Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitä vittua sillä vyöllä tekee hauiskäännössä?
Kannattais varmaan pikkasen tiputtaa niitä sarjapainoja jos joutuu niin paljon tekemään liikettä alaselällä, että tarvitsee vyön. Se on kuitenkin hauiskääntö joten liike pitäisi suorittaa pääosin hauiksilla.no sitä vittua sillä tekee, että jos hauiskääntöä tekee tangolla seisten niin keskivartalo ja erityisesti alaselkä on jännittyneenä koko liikkeen ajan paitsi silloin kun tankoa roikottaa liikkeen ala-asennossa. ja itse selkäongelmista kärsineenä liike tuntuu huomattavasti mukavammalta suorittaa kun käyttää vyötä tukemassa sitä keskivartaloa. että sitä vittua mä sillä vyöllä teen! tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:
Ei sitä tarvi ääripäästä toiseen mennä. Nakkaa videota näytille niin selviää kerralla tämäkin asia.tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:
:lol2: Vitsit, mehän käydään ilmeisesti samalla salilla kun oot päässy vakoilemaan mun treenejä. Tosin sinisiä muovipainoja käytän vain jos ne vaaleanpunaiset on varattu.tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:
Mutta erottuuhan GASP:in vyötä käyttävä pro-bodari vapaiden painojen alueella huomattavasti paremmin muista hauiskäännön vääntäjistä. Ei tartte olla ihan bodarikaan, kunhan näyttää pro:lta.

Kuka stander tuossa avatarissas on? Joku siinä häiritsee mua ihan helvetisti, mutta en tiiä mikä :E :D![]()
Kuka stander tuossa avatarissas on? Joku siinä häiritsee mua ihan helvetisti, mutta en tiiä mikä :E :D![]()
Noniin, ihmekös kun näytti niin tutulta. Mutta joku tuossa avatarissa häiritsee silti edelleen :(Se on Gerard Butler.
Gerard on päässy vähän pulskistumaan. Noita juttuja voi muuten kysellä profiileissakin. ;)Noniin, ihmekös kun näytti niin tutulta. Mutta joku tuossa avatarissa häiritsee silti edelleen :(
Ja itseasiassa minuakin alkoi nyt vituttamaan koko saatanan Gaza. Siis vittu kun ne ei ikinä saa siellä niitä remojaan selväksi, niin vittuako niitä meillä koko ajan jossain saatanan mediassa vatvotaan. Jos siellä kuolee vaikka satatuhatta rättipäätä tai jutkua, niin ihan sama. Ei vaikuta puun kantohintaan saatana.
Pistä kuule vahinko kiertämään ja hae itsekin saikkua, ei duunareita palkita vaikka ne pää kainalossa venyis yötäpäivää duunissa. Tuon kun tajuaa, niin ei vituta paskakaan duuni enää läheskään niin paljon. Jos sit itse haluat överiä tehdä ja saat siitä hyvät rahat, niin se on sun oma valinta. Onneksi on perjantai:kippis1:
Vinkiksi vaan, ei kannata polttaa kynttilää molemmista päistä. Ei se ole sun ongelma vaan työnantajan, jos se ei pysty järjestämään duuneja siten että ne sujuvat vaikka joku olisi saitsulla. Koita jaksaa.
Tsemppiä Qan! :thumbs: yritä jaksaa ja jos et jaksa, niin ota sitä saikkua tosissaan. Ei kukaan tule tarjoamaan sulle lepohetkeä ellet itse sitä halua ja pyydä. Nykymaailmassa otetaan kaikki irti työtekijöistä ja pian ollaankin vetelemässä burnoutia.
Meillä duunissa on viimesen vuoden aikana kolme henkeä jo kokenut burnoutin ja joutunut sen takia pitkälle sairauslomalle. Jos olet kipeä ja väsynyt, niin tarvitset lepoa.
:haart:

Totta helvetissä siitä uutisoidaan, vaikkei se puun kantohintaan vaikuta. Kyseessä on kuitenkin tämän hetken maailmanlaajuisesti kuumin uutisaihe Obaman ensimmäisten päätösten ohella. Näkyykö se sitten jokaisen suomalaisen elämässä on täysin eri asia. Lukekaa/katsokaa niitä paikallisuutisia, jos ei muun maailman tapahtumat kiinnosta.
Ps. Minua ei taasen kiinnosta vitun vertaa puun kantohinta.
Sorry vaan, mutta jossei sun kaltaiselle spedelle kelpaa muu kuin urheilusivut ja Iltatytön puolipaljas perse, niin voi-voi. Monia kuitenkin kiinnostaa ulkomaailman politiikka edelleen, vaikka sua ei aina niin nappaiskaan.
Sai mun kämppiksen jo lupaamaan, ettei edes näe poikaystäväänsä illalla, koska on tän kateellisen kaverin seurana.