tunteeton robotti. Joskus.

Sain Elinkeinoverotuksen tentistä hylsyn..taas..alan epäillä, että vika onkin tarkastavassa päässä eikä omassa. Muutama ystavä koskaan nähnytkään niitä kirjoja ja suorittivat tentin hyväksytysti yhden ja kahden päivä lukemisella versus omat 2x2vko. Taitaa olla aika kävellä ko. laitokselle huomenna ja vaatia uutta puolueetonta tarkastusta.

Mua vituttaa mun elämä. Teen paskaa duunia paskalla palkalla (10e/h).Päivät on nykyään samanlaisii, töistä salille tai reeneihin ja viikonloppusin keittoo. Haluttais ottaa loparit, en tiä miks en ota:david: Muija on espanjassa ja mietin, joka päivä et lähtis vaan sinne, mutta...

Oon kohta kolmekymppinen ja en ole saanut mielestäni mitään aikaiseksi. Teen paskaduuneja, tienaan saatanan vähän ja omaisuutta ei ole jenin jeniä, velkaa vain. Vittu musta piti tulla jotain. Olin aina niin saatanan erinomainen ja muita parempi. Äiti halusi pojastaan lääkäriä ja isä rakennusmestaria, oon käyny kahden vuoden amislinjan... Saatana. Ja niitä hommia en ole paljon sen jälkeen tehnyt.

Mun elämästä on kulunut kohta 40 pinnaa. Tässä on sellainen 35-40 vuotta peliaikaa jäljellä (n.170 00 vrk.) ja päivät vilisee silmissä. Kohta on pelit pelattu. Takasin ei pääse, olis pitänyt tajuta aikanaan, mutta ei. Pitäis tajuta nyt, mutta en mä mitään tajua. Jatkan vaan samaan malliin. Töistä himaan ja suu auki katselemaan telkkaria, saatana. Tätäkö tää on? Pitääkö mun hyväksyä, ettei Ryynäsen pojasta tullut oikeastaan mitään? Ihan tavallinen duunari, jota ei tule kukaan muistamaan.

Vituttaa ja surettaa.
:rock:

Oon kohta kolmekymppinen ja en ole saanut mielestäni mitään aikaiseksi. Teen paskaduuneja, tienaan saatanan vähän ja omaisuutta ei ole jenin jeniä, velkaa vain.

Muuten sama paitsi oon melkeen 10 vuotta nuorempi ja oon hikiseen plussalla ettei velkaa sentään ole. Mulla on vielä toivoa! :dance:

Vittu... 23 vuotta lasissa pian enkä ole tehnyt elämälläni mitään järkevää...

Tavoitteita:

-Lopettaa tupakointi
-Hommata duuni
-Voittaa 5-numeroinen summa pokerissa
-Juoda vain viikonloppuisin
-Nostaa 130kg penkistä :D
-Saada pillua

Oon kohta kolmekymppinen ja en ole saanut mielestäni mitään aikaiseksi. Teen paskaduuneja, tienaan saatanan vähän ja omaisuutta ei ole jenin jeniä, velkaa vain. Vittu musta piti tulla jotain. Olin aina niin saatanan erinomainen ja muita parempi. Äiti halusi pojastaan lääkäriä ja isä rakennusmestaria, oon käyny kahden vuoden amislinjan... Saatana. Ja niitä hommia en ole paljon sen jälkeen tehnyt.

Mun elämästä on kulunut kohta 40 pinnaa. Tässä on sellainen 35-40 vuotta peliaikaa jäljellä (n.170 00 vrk.) ja päivät vilisee silmissä. Kohta on pelit pelattu. Takasin ei pääse, olis pitänyt tajuta aikanaan, mutta ei. Pitäis tajuta nyt, mutta en mä mitään tajua. Jatkan vaan samaan malliin. Töistä himaan ja suu auki katselemaan telkkaria, saatana. Tätäkö tää on? Pitääkö mun hyväksyä, ettei Ryynäsen pojasta tullut oikeastaan mitään? Ihan tavallinen duunari, jota ei tule kukaan muistamaan.

Vituttaa ja surettaa.
:rock:

No hei, ei 30 vuotta ole vielä vanha! Voit opiskella uuden ammatin ihan hyvin ja siinäkin ehdit tehdä töitä vielä jotain 30 vuotta! Älä mieti mitä isäs tai äitis susta halus vaan mitä haluat itse itsestäs ja tee asioita sen eteen! Ei siinä mitään pahaa ole olla duunarikaan ja tuijottaa telkkaa kaikki illat, mutta jos sellainen elämä ei sua tyydytä, niin tee sille jotain. Pois tollanen itsesääli, sulla on yli puolet elämästäs aikaa jäljellä tehdä vaikka mitä!!

On se niin hienoa tehdä työtänsä ja kuunnella täysin turhaa ja asiatonta huutoa ja kiroilua omaa napaansa tuijottavilta "korkeammassa asemassa" olevilta pikkunilkeiltä ( asiakkailta). Miten ne ei tajua tuossa "asemassa" miten typeräksi itsensä tekevätkään???

Back
Ylös Bottom