Äsken tuli eräs mies tähän tiskille ja kertoi että tulee hakemaa jotaa tavaraa, soitin asiasta ja sanoin et "tääl on tämmönen pienempi rekka-auto että minnes ohjaan tän, tulee hakemaan tavaraa" no vastas tää kelle soitin ja opasti et minne neuvon ni tää vitun kuski alkaa vittuilee:
kuski: tiiätkö mikä on rekka-auto?
mä: jep
kuski: no mikäs tää on (näyttää rekan nuppia mikä menee porteista)
mä: rekka?
kuski: pienet pojat ja mummot sanoo rekka-auto, tiiätkö mikä se on?
mä: eiköhän tuo kelle soitin tiiä että mitä meinaan pienen kokosella rekka-autolla (kelle soitin ni tietää kyllä mitä meinasin)
kuski: nii mutta tiiät sä?
mä: edelleenkii tiiän
kuski: tää on rekka-auto (näyttää normaalia rekkaa mikä menee porteista)
mä: ja sun elämä siihen sit vissii kaatuu ku sanoin tota teidän vehettä rekaksi???
kuski: *mutisee* ja menee pois
Vittu että kävi vituttaa tommonen "kaikentietävät" mulkku, meinasko oikeesti etten tiedä mitä eroa on vitun nupeilla, rekka-autoilla, loka-autoilla saatana :curs: yhtä samaa paskaa kaikki.
kuski: tiiätkö mikä on rekka-auto?
mä: jep
kuski: no mikäs tää on (näyttää rekan nuppia mikä menee porteista)
mä: rekka?
kuski: pienet pojat ja mummot sanoo rekka-auto, tiiätkö mikä se on?
mä: eiköhän tuo kelle soitin tiiä että mitä meinaan pienen kokosella rekka-autolla (kelle soitin ni tietää kyllä mitä meinasin)
kuski: nii mutta tiiät sä?
mä: edelleenkii tiiän
kuski: tää on rekka-auto (näyttää normaalia rekkaa mikä menee porteista)
mä: ja sun elämä siihen sit vissii kaatuu ku sanoin tota teidän vehettä rekaksi???
kuski: *mutisee* ja menee pois
Vittu että kävi vituttaa tommonen "kaikentietävät" mulkku, meinasko oikeesti etten tiedä mitä eroa on vitun nupeilla, rekka-autoilla, loka-autoilla saatana :curs: yhtä samaa paskaa kaikki.

:whip::kippis1:
:wall:
:joulu3::joulu4::joulu2: