Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei ehkä varsinaisesti vituta (tai ainakaan kovin ankarasti), mutta ärsyttääpä kuitenkin: mulla ei ole kavereita, joilla olis vähänkään omaani sivuava musiikkimaku, joten keikoille ei tule ikinä lähdettyä, koska etenkin jossain pubikeikalla yksinään norkuminen on jokseenkin vaivaannuttavaa. Tänäänkin olis Volbeat Lutakossa (seuran kanssa viitsisi ehkä jopa kokeilla onneaan ja yrittää jonottaa lippuja ovelta) ja huomenna vois käydä kuuntelemassa Dead By Gunia, mutta tuskinpa lähden keskenäni mihinkään.
Toi on kyllä täysin totta, tulee hieman spede olo kökkiä keikalla varsinkin ennenkuin soittaminen varsinaisesti alkaa, imet sitä tuoppia ja katsot kun muilla on hauskaa porukassa.

Ps.pirun hyvä musamaku;)

Oikein raivo nousi saatana kun luki tuon Brysselin puukotustapahtuman. Miten voi ihminen olla niin helvetin sekaisin, että pitää vauvoja puukottaa. Saatanan saatana.

Ei ehkä varsinaisesti vituta (tai ainakaan kovin ankarasti), mutta ärsyttääpä kuitenkin: mulla ei ole kavereita, joilla olis vähänkään omaani sivuava musiikkimaku, joten keikoille ei tule ikinä lähdettyä, koska etenkin jossain pubikeikalla yksinään norkuminen on jokseenkin vaivaannuttavaa. Tänäänkin olis Volbeat Lutakossa (seuran kanssa viitsisi ehkä jopa kokeilla onneaan ja yrittää jonottaa lippuja ovelta) ja huomenna vois käydä kuuntelemassa Dead By Gunia, mutta tuskinpa lähden keskenäni mihinkään.

Volbeatin Oulun keikka oli kuulemma ollut ihan hyvä. Äänentoistokin kohillaan, kun toisessa rivissä oli vaatteet lepattanut basson tahtiin... :)

Toi on kyllä täysin totta, tulee hieman spede olo kökkiä keikalla varsinkin ennenkuin soittaminen varsinaisesti alkaa, imet sitä tuoppia ja katsot kun muilla on hauskaa porukassa.

Ps.pirun hyvä musamaku;)
Kyl. Vaikka muuten viihdynkin itsekseni vallan hyvin, niin keikoille minäkin lähtisin kaikista mieluiten laumassa tai edes jonkun toisen yhtä orvon kanssa.

Ja siis mullahan on luonnollisesti maailman paras musiikkimaku :D

Volbeatin Oulun keikka oli kuulemma ollut ihan hyvä. Äänentoistokin kohillaan, kun toisessa rivissä oli vaatteet lepattanut basson tahtiin... :)
Tuskinpa ne tänäänkään sen paskemmin vetää. Jos en täysin väärin nähnyt, niin tunti sitten oli Lutakkoon jo jonoa, joten vissiin muutamalta muultakin meni lippujen ennakkomyynti ohi.

Joo samaa mieltä. Kuitenkaan lehdissä ei ole muuta kuin urheilu, iltatyttö ja ulkomaailman politiikka on vain Gaza, muuta ei ole. Hyvä hyvä :thumbs:

Tää on kyllä parhautta, kun ei voi edes tähän topicciin kirjoittaa enää mikä v*tuttaa, kun heti tullaan kommentoimaan ja nimittelemään.
Pyydän anteeksi. En tiennyt nimitteleväni poikaystävääsi.

Mua harmittaa (lumi)pohjaveden aiheuttama ihon kuivuminen. Tänään ollu rystyset hieman auki, ja suupieletkin on hiukan rohtunu. Pientä mutta vittumaista. Ei muuta kuin vaseliinia handuun kuten ennenkin...

Tuskinpa ne tänäänkään sen paskemmin vetää. Jos en täysin väärin nähnyt, niin tunti sitten oli Lutakkoon jo jonoa, joten vissiin muutamalta muultakin meni lippujen ennakkomyynti ohi.

No eihän Lätäkössä voi vetää paskasti, sen verran legendaarisempi paikka kun jotku "Oulun keikkapaikat". :rock:

no eihän tossa oo mitään ihmeellistä. itsekkin käytän vyötä tehdessäni tangolla hauiskääntöjä. ja jos kattelet vaikka pro-bodarien treenivideoita niin vaikka kuinka moni käyttää vyötä hauistreenissä. mutta polvisiteet alataljassa, jossa jaloilla ei oo mitään tekemistä... sehän on yhtä tyhmää kun joku tekis pohkeita rannesiteet käsissä tai penkkiä vetoremmeillä!

Tosi proot käyttää vyötä kun tehdään keskitettyä hauista scottipenkissä :) ettei vaan alaselkä ota itteensä, näin meidän salilla..

Olen luvannut olla jätkäni kanssa tänään koko illan, mutta haluaisin lähteä ulos ainakin hetkeksi. En kuitenkaan voi mennä moikkaamaan kavereita illalla (ovat menossa meidän kantapaikkaan), koska eräs kavereistani ei tykkää siitä, että tapailen ketään :david: Sai mun kämppiksen jo lupaamaan, ettei edes näe poikaystäväänsä illalla, koska on tän kateellisen kaverin seurana.

Kyseessä on sama kaveri, joka kielsi mua puhumasta Cambridgen haastatteluista/ylipäänsä mistään brittiyliopistojutuista hänen kuultensa. Mikä helvetti siinä on, että joidenkin ihmisten täytyy olla niin vitun kateellisia kaikesta, mitä toiselle tapahtuu? Ja sitten angstataan ja valitetaan, ettei itselle ikinä tapahdu mitään kivaa.
Ja suostut(te) näin hienoihin saneluehtoihin syystä, että...?

Mikäpä ei vituttaisi. Ei tästä tule yhtään mitään.
Amen... :jahas:
Kaikki vituttaa eikä mikään kiinnosta. Peiliinhän se pitäs kattoo koska siellähän se syy tähänkin on... :david:

joo viime yönä pyörin unettomana tunteja sängyssä ja viimeisen kerran muistan katsoneeni kelloa siinä 4 jälkeen..6.45 herätys töihin. nyt on tukka sekaisin ja piirakat silmillä..voi vittu mitenköhän sitä jaksaa ilta 8 asti taas. niin ja sisäreisissä jotain vitun ihottumaa joka kutiaa niin maan perkeleesti..johtuukohan stressistä, väsymyksestä ja tästä unirytmistä?

edit: niin ja ei auta vaikka oon valvonut edellisen päivän normi rytmin mukaan, treenaillut jne..vittu pitääkö sitä tässä iässä jo alkaa jotain unilääkkeitä vetämään saatana

Ja suostut(te) näin hienoihin saneluehtoihin syystä, että...?

Ei se ihan aina ole tuollaista. Kyseessä on kuitenkin mulle tosi tärkeä ihminen, jonka kanssa on kyllä kivaa suurimman osan ajasta ja joka on ollut mun tukena tosi monesti.

Tänään vitutan itse itseäni. Olen taas hankkiutunut sellaiseen tilanteeseen, että tästä ei selvitä ilman draamaa. Enkä just nyt jaksaisi mitään sellaista.

Samoin! Ite olisin kyl menettäny hermot ja huutanu et perkele nyt nauta turpa kii :curs: uskomaton ämmä :jahas:

Todellakin, helvetinmoisen vitutuksen sai kyllä aikaan mulla ihan jo sillä kun tajusi kuinka tyhmä se on. Kuukauden :david:-palkinto ehdottomasti tälle ämmälle.

Vittu mä oikeesti kohta syylistyn johonkin todella raakaan väkivallantekoon..
naapuri joka muuttaa kuukauden päästä pois on saatana vetäny viinaa 3kk putkeen ja soittaa musiikkia sillain et mun asunnossa on 140db...

Eikä siinä kaikki tää vitun pelle ei enää avaa mulle ovea et pääsis lataseen päähän..

Poliisit on käyny varmaan 20kertaa viimesen 2kk aikana eikä oo saatana mitään vaikutusta..
Vitun upeeta mennä töihin taas 1-2 h unien jälkeen

Back
Ylös Bottom