Hehehehe, alan olla pahalla päällä. Meinasin jo kiukuta puhelimessa typeriä kyselevälle työkaverille.
Kahvitauon paikka.
Kahvitauon paikka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Simmosta se on, kun avohoitopotilaat laitetaan vapaalle ilman valvontaa...
Hmm, voi olla, mutta jokatapauksessa sen treeniohjelma vaikuttaa tosi tehottomalta. Vääntää esim peck deckiä 5x5 sarjoissa. Pari hassua toistoa pienillä painoilla, sitten varmaan viis minuuttia taukoa ja sitten viis toistoa lisää. Eikös kuntoa pidetä paremmin yllä pururadalla kun punttiksella? Kyllä mä edelleen oon sitä mieltä että valtaosa punttiksella treenaajista hakee lihasmassaa...
No millä mä pääsen paikattavaksi, oon ihan uusi tässä kaupungissa, ei mitää havaintoa missä täällä on terveyskeskus/ensiapu, ja mä pelkään että joutuisin tosiaa sinne putkaan, kun portsarit tunnetusti on aina oikeassa.. Vaikka kämppis voisi todistaa huomenna, sen kysyin, että se voi, niin mitä mä oikeusjutulla kostun? Itse kuitenkin olin jonkinasteisessa humalassa, ja poke voi sanoa, että ihan itse kaaduin seinään, vaikka se mut siihen heitti. Ei mulla mitään oikeuksia ole. Ja putkaan pääsen jos tikattavaksi pyrin mitään kautta. Ja en mä niin selvinpäin ole että voisin ajaa sinne missä terveyskeskus/ensiapu onkaan.
Ei silti ole mun vika että musta ei poke tykännyt ja heitti / kamppasi seinään. En ees ehtiny mitään tehdä kun oli jo naama aivan veressä. Voisi olla huomenna rikosilmoituksen paikka, digikuvat otin todisteeksi jos vaikka kehtaan mennä huomenna syytteen tekoon.

Korjaan. Korkeamman luokan kajahtaneet. Ihan tarpeeksi harmia ollut, kun kustannussyistä pannaan huru-ukot lomalle.Aika rumasti sanottu, jos siis oikeasti tarkoitat tuota:jahas:
Onko tänään peli?e. no kaveri pyyski nyt kookoon peliin. jotain piristystä sentään...
Simmosta se on, kun avohoitopotilaat laitetaan vapaalle ilman valvontaa...