Omalta mummolta löytyi kans pari kuukautta sitten syöpä :(Mummolta löyty syöpä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omalta mummolta löytyi kans pari kuukautta sitten syöpä :(Mummolta löyty syöpä
Mun mummolta löyty kaks syöpää..tai sinnepäinOmalta mummolta löytyi kans pari kuukautta sitten syöpä :(
En tarkottanutkaan lihaskuntoa vaan hapenottokykyä :DJoo kyllä pururadalla lihaskuntoa paremmin saa pidettyä yllä kuin salilla :jahas:
Mun mummolta löyty kaks syöpää..tai sinnepäin
edit. toinen on kai saatu jo pois
No olisko vaikka sen takia, että mielenterveyspotilailla ei aina muutenkaan ole hirveän mukavaa, niin ylimääräinen vittuilu ei ainakaan helpota sitä elämää. Tuskin esim. masennuksesta kärsivien päästäminen vapaana kulkemaan aiheuttaa kovin kummoista haittaa yhteiskunnalle tai sun treenaamiselles.En tajuu miks porukka valittaa Standerin letkautuksesta. Sehän oli vaan saatanan hyvä.
no sori.Masentavaa tulla tännekkin aina kun luulee että on taas hauska salijuttu mutta täälähän vaan joku pahaa mieltänsä purkava kitisee.
Sielläpä juuri![]()

tekstiä
Ja ei mulla oo mitään muuta ku hävittävää jos poliisille menen, jos se on syyllinen, ok, saan 11.80 antibiooteista ehkä korvauksia, jos se ei todeta syylliseksi, niin vahvalla mutulla (lakiasioista en tiedä hirveästi) mä saan syytteen perättömästä ilmiannosta. Ja kämppiskin kovasti peru todisteluitaan, eilen oli vielä ihan eri fiiliksissä. e: ei siis taida uskaltaa oikeasti lähteä todistaan ollenkaan. Enkä mä siitä voita jos se saisi sakot, ei niitä mulle maksettaisi.Omaa juomista pitää kyllä eniten rajoittaa
.
Astetta vaikeampaa poistaa kun kys. kirjoitusta on lainattu 5 krt...Olisiko sit aihetta poistaa tietyt kirjoitukset ? Mitä sinä olet mieltä ? Musta vaan tuntuu....siksi mie vaan kysäsen, pohdin ja tumaasen kirjoittamalla tämän..
tää on kyllä mullaki ikuinen vitutuksen aihe... ja yleensä ne on vielä ne samat idiootit joka kerta. aina väärässä, aina silti huutelemassa sitä omaa "totuuttaan"...Vituttaa kun ihmiset olettavat ja luulevat kaikkea tietämättä asioiden oikeaa laitaa, eivätkä voi suoraan kysyä miten asiat oikeasti ovat ja levittävät sitten väärää tietoa ihmisille :curs:
Olisiko sit aihetta poistaa tietyt kirjoitukset ? Mitä sinä olet mieltä ? Musta vaan tuntuu....siksi mie vaan kysäsen, pohdin ja tumaasen kirjoittamalla tämän..