Indica sä oot hirvee paskanjauhaja ja kaipaatko oikeasti noin paljon huomiota tällä palstalla? Suosittelen muistelemaan tilannetta uudelleen. Sehän nimittäin meni täysin eri tavalla mitä sä täällä selität. Rupeaa pikkuhiljaa vituttamaan tuollainen valehteleva p****reikä. Muutenkin asiasta tietämättömät saa hyvän kuvan susta kun lukevat noita sun posteja. Välillä haava on 3-4cm ja vähän ajan päästä se onkin sentin mittainen. Välillä et ole liian kännissä ja kohta sun pitäisikin ruveta rajoittamaan juomista. Kaveri on tottakai jurrissa tulossa todistamaan, mutta yllättäen se ei enää aamulla ole kiinnostunut.
Olisiko aika katsoa peiliin apina ja lopettaa toisten syyttely omasta kompuroinnista. Myös vituttaa kun pakkiksen marttakerho on heti huutamassa vääryyttä ja neitiä tekemään rikosilmoitusta. Indican esittämät faktat on vain todellisuudessa niin päin persettä kun vaan voi olla.
Jaa, nyt taidan tietää missä sä oot töissä. Ensinnäki se on kännis aika vaikee mitata tarkkaa paljo haava on pitkä, sanotaan nyt näin että viiden tikin mittainen se on. Eli kyllä se nyt vittu vaa on vittu iha haava, eikä mitää naarmusettiä. Ei niitä nyt iha turhaa käydä ompelemaa

Tottakai jurrissa kaveri on kovast tulos todistaa, ei ollu aamulla, ei oo vittu mun syy. Ja jep, kyl mä jonkunlaisesti taisin kännissä olla, sen mä myönnän, mut siitä olen ihan varma etten nyt mitenkään sairaan kännissä ollut. Aika normaalikännissä.
Jaa a, enpä sulle oo tilivelvollinen, että mun puolesta voit painua vaikka......

Ja herra järjestyksenvalvojalta voin anteeksi pyytää sun maineen mustausta, mut itse oon teidän paikasta omat johtopäätökseni tehny. Ja, oon kyllä sua tipannut. (jos nyt oot oikeesti se, vai vittuiletko?)
e:pätee myös uniikille, sekin voi painua mun puolesta sinne samaan koloon ku säkin. Vittuako mun haavat teille kuuluu,
Nii, mut jos nyt oon teitä kumpaakin aiheettomasti leimannut, niin anteeksi siitä. Vituttaa tollaset silti.
( tämä on hyvässä )