Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkele, tulin duunista kauheen nälkäsenä ja päätin poiketa mäkin kautta. Meen sisään, ja paikassa on hirveä jono. Ei siinä mitään, noin 20 minuuttia myöhemmin koittaa vihdoinkin mun vuoro tilata. Tilaan jonkun isoimman mahdollisen pekoniaterian plussana, ja sitten kun pitäis maksaa, se myyjä sanoo että tänään on ollut näitten OP:n Visa Electron korttien kanssa vähän ongelmia, eli tää ei nyt suostu ottaa yhteyttä mihinkään:wtf: ja ei mulla tietenkään ollut käteistäkään mukana. Ei siinä mitään, nöyränä piti vaan jättää ateria tiskille ja poistua nälkäsenä:curs:

Puhelin sekos sopivast jo kaheksalt kun alottelin viestittää ton kans kun ollu pari päivää möks... ei vittu koht itken. Ei mitää kontaktia saa...

En tajuu miks porukka valittaa Standerin letkautuksesta. Sehän oli vaan saatanan hyvä.
No olisko vaikka sen takia, että mielenterveyspotilailla ei aina muutenkaan ole hirveän mukavaa, niin ylimääräinen vittuilu ei ainakaan helpota sitä elämää. Tuskin esim. masennuksesta kärsivien päästäminen vapaana kulkemaan aiheuttaa kovin kummoista haittaa yhteiskunnalle tai sun treenaamiselles.

Mutta joo, en usko että Stander mitään pahaa tarkoitti, eikä tässä mitään tarvetta oo herneitä vetää nenään kenelläkään. :piis:

edit:
Masentavaa tulla tännekkin aina kun luulee että on taas hauska salijuttu mutta täälähän vaan joku pahaa mieltänsä purkava kitisee.
no sori.

Masentavaa tulla tännekkin aina kun luulee että on taas hauska salijuttu mutta täälähän vaan joku pahaa mieltänsä purkava kitisee.

Hohhoijaa turha kuittailla Standerin letkautuksesta. Jos jollain on lähipiirissä mielenterveyspotilaita niin taitaa hämärtyä tosi asiat. Ihan omasta lähipiiristä löytyy yksi tapaus, jonka mieluummin voisi viedä saunan taakse kuin antaa vapaana kulkea ilman "todella todella" vahvaa lääkitystä. Oikeasti monet ovat sen tason porukkaa ettei kannata/ole suotavaa päästää ihmisten ilmoille ilman valvontaa, koska mitä älyvapaampia ideoita saattaa tulla näillä mieleen.

muija tuli puolen suomen päästä vkl kyläilee ja oon vittu yövuorossa! tosin on tässä sentään vielä viikonloppua jäljellä mut kuitenki..

Loppu tulee.. vittuh :'(

Sielläpä juuri :)

Jep, tiedän kenestä puhutaan. :D Tosissaan välillä teki pahaa katella kaverin reenausta, nivelet näytti olevan lievästi sanottuna kovilla...

Pitää itse ihan osallistua tähän "minua vituttaa" ketjuun nyt ensimmäistä kertaa. Liitetään siihen alla olevaa :david::david: tekstiä

:anssi:
Ja ei mulla oo mitään muuta ku hävittävää jos poliisille menen, jos se on syyllinen, ok, saan 11.80 antibiooteista ehkä korvauksia, jos se ei todeta syylliseksi, niin vahvalla mutulla (lakiasioista en tiedä hirveästi) mä saan syytteen perättömästä ilmiannosta. Ja kämppiskin kovasti peru todisteluitaan, eilen oli vielä ihan eri fiiliksissä. e: ei siis taida uskaltaa oikeasti lähteä todistaan ollenkaan. Enkä mä siitä voita jos se saisi sakot, ei niitä mulle maksettaisi. :rock:Omaa juomista pitää kyllä eniten rajoittaa:rock:.

Ensin vinkutaan, vittuillaan ja uhkataan. Pitää tehdä se rikosilmoitus jos sitä niin kovasti huutaa. Pitää opetella pitämään se vitun pääkiinni asioista, joita ei pysty todistamaan. Minkä vitun takia MAINOSTETAAN se baari, siellä ja ne (se) poke(t). Minä kiitä sinua Indica tästä vitutuksesta, koska kaikki kirjoittamasi kyseisestä tapahtumasta on paskaa. Kiitoksia kyseisten järjestyksenvalvojien mollaamisesta, ravintolan leimaamisesta ja itsesi korostamisesta.

Olisiko NYT se hetki, jossa menet käymään ks paikassa. Kysyt mitä on tapahtunut ja kerrot oman version ?? Sit tule ja julista se vielä kerran tänne. Katsotaan muuttuuko tarina.

Kiitoksia ja anteeksi.:0:

Törkee morkkis aika monest jutusta.. Eilisestä varsinkin.

Olisiko sit aihetta poistaa tietyt kirjoitukset ? Mitä sinä olet mieltä ? Musta vaan tuntuu....siksi mie vaan kysäsen, pohdin ja tumaasen kirjoittamalla tämän..

Vituttaa kun ihmiset olettavat ja luulevat kaikkea tietämättä asioiden oikeaa laitaa, eivätkä voi suoraan kysyä miten asiat oikeasti ovat ja levittävät sitten väärää tietoa ihmisille :curs:

Vituttaa kun ihmiset olettavat ja luulevat kaikkea tietämättä asioiden oikeaa laitaa, eivätkä voi suoraan kysyä miten asiat oikeasti ovat ja levittävät sitten väärää tietoa ihmisille :curs:
tää on kyllä mullaki ikuinen vitutuksen aihe... ja yleensä ne on vielä ne samat idiootit joka kerta. aina väärässä, aina silti huutelemassa sitä omaa "totuuttaan"...

tuli oikeestaan mieleen yhden saman henkilön useampi tällainen juttu, kaikki tapahtuneet ihan viime aikoina... tässä pari sitaattia suht aidossa muodossa:
"tikkurila on helsingissä." minä siihen: "joo onhan siitä pieni osa" hän sitten siihen "eipäs kun se on kokonaan".

"lotos voi ottaa useamman rivin muttei enempää ku seittemän numeroa". tässäkin kehotin häntä tarkistamaan asian ennekuin toitottaa kovaan ääneen...

"treble kitarassa tarkottaa säröä". noh tätä ei varmaa ei-kitaristit ymmärrä mutta silti...

"lapsilisää saa 18 vuotiaaksi asti ja sit saa opintotukea".

ei näistä nyt maailma kaadu mut vituttaa ihan suunnattomasti kun se ei ikinä usko ennenku näytän sille jonkin lähteen missä asia lukee. ja paska juttuhan tässä on se että henkilö on samassa koulussa ja sillä ei ole siellä kavereita niin se seuraa meidän porukkaa vaikka ollaan ilmotettu monesti että ei pidetä siitä. tästäkin voisi kirjottaa että vituttaa se että kyseinen henkilö myös haisee ihan vitun pahalle, sen hengityksen haju tehostaa sitä, sillä on vitun ruma ja kova ääni ja se päästelee kukotuksia, sen elämä on wow, se on vitun perseestä kaikin puolin.

riittää varmaan tältä erää..

Olisiko sit aihetta poistaa tietyt kirjoitukset ? Mitä sinä olet mieltä ? Musta vaan tuntuu....siksi mie vaan kysäsen, pohdin ja tumaasen kirjoittamalla tämän..

Ei ku mul on iha toisista jutuista morkkis ku silmästä ja kaikesta siihe liittyvästä.
Eilisen tapahtumista siis.

Back
Ylös Bottom