Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitikin mennä lukemaan salaisia kansioita. Meinasi katketa verisuoni päästä eräässä luomukeskustelussa. Oikeesti vituttaa niin vitusti kun joku voi olla niin pihalla.

Mutta ei enempää siitä. Se on siksi siirretty salaisiin kansioihin ettei sitä juttua enää jatketa. Ja hyvä vaan etten pääse kommentoimaan. Tulisi pahaa tekstiä.

Kyllä alkoi taas perjantai paskasti. Kello on vasta kaksitoista ja jo nyt ääretön vitutus ihmissuhteisiin liittyen. No eipähän voi ainakaan päivä enää huonommaksi mennä.

Kotikone tiltissä. :wall: :wall:

:itku:

Miksi helvetissä pyöräkorjaamot ei voi olla lauantaisin edes pari tuntia auki.

Tämä on harmittanut itseänikin viimeaikoina, kun pitäis uusi takavaihtaja saada pyörään. Lisäksi paikallinen korjaamo on arkisinkin vain viiteen auki. Kai ne ajattelee, ettei pyöräilevillä ihmisillä kuitenkaan ole töitä, niin ne joutaa käymään päivälläkin.:D

Taloyhtiön lämmitystolppia ei ole mitoitettu sisätilalämmittimille, joten päättivät sitten kieltää sisätilalämmittimien käytön kokonaan. No, onhan se huomattu, että sulakkeet palaa jos kaksi autoa on samassa tolpassa molemmilla sisätilalämppärit päällä. Mutta mielummin vaihtelen välillä sulakkeita kuin lopetan koko lämmittimen käytön. Eli arvatkaa kolme kertaa noudatanko sääntöä.

Sitäpaitsi mikäs mun on pitäessä autoa lämmityksessä, kun naapurin mummo ei todennäköisesti riko sääntöä. Mikähän aivopieru muuten on ollut laittaa kahden auton tolppaan yksi 10 A sulake? Tosta laskee jo alkeellisella sähkötekniikalla, että se ei tosiaan riitä kahdelle autolle. Pohjien vaihtaminen tuskin tulee kysymykseen, että saisi isommat sulakkeet, koska johdotukset on tietysti jotain onnetonta siimaa, mitkä ei kestä yhtään enempää.

Taloyhtiön lämmitystolppia ei ole mitoitettu sisätilalämmittimille, joten päättivät sitten kieltää sisätilalämmittimien käytön kokonaan.
Sama homma oli kotopuolessa. Eihän tuosta kiellosta tietenkään välitetty ja lämmittimen käyttöä jatkettiin. Eipä aikaakaan kun ikkunassa oli jonkun pihamoderaattorin kirjoittama lappu, jossa kysyttiin että eikö osata lukea :D

Vittu pää töistä vasta 7 aikaa himaa. Koko päivä meni töitä tehes ja nyt ei saa ketään kavereita kii. Vedän kalsarit himas ja kuuntelen tapio rautavaaraa :dance2:

Sama homma oli kotopuolessa. Eihän tuosta kiellosta tietenkään välitetty ja lämmittimen käyttöä jatkettiin. Eipä aikaakaan kun ikkunassa oli jonkun pihamoderaattorin kirjoittama lappu, jossa kysyttiin että eikö osata lukea :D

Kaikkea ne ihmiset jaksaa tutkia, kukahan kiertää joka helvetin auton ja katsoo sisälle että onko autossa lämppäriä?:D

Edit: laitetaan itekkin jotain vituttavaa kun topicciin kuuluu: työt alkoi ja se vituttaa.

Laitoin joku aika sitten sähköpostia Warwickin yliopistoon ja kysyin, olisiko mahdollista että ennustettujen IB-arvosanojen sijaan he katsoisivat mun jo valmiita ja lopullisia suomalaisia yo-arvosanoja. Näin ollen jos he kelpuuttaisivat ne arvosanat, saisin conditional offerin sijaan unconditionalin ja mulla olisi varma paikka siellä.

Tänään sain sitten yliopistolta vastauksen, jossa sanottiin vain että suomalaisessa tutkinnossa ei ole "enough breadth" ja että "the conditional offer still stands". Okei, conditional on tosi hyvä ja saan varmaan nekin ehdot täytettyä, mutta silti... Ne vaativat multa vitosta matikasta ja enkusta. Kirjoitin suomalaiselta puolelta enkusta L:n ja matikasta E:n, eli itseasiassa ovat paremmat arvosanat. Kokonaispisteitä vaaditaan 36 ja mulla oli suomalaiselta L:n paperit. WTF???? Okei, aineet olivat aika yksipuoliset, mutta kyllä mä sen IB:nkin loppuun teen ja siellä on muita aineita.

Vituttaa ihan helvetisti, olisin halunnut varman paikan... Tiesin että noista saatanan kansallisen puolen papereista ei ole mihinkään, vitun naurettava paskatutkinto millä ei tee yhtään mitään oikeassa maailmassa.

Tiesin että noista saatanan kansallisen puolen papereista ei ole mihinkään, vitun naurettava paskatutkinto millä ei tee yhtään mitään oikeassa maailmassa.
IB-tutkinto avaakin portit sitten kaikkeen mahdolliseen... Totuus kaikessa on kuitenkin se, että noilla papereilla ei mitata yhtään kenenkään oikeita taitoja, vaan kykyä vastata niihin kysymyksiin oikealla ko. instanssia miellyttävällä tavalla. Ylioppilastodistuksella pääsee Suomen korkeakouluihin ainakin, ja sen jälkeen sillä voi pyyhkiä rektaalia tai sen voi kehystää seinälle, koska kukaan sitä ei enää kysy. Ekan duunipaikan saat sillä, kun oot tehnyt harjoittelun tai diplomityön sinne firmaan ja sitä seuraavaan paikkaan pääsetkin edellisen työn kokemuksen perusteella. Noi paperit on vain yks level elämässä, joka on aivan liian yliarvostettu. Monesti ne tyhmimmät koululaiset vie kuitenkin duunissa sen pidemmän korren, vaikka joissain tapauksissa koulumenestys voi korreloida työpanoksen kanssa.

Koulussa opetellaan noita kaiken maailman fysiikan ja kemian kaavoja ja ollaan olevinaan niin viisasta niiden valossa. Tässä tovi sitten kyselin faijalta ja sen duunikaverilta (insinöörejä), että onko ne koskaan tarttenu niitä kaavoja, niin kuulemma prosenttilasku on kaikista tärkein taito, eikä niitä muita kaavoja voi edes soveltaa käytäntöön niissä sovelluksissa.

Joku saatanan naine veti liinatkii mun edessä alamäessä vitu liukkaal kelil viel ja ei ees jarrut enää auttanu tommoses tilantees ku liukuvaa eteenpäi. Sano viel et oli mun vika.. Nyt vedän kyl semmoset kännit vitutuksee ettei oo enne nähty. Iha sama vaik o dietti pääl vittu. :curs:

Joku saatanan naine veti liinatkii mun edessä alamäessä vitu liukkaal kelil viel ja ei ees jarrut enää auttanu tommoses tilantees ku liukuvaa eteenpäi. Sano viel et oli mun vika.. Nyt vedän kyl semmoset kännit vitutuksee ettei oo enne nähty. Iha sama vaik o dietti pääl vittu. :curs:

turvaväli? ;)

Juu, syy on lähes aina peräänajajassa. Ihan oma moka se yleensä on jos ei turvaväliä pidä.

Back
Ylös Bottom