Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu mä oikeesti kohta syylistyn johonkin todella raakaan väkivallantekoon..
naapuri joka muuttaa kuukauden päästä pois on saatana vetäny viinaa 3kk putkeen ja soittaa musiikkia sillain et mun asunnossa on 140db...

Eikä siinä kaikki tää vitun pelle ei enää avaa mulle ovea et pääsis lataseen päähän..

Poliisit on käyny varmaan 20kertaa viimesen 2kk aikana eikä oo saatana mitään vaikutusta..
Vitun upeeta mennä töihin taas 1-2 h unien jälkeen

Ois jo aika heitellä tiiliskiviä ikkunoista.

jaaha, jo alko vituttaa ku sattu vilkasee iltasanomien nettisuvuja, "gazassa alko koulu" voi vittujee kiitti infosta alko heti kiinnostaa, ei saatana.

Voi vitun vitun vittu tän vitun homo koneen kanssa. Ei saa sitä helvetin explorer 7 asennettua, kun sen kerran poistin. :curs:.

edit. Joo vois ehkä ostaakin, tämä kone ja nettiyhteys on todella hidas, hermot menee...
koitan nyt jotain operaa asennella, jos ei toimi niin sitten safari, jos ei vieläkään toimi niin jää IFBB-PRO Ironman 2009 katsomatta.

edit2. Nyt on sitten 1h ja 30 vitun minuuttia koitettu vääntää muitten selainten kanssa kun huomaa että rupes toimimaan tuliketullakin webcast.

edit3. Ei toimikaan, näky vaan mainokset

On sit vissiin joku vitun postipoika tai meidän vanhan kämpän asukas saanu meidän Metallican keikkaliput itelleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI VITTU ETTÄ NYT HAJOO PÄÄ, EI VITTU!!!!!!!

Mä en tiedä miten mä saan tän raivon purettua. Ei tää oo todellista, vittu 150euroa ja koko vitun keikka sivu suun, ei voi olla todellista!!!

Mä jonotin niitä lippuja kolmella koneella ja yhdellä puhelimella, käytin kaikki sen hetkiset loput rahani niihin ja nyt tää on sit tulos. Ei vittu, harmi ettei oo tutuilla viereisiä paikkoja, voisivat vetää kunnolla turpaan niitä paikalle saapuvia kusipäitä.

Soitan huomenna sinne Lippupalveluun, ja tiedustelen, miten tällaisissa tilanteissa toimitaan. Onko se automaattisesti nyt vaan niin, että koska minä en siinä vitun kiireessä muistanut tarkistaa, mikä osoite minulla on Lippupalvelun tililläni, niin nyt ollaan sitten ilman lippuja. Vittu miten voi kyllä hajottaa.. Ei tää vaan laannu tää raivo tästä.

Mä jonotin niitä lippuja kolmella koneella ja yhdellä puhelimella, käytin kaikki sen hetkiset loput rahani niihin ja nyt tää on sit tulos. Ei vittu, harmi ettei oo tutuilla viereisiä paikkoja, voisivat vetää kunnolla turpaan niitä paikalle saapuvia kusipäitä.

Soitan huomenna sinne Lippupalveluun, ja tiedustelen, miten tällaisissa tilanteissa toimitaan. Onko se automaattisesti nyt vaan niin, että koska minä en siinä vitun kiireessä muistanut tarkistaa, mikä osoite minulla on Lippupalvelun tililläni, niin nyt ollaan sitten ilman lippuja. Vittu miten voi kyllä hajottaa.. Ei tää vaan laannu tää raivo tästä.

Eli siis laitoit tiketit tulemaan väärään osoitteesee? On ihme, jos mitään korvaavat. Oma vikasi.

Voithan toki mennä sinne vanhaan osoitteeseesi koputtelemaan ovelle ja kyselemään lippujen perään.

Vittu kohta lentää läppäri ikkunasta ulos :curs: Koitan tässä koulujuttuja tehä muttei mikään ohjelma toimi...

Minkä takia se kortti piti menettää nyt, ku juuri saatiin ravinnot ja treenit kohdalleen ja kaikki muuki meni hyvin...? Itteensähän siitäki voi vaan syyttää...:itku:

Gimuli, jonka olin pistänyt merkille illan aika pariin kertaan, tuli iskemään baarissa. Mutten älynnyt sitä silloin, koska olin liian humalassa. Ja nyt kaduttaa.

Vois kai pahemminkin mennä.

Pitäisi tuo dietti alottaa kunnolla eikä tälläistä on off diettiä. Itsehillintää jos jostain saisi lisää niin ei olisi ollenkaan näin vaikeeta

Mistä hemmetistä sitä ihminen voi tietää mitä haluaa.. Perkeles ku ihan liikaa vaihtoehtoja tässä maailmassa.. Päätä ihan sekoittaa moinen, kun ei siltikään mikään kiehdo.. Sairasta moinen..

Back
Ylös Bottom