Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meillä emäntä tykkää jostain syystä kuunnella radio aaltoa autoillessaan. Ja sitten aina kun mä olen lähdössä autolla jonnekkin, niin siellä määkyy se Amy Winehouse. Siis lähes joka kerta sama biisi. Se vähän ottaa pattiin.

Kaksi nuorta (noin18v.) poitsua oli salilla tekemässä "jalkatreeniä". No, se toinen poitsu teki ihan perus jalkaliikkeitä, mutta tämä toinen tyyppi teki vaan pohkeita.. Tämä toinen kysy sitten kaveriltaan, että miksi se ei tee muuta kun pohkeita, niin vastaus oli: "Ei ole mitään järkeä tehdä koko jalkoja, sillä hän käyttää aina shortseja. Eihän kukaan näe muuta kuin hänen pohkeensa" :wtf: Fiksu kaveri!

Hmm, voi olla, mutta jokatapauksessa sen treeniohjelma vaikuttaa tosi tehottomalta. Vääntää esim peck deckiä 5x5 sarjoissa. Pari hassua toistoa pienillä painoilla, sitten varmaan viis minuuttia taukoa ja sitten viis toistoa lisää. Eikös kuntoa pidetä paremmin yllä pururadalla kun punttiksella? Kyllä mä edelleen oon sitä mieltä että valtaosa punttiksella treenaajista hakee lihasmassaa...

Joo kyllä pururadalla lihaskuntoa paremmin saa pidettyä yllä kuin salilla :jahas:

No millä mä pääsen paikattavaksi, oon ihan uusi tässä kaupungissa, ei mitää havaintoa missä täällä on terveyskeskus/ensiapu, ja mä pelkään että joutuisin tosiaa sinne putkaan, kun portsarit tunnetusti on aina oikeassa.. Vaikka kämppis voisi todistaa huomenna, sen kysyin, että se voi, niin mitä mä oikeusjutulla kostun? Itse kuitenkin olin jonkinasteisessa humalassa, ja poke voi sanoa, että ihan itse kaaduin seinään, vaikka se mut siihen heitti. Ei mulla mitään oikeuksia ole. Ja putkaan pääsen jos tikattavaksi pyrin mitään kautta. Ja en mä niin selvinpäin ole että voisin ajaa sinne missä terveyskeskus/ensiapu onkaan.

Ei silti ole mun vika että musta ei poke tykännyt ja heitti / kamppasi seinään. En ees ehtiny mitään tehdä kun oli jo naama aivan veressä. Voisi olla huomenna rikosilmoituksen paikka, digikuvat otin todisteeksi jos vaikka kehtaan mennä huomenna syytteen tekoon.

vieläkö Indica on samaa mieltä tapahtuneesta ? Yöllä olet nuo kirjoittanut ja mitä se aamu on tuonut tullessaan....kiinnostaa vaan kuulla :david:

Noh, aamulla heräsin ja kelailin kolmisen tuntia jotta kehtaanko/uskallanko mennä lääkärille. Kovat oli jaakobinpainit. Kannatti myös hoitajalle jo mainita että mulla on lääkäripelko, niin ne oli tosi hienotunteisia, ja eteni rauhassa tikkauksen kanssa. Koko ajan lääkärikin kerto että mitä se on tekemässä ja miksi.

Ei se sitten lopunpeleissä niin paljoa edes sattunut, kun pelkäsin, pelotti vaan valtavasti että meinasin saada paniikkihäiriö-oireita lekurilla. Nyt se on aika turvoksissa, muttei enää niin kauhean kipeä. Mihkää ei oikein vaa kehtaisi mennä. edes se haavan uudelleenaukaisu ei sattunut yhtään.

Ja ei mulla oo mitään muuta ku hävittävää jos poliisille menen, jos se on syyllinen, ok, saan 11.80 antibiooteista ehkä korvauksia, jos se ei todeta syylliseksi, niin vahvalla mutulla (lakiasioista en tiedä hirveästi) mä saan syytteen perättömästä ilmiannosta. Ja kämppiskin kovasti peru todisteluitaan, eilen oli vielä ihan eri fiiliksissä. e: ei siis taida uskaltaa oikeasti lähteä todistaan ollenkaan. Enkä mä siitä voita jos se saisi sakot, ei niitä mulle maksettaisi. Omaa juomista pitää kyllä eniten rajoittaa.

Sain tovi sitten tietää, että meidän perheen koira viedään ensiviikolla piikille. Aika paskat fiilikset.

Yhen tytönkaa taitaa olla menos välit... vitun masentavaa. Ja kuorma-autolla on aika VITUN VITUTTAVAA ajaa varsinkin kun on talvi, pimeää, tiet jäässä, kapeita maanteitä ja vituttava opettaja kimittää. Onhan sitä helppo siinä vieressä istua ja antaa ohjeita kun mun pitää kattoo peileihin joka sekunti ja samalla vielä tietä, liikennemerkkejä, ajolinjaa, nopeutta, jarrutusmatkoja ja muuta liikennettä kun on tiet jäässä ja pimeetä vittu. Meni silti kuulemma "ihan hyvin mutta pitää olla tarkkana ettei aja liian oikealla". Hyviä ohjeitahan tuo antaa mutta silti vituttaa varsinkin kun on väsynyt ja muutenki.

Vituttaa ettei ole viikonlopulle mitään ohjelmaa eikä näin ollen pääse hellittämään vitutusta. Vituttaa kun ei ole harkkoja tänään.

e. no kaveri pyyski nyt kookoon peliin. jotain piristystä sentään...

Simmosta se on, kun avohoitopotilaat laitetaan vapaalle ilman valvontaa...

Vaatii suuresti sosiaalisia taitoja, pokeri naamaa ja "tunne älyä" että osaa käsitellä tälläisiä tyyppejä. Ihmisiä tässä vain ollaan...

Any way

Kun aloitin puntin joskus 16 kesäisenä ja 50 kiloisena niin pamahti salille samaan aikaan pari vaihto-oppilasta jostain lähi-idästä. Eivät vissiin olleet paljoa nostelleet kun tekivät samat liikkeet kuin minä heti kun laite/nostopaikka vapautui. Tämän huomattua jätin jokalaitteeseen painot joilla sain tehtyä 4x12 sarjat. Kyllä oli mieltä ylentävää kun puolta isommat äijät väänti hikisiä kutosia ja pahimmillaan ykkösiä samoilla painoilla kun ite reenas pitkiä sarjoja. Lopun viimen ne luovutti kun eivät saaneet vinopenkissä 20kg:D painoja rinnalle. Jatkoivat harjoituksia haara-perus hyppelyillä.

On sitä joskus sitten ollut vahva

Meidän salilla käy sellanen maajussin tyyppinen äijä(helvetin iso). Todella rento ja mukava, mutta ko. henkilön treenit pistää kyllä hymyilyttämään. Kaikissa liikkeissä vähintään metrin heijari, oli kyseessä sitten penkki, ylä-/alatalja tai haiuskäännöt :D Sitä näkyä ei voi sanoin kuvailla, se pitää nähdä omin silmin :D muutaman kerran kuukaudessa jokin laite on aina rikki tämän äijän toimesta :david:

Käytkö entisellä Pyrinnöllä?

Vituttaa, kun poistin Indican ignore-listalta ja luin kolme sivua paskaa jostain pään seinään lyönnistä ja nyt ei oikeesti taida olla mitään tapahtunutkaan. Jos jotain siis on tapahtunut ja nyt ei uskalleta tehdä rikosilmoitusta, kun pelätään että saadaan syyte jostain perättömästä ilmiannosta ja herran kaverikaan ei enää ole tapahtumista samaa mieltä, kun ei sitä todista. Mitä vittua?! Taitaa asia olla niin, että ite on juostu sitä seinää päin tai kaaduttu kadulla tms. ja täällä on keuhkottu portsarin hänet nakanneen seinään. Hirveetä skeidaa!

Vituttaa mua olla duunissakin, kun vois olla vaikka juopottelemassa ja lyömässä omaa päätään seinään.

Back
Ylös Bottom