Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nina Mikkonen....
Voi luoja kun piti mennä katsomaan tuo video juutuupista.

Nina Mikkonen....
Voi luoja kun piti mennä katsomaan tuo video juutuupista.

No älä. Minkähän takia tuommonenkin oli edes kutsuttu ohjelmaan? Heti alkoi natsiksi haukkuminen ja sitten kohta oltiinkin jo jotain vihreitä edustamassa. Olkoot vihreä tai ei, miehelle oli hyvät jutut. Siis mitä nyt sai suunvuoroa meuhkaavalta metsolta.

Scary lady.

TroynPaluu ja Purtsi: Hullut miehet kun pistätte semmosia rahoja johonki solmioon joita sais vissiin halvempia vastaavanlaisia jostain Dressmannista maksa 2 saat 3 eli suunnilleen kilohintaan. :eek: Mutta joo, oonkin köyhä ja köyhälle kaikki on kallista. :rolleyes:

GAZA, voi vittu että vois vähempää kiinnostaa "gaza kuollu 5000, miljoona loukkaantunnu" jos rättipää ahmedit tahtoo toisiaa tappaa ni VITTU TAPPAKOOT! mikä helvetin takii pitää joka lehtee ja joka päivä tunkee jotaa tostakin saatanan perkele, odottaako ne jotaa vitun sääliä noille vai :curs:
Sorry vaan, mutta jossei sun kaltaiselle spedelle kelpaa muu kuin urheilusivut ja Iltatytön puolipaljas perse, niin voi-voi. Monia kuitenkin kiinnostaa ulkomaailman politiikka edelleen, vaikka sua ei aina niin nappaiskaan.

GAZA, voi vittu että vois vähempää kiinnostaa "gaza kuollu 5000, miljoona loukkaantunnu" jos rättipää ahmedit tahtoo toisiaa tappaa ni VITTU TAPPAKOOT! mikä helvetin takii pitää joka lehtee ja joka päivä tunkee jotaa tostakin saatanan perkele, odottaako ne jotaa vitun sääliä noille vai :curs:

:david:

Edit, lisätään nyt vielä että kristus mikä urpo.

Vituttaa tulevat työt ja kaikenmaailman pätijät.

Edellisille postaajille voisi sanoa, että tämähän on vituttaa niin ankarasti tredi (jep, ankarasti ja ankarasti), ei mikään moralisointitredi.

:lol2: Aika raivolla sä oot siinä tangossa roikkunut, kun et oo tajunnu lopettaa ennen kuin ote lipeää.:D

:D
Usein tykkään vetää silleen, että jos ote alkaa jostain syystä pettämään, niin taistelen sen vedon vielä loppuun.. Mainittakoon, että se nyt ei tosin yleensä ole siinä kutosen kohdalla, eikä se veto taida yleensä ihan sormenpäille mennä, niinkun tuolloin kävi :hyvä:

whaat: toi ois voinu tehhä aika saatanan kipeetä jos ottees ois livenny sillonku oli leuka vielä tangon yläpuolella. :wtf:

Voi v..tu ottaa aivoon. Maakauppojen varainsiirtoveron maksaminen myöhästyi 2 päivää ja lisämaksamista tuli vajaa 2500€. Suurin vitutus tässä on se, että joutuu maksamaan tuon ns. "pohjattomaan kaivoon", mieluummin vaikka polttanut takassa. Kait joku pummi saa tollakin nyt vuodeksi Masinolit Shelliltä saatana!!! No itseään vaan saa syyttää :jahas:

Stander und Crocop tyyliset urpot.

Jos topikin nimi on vituttaa ni sillon mä voin sinne laittaa tommosen jos tahon, ei sitä varmaan tarvi sen takia tulla urpoksi haukkumaan? vai kävikö vituttamaa se että mua ei vois vähempää vittu kiinnostaa toi gaza homma?

Sorry vaan, mutta jossei sun kaltaiselle spedelle kelpaa muu kuin urheilusivut ja Iltatytön puolipaljas perse, niin voi-voi. Monia kuitenkin kiinnostaa ulkomaailman politiikka edelleen, vaikka sua ei aina niin nappaiskaan.

itseasiassa mua kiinnostaa kyllä muukin asia lehdessä kun nuo perseet ja urheilusivut, esim: kotimaan uutiset ja jopa jotkut ulkomaankin uutiset, mutta silti omasta mielestä toi gaza homma menee yli hilseen, että sori nyt vaan.

Plaah. Olisi ollut hieno mahdollisuus bongata julkimoita tällä viikolla, kun Brad Pitt & Angelina Jolie olivat Berliinissä maanantaina ja Tom Cruise & Katie Holmes tiistaina. Tietysti sitten missasin kummatkin tapaukset :( Onneksi Mr Bond tuli nähtyä jo viime vuoden puolella :D

Onhan noita nähty, ei ole kovin harvinaista.. usein näkee ainakin vyötä käytettävän hauisliikkeissä yms.

no eihän tossa oo mitään ihmeellistä. itsekkin käytän vyötä tehdessäni tangolla hauiskääntöjä. ja jos kattelet vaikka pro-bodarien treenivideoita niin vaikka kuinka moni käyttää vyötä hauistreenissä. mutta polvisiteet alataljassa, jossa jaloilla ei oo mitään tekemistä... sehän on yhtä tyhmää kun joku tekis pohkeita rannesiteet käsissä tai penkkiä vetoremmeillä!

Ärsyttää kun työkaveri vaikeuttaa mun elämää. Ainahan voisin sanoa ei, kun pomo soittaa ja pyytää joustamaan... Jäämään ylitöihin, tulemaan aikaisemmin tai vaihtamaan vuoroja. Ei siinä muuten, koska pomo aina lupaa joustaa myös mun kohdalla, mutta en meinannut saada edes 30min vapaaksi, kun kävin labrassa verikokeessa. Onneksi pystyin jättämään harjoittelijan sitten töihin, kun pomolta ei apua liiennyt... Ei pystynyt järkkäämään tuuraajaa 30 minuutiks 5 päivän varotusajalla.

Ja nyt on taas työkaveri saikulla selkäkipujen takia ja mua odottaa noin 100h töitä ens viikolle. On mullekin tarjottu selän takia saikkua varmaan 15 kertaa, mut en oo ottanut, koska ei se parane missään viikossa.
Kerran oon ollut 2 päivää saikulla nielutulehduksen ja 40-asteen kuumeen takia, niin vituttaa tollaset inisijät.

JA MÄ OON NIIN VÄSYNYT.

Ärsyttää kun työkaveri vaikeuttaa mun elämää. Ainahan voisin sanoa ei, kun pomo soittaa ja pyytää joustamaan... Jäämään ylitöihin, tulemaan aikaisemmin tai vaihtamaan vuoroja. Ei siinä muuten, koska pomo aina lupaa joustaa myös mun kohdalla, mutta en meinannut saada edes 30min vapaaksi, kun kävin labrassa verikokeessa. Onneksi pystyin jättämään harjoittelijan sitten töihin, kun pomolta ei apua liiennyt... Ei pystynyt järkkäämään tuuraajaa 30 minuutiks 5 päivän varotusajalla.

Ja nyt on taas työkaveri saikulla selkäkipujen takia ja mua odottaa noin 100h töitä ens viikolle. On mullekin tarjottu selän takia saikkua varmaan 15 kertaa, mut en oo ottanut, koska ei se parane missään viikossa.
Kerran oon ollut 2 päivää saikulla nielutulehduksen ja 40-asteen kuumeen takia, niin vituttaa tollaset inisijät.

JA MÄ OON NIIN VÄSYNYT.

Pistä kuule vahinko kiertämään ja hae itsekin saikkua, ei duunareita palkita vaikka ne pää kainalossa venyis yötäpäivää duunissa. Tuon kun tajuaa, niin ei vituta paskakaan duuni enää läheskään niin paljon. Jos sit itse haluat överiä tehdä ja saat siitä hyvät rahat, niin se on sun oma valinta. Onneksi on perjantai:kippis1:

JA MÄ OON NIIN VÄSYNYT.
Vinkiksi vaan, ei kannata polttaa kynttilää molemmista päistä. Ei se ole sun ongelma vaan työnantajan, jos se ei pysty järjestämään duuneja siten että ne sujuvat vaikka joku olisi saitsulla. Koita jaksaa.

Tsemppiä Qan! :thumbs: yritä jaksaa ja jos et jaksa, niin ota sitä saikkua tosissaan. Ei kukaan tule tarjoamaan sulle lepohetkeä ellet itse sitä halua ja pyydä. Nykymaailmassa otetaan kaikki irti työtekijöistä ja pian ollaankin vetelemässä burnoutia.
Meillä duunissa on viimesen vuoden aikana kolme henkeä jo kokenut burnoutin ja joutunut sen takia pitkälle sairauslomalle. Jos olet kipeä ja väsynyt, niin tarvitset lepoa.

:haart:

Stander und Crocop tyyliset urpot.

Jos topikin nimi on vituttaa ni sillon mä voin sinne laittaa tommosen jos tahon, ei sitä varmaan tarvi sen takia tulla urpoksi haukkumaan? vai kävikö vituttamaa se että mua ei vois vähempää vittu kiinnostaa toi gaza homma?

itseasiassa mua kiinnostaa kyllä muukin asia lehdessä kun nuo perseet ja urheilusivut, esim: kotimaan uutiset ja jopa jotkut ulkomaankin uutiset, mutta silti omasta mielestä toi gaza homma menee yli hilseen, että sori nyt vaan.
Ja itseasiassa minuakin alkoi nyt vituttamaan koko saatanan Gaza. Siis vittu kun ne ei ikinä saa siellä niitä remojaan selväksi, niin vittuako niitä meillä koko ajan jossain saatanan mediassa vatvotaan. Jos siellä kuolee vaikka satatuhatta rättipäätä tai jutkua, niin ihan sama. Ei vaikuta puun kantohintaan saatana.

no eihän tossa oo mitään ihmeellistä. itsekkin käytän vyötä tehdessäni tangolla hauiskääntöjä. ja jos kattelet vaikka pro-bodarien treenivideoita niin vaikka kuinka moni käyttää vyötä hauistreenissä. mutta polvisiteet alataljassa, jossa jaloilla ei oo mitään tekemistä... sehän on yhtä tyhmää kun joku tekis pohkeita rannesiteet käsissä tai penkkiä vetoremmeillä!
No mitä vittua sillä vyöllä tekee hauiskäännössä?

Back
Ylös Bottom