Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kollega otti lisää saikkua selkäkipujen vuoksi, koska ei pysty edes kävelemään! Aika hienosti se käveli eilen Gigantissa kauempaa tulleen tyttökaverinsa kanssa...

Selkäkivut on yllättäviä. Meillä on töissä yks kaveri, jolla on aina selkä niin kipeänä, ettei pysty töitä tekemään. Mutta kun tulee töistä lähdön aika, niin kaveri juosta vihmoo autolleen. Niin kiire on kotiin. Samalla tavalla se saattaa tuoda saikkulapun selkä kumarassa, mutta kun pomon silmä välttää, niin heti juostaan taas...No, yt-neuvottelujen tuloksena, se kaveri sai potkut.

nälkä saatana..paistinpannut ja kattilat pesukoneessa enkä voi tehdä ruokaa..kaippa voisin pyöräyttää ne käsinkin pestä mut kerkesin lyödä jo ohjelman pyörimään enkä vittu ala käsin tiskaamaan kun kerta pesukoneen oon ostanut. hah

nälkä saatana..paistinpannut ja kattilat pesukoneessa enkä voi tehdä ruokaa..kaippa voisin pyöräyttää ne käsinkin pestä mut kerkesin lyödä jo ohjelman pyörimään enkä vittu ala käsin tiskaamaan kun kerta pesukoneen oon ostanut. hah

Mua taas vituttaa se ettei ole astianpesukoneelle paikkaa. Siitä seurauksena keittiössä mua odottaa taas jälleen erittäin ilkeesti vittuileva tiskivuori. Satun vaan vihaamaan tiskaamista hyvinkin paljon.

Selkäkivut on yllättäviä. Meillä on töissä yks kaveri, jolla on aina selkä niin kipeänä, ettei pysty töitä tekemään. Mutta kun tulee töistä lähdön aika, niin kaveri juosta vihmoo autolleen. Niin kiire on kotiin. Samalla tavalla se saattaa tuoda saikkulapun selkä kumarassa, mutta kun pomon silmä välttää, niin heti juostaan taas...No, yt-neuvottelujen tuloksena, se kaveri sai potkut.

Joo, aika jännä eikö :)
Hjuva, että sai kenkää!

Lentokoneessa tuli nukuttua ihan ihmeellisissä asennoissa ja sen seurauksena on nyt niska ja puoli selkää aivan jumissa!!
Pää ei käänny eikä kohta myöskään voi pitää päätä pystyssä. Mähän kävelen kohta kuin Quasimodo...

Lentokoneessa tuli nukuttua ihan ihmeellisissä asennoissa ja sen seurauksena on nyt niska ja puoli selkää aivan jumissa!!
Pää ei käänny eikä kohta myöskään voi pitää päätä pystyssä. Mähän kävelen kohta kuin Quasimodo...
Mulla on vissiin tullu tästä lukemisesta nyt selkä sillee kipeeks, että toissapäivänä tuntu tietyissä asennoissa aivan helvetillinen vihlaisu tai puukonisku selässä, mutta sitten taas eilen oli kaikki ihan normaalisti. Tänään taas vaihteeks tuntuu samasta kohtaa selkää sellanen kipu tietyissä asennoissa, mutta nyt se on enemmän sellanen "sattuva" kipu eikä mikään ikävä vihlaisu. Aivan hanurista ajaa autolla, kun päätä kääntäessä sattuu selkään. Tiedä sitten, mistä alun perin ovat tulleet.

Vitun koeviikko ja nää saatanan kajarit meni rikki ääni kuuluu vitun outona en tiiä mitä menin sählää, mutta VITTU KUN VITUTTAA! :curs:

Itelläki koeviikko ,eilen puski kuumetta ja tänää kävin kuintenki tekee matikan kokeen. Jos siitä jonku vitosen sais , oli nimittäi aika haastava koe ja kuume ei turhaan helpota asiaa. Huomenna jos jätän uskonnon kokeen tekemättä nii paskalla tuurilla 2 uusintaa ...

1. Mun kaveri tulee aina mun kämpälle vessaan paskalle ja tuhlaa 1/3 rullan paperia joka kerta kun se käy siel

2. lowcarb dietillä on ihan perseestä siis vittu jotain lihaa ja salaattia päivätpitkät

3. unirytmi sekasin herään joskus 3am nukuttaa joskus 10am ja pitäs jaksaa vaa valvoa ja sit käyn nukkumaa joskus 10pm ja herään taas 3am

4. fail irl

MÄ EN JAKSA ENÄÄ KUUNNELLA TOTA HUUTOA KUN YLÄKERRAN UKKO LÄIMII MUIJAANSA! Ihanat naapurit kesästä asti. :( Ja nyt olen vakuuttunut että se todella hakkaa sitä, vituttaa että nää seinät on tällasta pahvia.:itku:

MÄ EN JAKSA ENÄÄ KUUNNELLA TOTA HUUTOA KUN YLÄKERRAN UKKO LÄIMII MUIJAANSA! Ihanat naapurit kesästä asti. :( Ja nyt olen vakuuttunut että se todella hakkaa sitä, vituttaa että nää seinät on tällasta pahvia.:itku:

Soita poliisit. Se on vähintä, mitä sä voit tehdä!

Joo, soita poliisit, vaikka et olisi 100% varma edes. Ei siinä mitään menetä..

Nyt se vessa alko sit tulvimaan ja kaikki vedet valuu sieltä pois vaikka toissa päivänä kävi huoltomies

Siel naapurissa voi olla S&M menossa (tai sit ei)

Joku sekopää nainen heitti koiransa 12. kerroksesta alas :( :curs:

Heräsin aamulla kello seitsemän, tarkoituksena mennä yhdeksäksi salille. No huomasin, että töistä oli soitettu kuuden jälkeen aamulla. Soittivat sitten uudestaan kun olin päässyt sängystä ylös ja töihinhän sitä sitten lopuksi pitikin lähteä. Alunperin piti mennä vasta kello 12. no nyt olen sitten töissä 08.30-21.15 ja lauantaina-sunnuntaina molempina päivinä 09.30-21.15. Se siitä treenaamisesta!!! Ei tuu tälle viikolle kun 65h töitä PERKELE!!!!!!

Back
Ylös Bottom