Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen ajoin 80km töihi heräten viideltä. No työ maalla soitin ja kysyin mitä tehään ni sanottiin ei ole nyt töitä ei muistanu ilmottaa. Että mene kotia. Ei vittu tullu edes pahotteluja tai anteeks pyyntöä. no nyt ne on näköjään soittanu 7 kertaa kohta vois soittaa takas . Mua ei oteta kuin jotain taksia tolpalta

naapuri. työntää nokkaasa asioihin mitkä sille ei kuulu prkl.

Miten eläkkeen anominen on voitu tehdä näin vitun vaikeaksi. Ensin täytyy käydä parilla lääkärillä, täyttää kymmeniä papereita ja sitten vasta saa sairaspäivärahaa. Sitten tietyn ajan päästä pitää suorittaa sama prosessi ja odottaa myöntävää vastausta.

Lisäksi kaikki paperit on epäselkeitä. Pitää lukea kymmenen kertaa ennenkuin ymmärtää, mitä siihen täytyy kirjoitella. Ja sokeripohjana mitään tietämättömät Kelan työntekijät. Vanhan miehen pitää itse kaikki selvittää kun kukaan siellä toimistossa ei tiedä mistään mitään.

Miten eläkkeen anominen on voitu tehdä näin vitun vaikeaksi. Ensin täytyy käydä parilla lääkärillä, täyttää kymmeniä papereita ja sitten vasta saa sairaspäivärahaa. Sitten tietyn ajan päästä pitää suorittaa sama prosessi ja odottaa myöntävää vastausta.

Lisäksi kaikki paperit on epäselkeitä. Pitää lukea kymmenen kertaa ennenkuin ymmärtää, mitä siihen täytyy kirjoitella. Ja sokeripohjana mitään tietämättömät Kelan työntekijät. Vanhan miehen pitää itse kaikki selvittää kun kukaan siellä toimistossa ei tiedä mistään mitään.
Mitäs sitä jo tuon ikäisenä eläkettä hamutaan? :wtf:

Meet paskalle, tulee "löysät" paskat, saat pyyhkiä koko rullallisella paperia että paskat saa pois perseestä ja vetää wc:n tuhat kertaa ettei se mee tukkoo. :curs:

Kaveri jäi eläkkeelle n.30 vuotiaana, kun tippui raksalla 5:stä kerroksesta alas, toipuminen kesti kauan ja vieläkin jotain muistona.

Nukuin sit pommiin ja missasin 2 ekaa tuntia, vaikka oikeasti mulla ei olis varaa missata ainuttakaan. Kaiken lisäksi joku saatanan ääliö naapurissa päätti alkaa sahailemaan tai porailemaan aamulla ja se ääni vaan lisäsi mun vitutusta. Nyt ei huvittaisi yhtään enää lähteä kouluun, haluisin vaan laittaa puhelimen pois päältä ja siivota tai tehdä jotain muuta hyödyllistä, mikä auttaisi tähän oloon.

Tarviin loman :(

Ja tuo on vasta alkua... Minulla on eräs läheinen ihminen, fyysisesti ja henkisesti täysin työkyvytön, yli 50-vuotias, työssään ollut jo 35 vuotta... Hän on ollut sairaslomalla n. 3 vuotta ja eläkehakemus on hylätty jo kahdesti vaikka sitä on puoltanut usea lääkäri ja psykiatri... Kelalta tulee vaan viestiä että "liian nuori eläkkeelle".

Mieli maassa, ruoka ei mene alas, unta ei saa, oksettava olo koko ajan, töihin huomenna... lääkärissä kävin maanantaina, mutta ei mitään merkittävää löydetty ja vain 3 päivää sairaslomaa. Nyt on sitten aika psykiatrialle varattu... Ei näin huonosti saisi mennä

Oikea polvi on sökö, vasemmassa sääressä pari rasitusmurtumaa, selässä on jotain vialla ja sitten viellä unihäiriöitä. Kaiken muun viellä sietäisin, mutta selkäsäryt alkaa ottaa päähän. Missään ei ole oikein hyvä olla.

Lääkärin kanssa sitä mietittiin, että mun on vaan parempi siirtyä eläkkeelle. Uudelleen kouluttautumiseenkin olen liian vanha, eikä kyllä edes kiinnostaisi.

Vitutti kun 45 minuutissa oli lehmien rääkkäystä :( :( Että pistääki vihaks eläinten kiusaaminen..
Ja vituttaa myös hieman se, että d-team otti Turussa löylyä.

Oikea polvi on sökö, vasemmassa sääressä pari rasitusmurtumaa, selässä on jotain vialla ja sitten viellä unihäiriöitä. Kaiken muun viellä sietäisin, mutta selkäsäryt alkaa ottaa päähän. Missään ei ole oikein hyvä olla.

Lääkärin kanssa sitä mietittiin, että mun on vaan parempi siirtyä eläkkeelle. Uudelleen kouluttautumiseenkin olen liian vanha, eikä kyllä edes kiinnostaisi.
Paljonkohan täytyy nykyään olla invalidiprosentti, että pääsee eläkkeelle?

Selkä on kyllä semmonen, että missä työssä se sitten kestäisi? Ei istumatyökään hyvää tee.

Ei niin ankarasti, mutta vituttaa kumminkin.. Vanhojen tanssien kyyti meni vituilleen ja nyt kumminkin pari syyttää siitä minua ja narisee taas 6 päivää mulle.

Pikkasen vituttaa tulla iltavuorosta aamuvuoroon liian lyhyillä unilla.
Arvatkaa mikä on syy? Kollega otti lisää saikkua selkäkipujen vuoksi, koska ei pysty edes kävelemään! Aika hienosti se käveli eilen Gigantissa kauempaa tulleen tyttökaverinsa kanssa... Oliskohan tässä syy saikkuun? :rolleyes: Kaukorakkauden kohtaaminen... Ei voi mennä töihin! Miten mä saisin sen pomolle kerrottua silleen vasikoimatta, että se on turhaan saikulla.. No, en mitenkään.
Mä kyllä taidan vähä kostorääkätä sitä täs joku kerta.

Back
Ylös Bottom