Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vyötä on tärkeetä käyttää aina että saa kursittua möhömahaa sisään ja näyttää tosi proolta muutenkin. Kyllähän tosibodari laittaa vyön jo kotona ja ottaa pois vasta kun tulee suihkusta... :D

No mitä vittua sillä vyöllä tekee hauiskäännössä?

no sitä vittua sillä tekee, että jos hauiskääntöä tekee tangolla seisten niin keskivartalo ja erityisesti alaselkä on jännittyneenä koko liikkeen ajan paitsi silloin kun tankoa roikottaa liikkeen ala-asennossa. ja itse selkäongelmista kärsineenä liike tuntuu huomattavasti mukavammalta suorittaa kun käyttää vyötä tukemassa sitä keskivartaloa. että sitä vittua mä sillä vyöllä teen! tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:

Tolla tyylillä takaa itselleen selkäkipuja tulevaisuudessakin :thumbs:. Deadbear: kannattaa samantien pitää sitä vyötä kauppakassia kantaessa, jännittyy siinäkin selkä!!

no sitä vittua sillä tekee, että jos hauiskääntöä tekee tangolla seisten niin keskivartalo ja erityisesti alaselkä on jännittyneenä koko liikkeen ajan paitsi silloin kun tankoa roikottaa liikkeen ala-asennossa. ja itse selkäongelmista kärsineenä liike tuntuu huomattavasti mukavammalta suorittaa kun käyttää vyötä tukemassa sitä keskivartaloa. että sitä vittua mä sillä vyöllä teen! tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:
Kannattais varmaan pikkasen tiputtaa niitä sarjapainoja jos joutuu niin paljon tekemään liikettä alaselällä, että tarvitsee vyön. Se on kuitenkin hauiskääntö joten liike pitäisi suorittaa pääosin hauiksilla.

tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:
Ei sitä tarvi ääripäästä toiseen mennä. Nakkaa videota näytille niin selviää kerralla tämäkin asia.

tietysti silloin on eri asia jos hauistreeni koostuu sinisten muovipainojen heiluttelusta penkillä istuen niinkuin matin tapauksessa luultavasti on :hyvä:
:lol2: Vitsit, mehän käydään ilmeisesti samalla salilla kun oot päässy vakoilemaan mun treenejä. Tosin sinisiä muovipainoja käytän vain jos ne vaaleanpunaiset on varattu.

Mua vituttaa urpot, jotka aloittaa lauseen tai virkkeen pienellä kirjaimella unohtaen myös erisnimien merkityksen. Itse asiassa mua vituttaa myös huoltoyhtiön tarjoama surkea palvelu näin talvisäillä. Että simmottis.

Mutta erottuuhan GASP:in vyötä käyttävä pro-bodari vapaiden painojen alueella huomattavasti paremmin muista hauiskäännön vääntäjistä. Ei tartte olla ihan bodarikaan, kunhan näyttää pro:lta.

Mutta erottuuhan GASP:in vyötä käyttävä pro-bodari vapaiden painojen alueella huomattavasti paremmin muista hauiskäännön vääntäjistä. Ei tartte olla ihan bodarikaan, kunhan näyttää pro:lta.

Kuka stander tuossa avatarissas on? Joku siinä häiritsee mua ihan helvetisti, mutta en tiiä mikä :E :D :offtopic:

Ja itseasiassa minuakin alkoi nyt vituttamaan koko saatanan Gaza. Siis vittu kun ne ei ikinä saa siellä niitä remojaan selväksi, niin vittuako niitä meillä koko ajan jossain saatanan mediassa vatvotaan. Jos siellä kuolee vaikka satatuhatta rättipäätä tai jutkua, niin ihan sama. Ei vaikuta puun kantohintaan saatana.

Totta helvetissä siitä uutisoidaan, vaikkei se puun kantohintaan vaikuta. Kyseessä on kuitenkin tämän hetken maailmanlaajuisesti kuumin uutisaihe Obaman ensimmäisten päätösten ohella. Näkyykö se sitten jokaisen suomalaisen elämässä on täysin eri asia. Lukekaa/katsokaa niitä paikallisuutisia, jos ei muun maailman tapahtumat kiinnosta.

Ps. Minua ei taasen kiinnosta vitun vertaa puun kantohinta.

Pistä kuule vahinko kiertämään ja hae itsekin saikkua, ei duunareita palkita vaikka ne pää kainalossa venyis yötäpäivää duunissa. Tuon kun tajuaa, niin ei vituta paskakaan duuni enää läheskään niin paljon. Jos sit itse haluat överiä tehdä ja saat siitä hyvät rahat, niin se on sun oma valinta. Onneksi on perjantai:kippis1:

Mjaa, mulla tulee huono omatunto, jos hommat hoidetaan huonosti, kun koko mesta on vähän niin kuin mun vastuulla... Vaikkei siitä mitään ekstraa maksetakaan. Pitää alkaa ajamaan asiaa taas kerran... Jos olis parempi tili niin ei varmaan harmittais enää :D

Vinkiksi vaan, ei kannata polttaa kynttilää molemmista päistä. Ei se ole sun ongelma vaan työnantajan, jos se ei pysty järjestämään duuneja siten että ne sujuvat vaikka joku olisi saitsulla. Koita jaksaa.

No sepä se. Kyllä mulle soitellaan, kun muut on saikulla, mutta ei mun yhtä puolen tunni "vapaa"toivomusta oteta ees kuuleviin korviin. Tottunu liian hyvälle? Siis et mä aina jeesaan...

Tsemppiä Qan! :thumbs: yritä jaksaa ja jos et jaksa, niin ota sitä saikkua tosissaan. Ei kukaan tule tarjoamaan sulle lepohetkeä ellet itse sitä halua ja pyydä. Nykymaailmassa otetaan kaikki irti työtekijöistä ja pian ollaankin vetelemässä burnoutia.
Meillä duunissa on viimesen vuoden aikana kolme henkeä jo kokenut burnoutin ja joutunut sen takia pitkälle sairauslomalle. Jos olet kipeä ja väsynyt, niin tarvitset lepoa.

:haart:

Kiitos :haart: En mä oo niin kipee, etten jaksais/pystyis töissä olemaan, mutta alkaa väsyttää se, että aina saan joustaa ja ei saa luvattua "porkkanaa" koskaan.. Plääh.
Katon kyllä uusia työpaikkoja koko ajan, muttei täällä oikeen oo mitään :eek:

Totta helvetissä siitä uutisoidaan, vaikkei se puun kantohintaan vaikuta. Kyseessä on kuitenkin tämän hetken maailmanlaajuisesti kuumin uutisaihe Obaman ensimmäisten päätösten ohella. Näkyykö se sitten jokaisen suomalaisen elämässä on täysin eri asia. Lukekaa/katsokaa niitä paikallisuutisia, jos ei muun maailman tapahtumat kiinnosta.

Ps. Minua ei taasen kiinnosta vitun vertaa puun kantohinta.

Mä en nyt ymmärrä tätä. Ketju on edelleenkin "vituttaa niin ankarasti", jonne aika vapaasti vitutuksiaan laitetaan. Jos jotain vituttaa Gazan uutisointi joka helvetin lööpissä ja telkkariuutisissa niin silloin se vituttaa. Mua taas vituttaa nää, jotka kitisee "muita kiinnostaa, urpo!!1". Mitä väliä jos kiinnostaa. Edelleenkin sillä alkuperäisellä valittajalla on oikeus kertoa kuinka paljon vituttaa se Gazan uutisointi. Helvetti sentään. :curs::wall:

edit. quottasin vain F|lthiä, mutta oli tuolla muutama muukin, jotka suurinpiirtein roviolle oli Gazasta valittavaa sälliä heittämässä.

Sorry vaan, mutta jossei sun kaltaiselle spedelle kelpaa muu kuin urheilusivut ja Iltatytön puolipaljas perse, niin voi-voi. Monia kuitenkin kiinnostaa ulkomaailman politiikka edelleen, vaikka sua ei aina niin nappaiskaan.

Joo samaa mieltä. Kuitenkaan lehdissä ei ole muuta kuin urheilu, iltatyttö ja ulkomaailman politiikka on vain Gaza, muuta ei ole. Hyvä hyvä :thumbs:

Tää on kyllä parhautta, kun ei voi edes tähän topicciin kirjoittaa enää mikä v*tuttaa, kun heti tullaan kommentoimaan ja nimittelemään.

Olen luvannut olla jätkäni kanssa tänään koko illan, mutta haluaisin lähteä ulos ainakin hetkeksi. En kuitenkaan voi mennä moikkaamaan kavereita illalla (ovat menossa meidän kantapaikkaan), koska eräs kavereistani ei tykkää siitä, että tapailen ketään :david: Sai mun kämppiksen jo lupaamaan, ettei edes näe poikaystäväänsä illalla, koska on tän kateellisen kaverin seurana.

Kyseessä on sama kaveri, joka kielsi mua puhumasta Cambridgen haastatteluista/ylipäänsä mistään brittiyliopistojutuista hänen kuultensa. Mikä helvetti siinä on, että joidenkin ihmisten täytyy olla niin vitun kateellisia kaikesta, mitä toiselle tapahtuu? Ja sitten angstataan ja valitetaan, ettei itselle ikinä tapahdu mitään kivaa.

Ei ehkä varsinaisesti vituta (tai ainakaan kovin ankarasti), mutta ärsyttääpä kuitenkin: mulla ei ole kavereita, joilla olis vähänkään omaani sivuava musiikkimaku, joten keikoille ei tule ikinä lähdettyä, koska etenkin jossain pubikeikalla yksinään norkuminen on jokseenkin vaivaannuttavaa. Tänäänkin olis Volbeat Lutakossa (seuran kanssa viitsisi ehkä jopa kokeilla onneaan ja yrittää jonottaa lippuja ovelta) ja huomenna vois käydä kuuntelemassa Dead By Gunia, mutta tuskinpa lähden keskenäni mihinkään.

Back
Ylös Bottom