Joku sekopää nainen heitti koiransa 12. kerroksesta alas :( :curs:
Ai teidän talossa? Missäspäin tällainen tapahtui..?
Vois käydä hieman roikottamassa muijaa parvekkeelta:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai teidän talossa? Missäspäin tällainen tapahtui..?
Vois käydä hieman roikottamassa muijaa parvekkeelta:curs:
Miksi helvetissä pyöräkorjaamot ei voi olla lauantaisin edes pari tuntia auki.
Sama homma oli kotopuolessa. Eihän tuosta kiellosta tietenkään välitetty ja lämmittimen käyttöä jatkettiin. Eipä aikaakaan kun ikkunassa oli jonkun pihamoderaattorin kirjoittama lappu, jossa kysyttiin että eikö osata lukea :DTaloyhtiön lämmitystolppia ei ole mitoitettu sisätilalämmittimille, joten päättivät sitten kieltää sisätilalämmittimien käytön kokonaan.
Sama homma oli kotopuolessa. Eihän tuosta kiellosta tietenkään välitetty ja lämmittimen käyttöä jatkettiin. Eipä aikaakaan kun ikkunassa oli jonkun pihamoderaattorin kirjoittama lappu, jossa kysyttiin että eikö osata lukea :D
IB-tutkinto avaakin portit sitten kaikkeen mahdolliseen... Totuus kaikessa on kuitenkin se, että noilla papereilla ei mitata yhtään kenenkään oikeita taitoja, vaan kykyä vastata niihin kysymyksiin oikealla ko. instanssia miellyttävällä tavalla. Ylioppilastodistuksella pääsee Suomen korkeakouluihin ainakin, ja sen jälkeen sillä voi pyyhkiä rektaalia tai sen voi kehystää seinälle, koska kukaan sitä ei enää kysy. Ekan duunipaikan saat sillä, kun oot tehnyt harjoittelun tai diplomityön sinne firmaan ja sitä seuraavaan paikkaan pääsetkin edellisen työn kokemuksen perusteella. Noi paperit on vain yks level elämässä, joka on aivan liian yliarvostettu. Monesti ne tyhmimmät koululaiset vie kuitenkin duunissa sen pidemmän korren, vaikka joissain tapauksissa koulumenestys voi korreloida työpanoksen kanssa.Tiesin että noista saatanan kansallisen puolen papereista ei ole mihinkään, vitun naurettava paskatutkinto millä ei tee yhtään mitään oikeassa maailmassa.
Joku saatanan naine veti liinatkii mun edessä alamäessä vitu liukkaal kelil viel ja ei ees jarrut enää auttanu tommoses tilantees ku liukuvaa eteenpäi. Sano viel et oli mun vika.. Nyt vedän kyl semmoset kännit vitutuksee ettei oo enne nähty. Iha sama vaik o dietti pääl vittu. :curs:
Juu, syy on lähes aina peräänajajassa. Ihan oma moka se yleensä on jos ei turvaväliä pidä.Joku saatanan naine veti liinatkii mun edessä alamäessä vitu liukkaal kelil viel ja ei ees jarrut enää auttanu tommoses tilantees ku liukuvaa eteenpäi. Sano viel et oli mun vika.. Nyt vedän kyl semmoset kännit vitutuksee ettei oo enne nähty. Iha sama vaik o dietti pääl vittu. :curs:
Juu, syy on lähes aina peräänajajassa. Ihan oma moka se yleensä on jos ei turvaväliä pidä.