Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Indica sä oot hirvee paskanjauhaja ja kaipaatko oikeasti noin paljon huomiota tällä palstalla? Suosittelen muistelemaan tilannetta uudelleen. Sehän nimittäin meni täysin eri tavalla mitä sä täällä selität. Rupeaa pikkuhiljaa vituttamaan tuollainen valehteleva p****reikä. Muutenkin asiasta tietämättömät saa hyvän kuvan susta kun lukevat noita sun posteja. Välillä haava on 3-4cm ja vähän ajan päästä se onkin sentin mittainen. Välillä et ole liian kännissä ja kohta sun pitäisikin ruveta rajoittamaan juomista. Kaveri on tottakai jurrissa tulossa todistamaan, mutta yllättäen se ei enää aamulla ole kiinnostunut.

Olisiko aika katsoa peiliin apina ja lopettaa toisten syyttely omasta kompuroinnista. Myös vituttaa kun pakkiksen marttakerho on heti huutamassa vääryyttä ja neitiä tekemään rikosilmoitusta. Indican esittämät faktat on vain todellisuudessa niin päin persettä kun vaan voi olla.

Jaa, nyt taidan tietää missä sä oot töissä. Ensinnäki se on kännis aika vaikee mitata tarkkaa paljo haava on pitkä, sanotaan nyt näin että viiden tikin mittainen se on. Eli kyllä se nyt vittu vaa on vittu iha haava, eikä mitää naarmusettiä. Ei niitä nyt iha turhaa käydä ompelemaa:david:

Tottakai jurrissa kaveri on kovast tulos todistaa, ei ollu aamulla, ei oo vittu mun syy. Ja jep, kyl mä jonkunlaisesti taisin kännissä olla, sen mä myönnän, mut siitä olen ihan varma etten nyt mitenkään sairaan kännissä ollut. Aika normaalikännissä.

Jaa a, enpä sulle oo tilivelvollinen, että mun puolesta voit painua vaikka...... :david:

Ja herra järjestyksenvalvojalta voin anteeksi pyytää sun maineen mustausta, mut itse oon teidän paikasta omat johtopäätökseni tehny. Ja, oon kyllä sua tipannut. (jos nyt oot oikeesti se, vai vittuiletko?)

e:pätee myös uniikille, sekin voi painua mun puolesta sinne samaan koloon ku säkin. Vittuako mun haavat teille kuuluu,

Nii, mut jos nyt oon teitä kumpaakin aiheettomasti leimannut, niin anteeksi siitä. Vituttaa tollaset silti.

Et ole Indika minua leimannut vaan niitä, jotka ovat siellä olleet sinä iltana töissä. Ei minua sinun haavat kiinnosta, se voi vaikka nostaa uskottavuus pisteitä :hyper: ( tämä on hyvässä )
Yleisesti vaan pisti silmään sinun kirjoitus ja tapa. Toivottavasti ei jää rumaa arpea (minnekkään) ja menet (s)ks ravintolaan jos joskus siltä tuntuu.

Mitä tulee siihen koloon :whip: :evil:......no kaikki ajallaan ja elämä jatkuu.
Osapuolliset varmasti tietä mitä on tapahtunut (musta,susta,noista, teistä tuntuu akseli voidaan jättää pois). Hyvää joulua kaikille pokeille, opiskelijoille yms ihmisille. Minä taas tyydyn vaan lueskelemaan juttuja kolossani:rolleyes:

Joo anteeksi, sun tyyli oli nii hyökkäävä, et aattelin et sä/ jeshe / molemmat ootte pokeja siellä.

Vituttaa saatanasti sellaset teinivalopäät, jotka tulee aukomaan päätään ihan vaan sen takia, että sattuu käymään salilla.. Vittuako nekään mistään tietää:david: vituttaa muutenkin kaikenlainen vittuilu random-tyypeille...

Vituttaa saatanasti sellaset teinivalopäät, jotka tulee aukomaan päätään ihan vaan sen takia, että sattuu käymään salilla.. Vittuako nekään mistään tietää:david: vituttaa muutenkin kaikenlainen vittuilu random-tyypeille...
Toi on niin ärsyttävää. Monesti juoksulenkillä jotkut ipanat tulee huutelemaan aivan ihme juttuja ja aina jotain "moro" ja sit kikatetaan aivan kippurassa jossain. Koskaan ennen ees nähny niitä kersoja ja heti on huutelemassa.

Tämä uutinen pisti vituttamaan http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812078731236_uu.shtml. Onneksi sentään jäivät kiinni.
Kyllähän tuo sakilla maassa makaavan potkiminen vituttaa joo, mutta Sotkamon ja muitakin vastaavia pikkukuntia tietävinä, niin harvemmin ne paikalliset on mitenkään syyttömiä tappeluihin. Päinvastoin joskus tuntuu, että jos et ole paikkakunnalta, niin tietyt kylän kusipäät tulee sulle haastamaan riitaa vaikka väkisin.

- Mua vituttaa niin saatanasti kaikki yleinen hippeily. Erityisesti henkilöiltä jotka ovat aivan helvetin suppeakatseisia, mutta leikkivät suvaitsevaisuuden perikuvaa.

- Vituttaa ihmiset jotka ovat aina oikeassa omasta mielestään, ei edes yritetä kuunnella toisten mielipiteitä(osin sama kuin edellinen).

- Turha raaistunut väkivalta mitä nykyään kuulee jokaisesta lehdestä päivittäin. Aina joku on pistänyt puukolla tai lyöny pesarilla, ja vieläpä yleensä porukalla. Vittu!

- Tyhmät ihmiset yleensäkin!

Onneksi itse olen täydellinen :D

Kaksi 15-vuotiasta poikaa tekivät vuorotellen kyykkysarjoja 40 kilolla. Ennen omaa vuoroaan toinen aina huudahti kovaan ääneen jotain tyyliin "Nyt hankitaan jalkoihin massaa, perkele!!" :D

Onhan se mukavaa että pojat kyykkää ja vielä ihan oikealla asenteella, mutta yleensä tuollaista kovaäänistä psyykkaamista kuulee aika harvoin...

Minä psyykkaan itteeni ihan töissäkin! Tietää kuka on työmaalla kun kiroilu kuuluu jo kauas. :D

Kaksi 15-vuotiasta poikaa tekivät vuorotellen kyykkysarjoja 40 kilolla. Ennen omaa vuoroaan toinen aina huudahti kovaan ääneen jotain tyyliin "Nyt hankitaan jalkoihin massaa, perkele!!" :D

Onhan se mukavaa että pojat kyykkää ja vielä ihan oikealla asenteella, mutta yleensä tuollaista kovaäänistä psyykkaamista kuulee aika harvoin...

:hyper:

Hauska mielikuva, kun rupeaa oikein miettimään. Mutta pointsit oikeasta asenteesta tietysti.

En mä voi muuta ku nostaa hattua noille kavereille :D hyvä että sentään tekee kyykkyä eikä vaan penkkiä ja hauiskääntöä kuten valtaosa ton ikäsistä.:hyvä:

olin ottaas meiän 2kk ikäsest kakarast kuvaa, nojasin samal meiän lasipöytää ni menin joutessaa siit lasin läpi.
on se ennenki kestäny mut ei sitte nyt.

leikkas aika kommeest kouran auki ja tulin juur tikkauksest. semmosta.

"Nyt hankitaan jalkoihin massaa, perkele!!"

Salilla olis yleisesti paljon hauskempaa jos jengi enemmänki toistelis tällasia ääneen.

Todellakin asiameininki pojilla. :dance2:

joo no en nyt tiedä että onko tää komediaa, vaan draamaa ennemminkin mutta laitetaan silti :D.

Eli juu, olin yksin salilla ja olkapäät ja ojentajat olivat vuorossa tällä kertaa. Joo no olkapäitä viimeistelin juuri pystysoudussa ja sen jälkeen venyttävänä liikkeenä reverse fly pec decissä. Näihin homma sitten jäikin eikä ojentajien reenamisesta tullut mitään, kun joku about 50v jamppa tulee sinne, alkaa selittään jotain ihme settiä ja "juu itekki tarttis tulla lihaksia vahvistamaan", no joo, siinä sit ihmettelen sen touhua ku se pyörii siinä ja päättää mennä paskalle. Sali on suhteellisen pieni ja ilmanvaihto ei ole mikään maailman parhain. En ole koskaan haistanut niin pöyristyttävää paskanhajua, kuin sieltä vessasta tulvi ulos tämän miehen aiheuttamana, paskan käry oli niin karsea että oli reeni oli pakko jättää kesken kun siinä schaibanlemussa ei oikein reeni kulkenu kun oksennus meinas ylös puskea. Kyllähän se naurattamaan jälkeenpäin pisti mutta sillon kyllä vitutti aivan rajattomasti :D.

Back
Ylös Bottom