Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs sitä jo tuon ikäisenä eläkettä hamutaan? :wtf:Miten eläkkeen anominen on voitu tehdä näin vitun vaikeaksi. Ensin täytyy käydä parilla lääkärillä, täyttää kymmeniä papereita ja sitten vasta saa sairaspäivärahaa. Sitten tietyn ajan päästä pitää suorittaa sama prosessi ja odottaa myöntävää vastausta.
Lisäksi kaikki paperit on epäselkeitä. Pitää lukea kymmenen kertaa ennenkuin ymmärtää, mitä siihen täytyy kirjoitella. Ja sokeripohjana mitään tietämättömät Kelan työntekijät. Vanhan miehen pitää itse kaikki selvittää kun kukaan siellä toimistossa ei tiedä mistään mitään.
Mitäs sitä jo tuon ikäisenä eläkettä hamutaan? :wtf:
Miten eläkkeen anominen on voitu tehdä näin vitun vaikeaksi. Ensin täytyy käydä parilla lääkärillä, täyttää kymmeniä papereita ja sitten vasta saa sairaspäivärahaa. Sitten tietyn ajan päästä pitää suorittaa sama prosessi ja odottaa myöntävää vastausta.
Lisäksi kaikki paperit on epäselkeitä. Pitää lukea kymmenen kertaa ennenkuin ymmärtää, mitä siihen täytyy kirjoitella. Ja sokeripohjana mitään tietämättömät Kelan työntekijät. Vanhan miehen pitää itse kaikki selvittää kun kukaan siellä toimistossa ei tiedä mistään mitään.
Oikea polvi on sökö, vasemmassa sääressä pari rasitusmurtumaa, selässä on jotain vialla ja sitten viellä unihäiriöitä. Kaiken muun viellä sietäisin, mutta selkäsäryt alkaa ottaa päähän. Missään ei ole oikein hyvä olla.Mitäs sitä jo tuon ikäisenä eläkettä hamutaan? :wtf:
Vitutti kun 45 minuutissa oli lehmien rääkkäystä :( :( Että pistääki vihaks eläinten kiusaaminen..
Paljonkohan täytyy nykyään olla invalidiprosentti, että pääsee eläkkeelle?Oikea polvi on sökö, vasemmassa sääressä pari rasitusmurtumaa, selässä on jotain vialla ja sitten viellä unihäiriöitä. Kaiken muun viellä sietäisin, mutta selkäsäryt alkaa ottaa päähän. Missään ei ole oikein hyvä olla.
Lääkärin kanssa sitä mietittiin, että mun on vaan parempi siirtyä eläkkeelle. Uudelleen kouluttautumiseenkin olen liian vanha, eikä kyllä edes kiinnostaisi.
Kaukorakkauden kohtaaminen... Ei voi mennä töihin! Miten mä saisin sen pomolle kerrottua silleen vasikoimatta, että se on turhaan saikulla.. No, en mitenkään.