Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laitoin aamulla rahkan pöydälle, lähdin laittaa työvaatteita päälle, niin eikös meidän 6kk ikäinen koiruus ollut lipittämässä sitä rahkaa :jahas: . En viitsinyt syödä sitä loppuun.

Ihme neiteilyä:D mä söin nuorempana(~5v.) jo edesmenneen koirani kanssa aina yhdessä vuorotellen jätskituuttia:hyvä:

Itseä ottaa päähän myös tuo sohjokeli. Onneks ei tarvitse tänään enää mihinkää lähteä, joten linnottaudun kotiin.

Ei oo toiminu netti kolmeen päivään. Tänään tarkistin onko johto kunnolla seinässä. . .

Vittu että vituttaa tuo SUORITTAMINEN jo sanana! ---

Ihan samaa mieltä! Ketä se hyödyttää ravata peräsuoli pitkällä millon missäkin määrätyssä putkessa? Ihmisillä on kyl joo kamalasti idealismia ja aatteita että mikä on elämässä tärkeetä, mutta millon niitä meinataan toteuttaa? Oon aina ollut ymmälläni tästä - onko niin monilla muilla tiedossa joku elämä B, jossa sitten viedään käytäntöön kaikki Suuret Ajatukset? Tässä elämässä vaan tiristetään koko ajan jonkun populaari-ihanteen perässä.

Ihan samaa mieltä! Ketä se hyödyttää ravata peräsuoli pitkällä millon missäkin määrätyssä putkessa? QUOTE]
Kansantaloutta.

Otin alkuviikon remonttien puolesta rennosti kun kelit oli sellaiset ettei oikeen tohtinut peräkärryn kanssa lähteä hakemaan tavaraa. Tänään olisikin ollut mahdollisuus lähteä hakemaan tavaraa mutta töpeksin eilen katkaisusirkelin kanssa töissä sillä seurauksella että se repi etusormen pään auki. Saas nähdä kauanko menee että kärsii työskennellä. Tiistaihin asti sairaslomaa ja 11.päivä ensikuuta pitäis mennä leikkaukseen toisesta syystä jonka takia ollaankin sairaslomalla 4-5vko. Eipä kerkee montaa päivää remontoida tänävuonna. Vituttaa muutenkin kun hommat aina vaan venyy ja venyy eikä pääse muuttamaan. Noh... täytyy ajatella... mites se nyt olikaan...?

Koko vuosi aika perseestä loukkaantumisten osalta jne, nyt 2 viikon flunssaa podetaan.Alkaa oikeasti vituttamaan ja ainoastaan usko parempaan ensi vuoteen, pitää ukon poissa köydestä!

meijän salilla käy kiva vanha ukko.aina kahtoo vihasesti ja varaa muitten laitteita. sit kun tein kerran jalkaprässiä. niin lopetin sarjan ja oisinko kerenny levätä noin 15 sek. niin se ukko tuli sanomaan mee pois siitä ja kädellä viuhto siinä. hehe ja sillä on jotkut ihme jumppa tossut, housut nostettu melkee rintaa ja paita sisällä ja oisko 20 v vuotta vanhat housut:D...

meijän salilla käy kiva vanha ukko.aina kahtoo vihasesti ja varaa muitten laitteita. sit kun tein kerran jalkaprässiä. niin lopetin sarjan ja oisinko kerenny levätä noin 15 sek. niin se ukko tuli sanomaan mee pois siitä ja kädellä viuhto siinä. hehe ja sillä on jotkut ihme jumppa tossut, housut nostettu melkee rintaa ja paita sisällä ja oisko 20 v vuotta vanhat housut:D...
Et kai vaan lähtenyt loikkimaan muualle? :D

Huvittaa jätkät jotka näyttää samalta vuodesta toiseen :D Ykski tyyppi painaa varmaan 50 kiloa mutta on kuitenkin lähemmäs 180 pitkä. Tekee kaikkia näitä ns. "mummolaitteita", ei yhtään penkkiä, kyykkyä tai muita isoja perusliikkeitä. Täytyy kyllä ainakin kärsivällisyydestä nostaa kaverille hattua, mutta tekis kyllä oikeesti mieli sanoa sille että pikkasen tota ohjelmaa muuttamalla säkin saisit tuloksia :D

Huvittaa jätkät jotka näyttää samalta vuodesta toiseen :D Ykski tyyppi painaa varmaan 50 kiloa mutta on kuitenkin lähemmäs 180 pitkä. Tekee kaikkia näitä ns. "mummolaitteita", ei yhtään penkkiä, kyykkyä tai muita isoja perusliikkeitä. Täytyy kyllä ainakin kärsivällisyydestä nostaa kaverille hattua, mutta tekis kyllä oikeesti mieli sanoa sille että pikkasen tota ohjelmaa muuttamalla säkin saisit tuloksia :D
Ehkäpä sillä on tavoitteet ihan vaan kunnon ylläpidossa, eikä massan kasvatuksessa.

Meillä käy pari nuorta pojankloppia samaan aikaan mun kanssa salilla. Oli vähän surkea olo, kun katselin että jopa niillä oli isompaa painoa rintaprässissä, kun meitsillä, mutta kun ne alko veivaamaan, suretti että sillä tekniikalla niillä on paikat kohta paskana :D

Nuo on vähän koomisia muutenkin metodeinensa, mutta sillai hassulla tavalla.

Ehkäpä sillä on tavoitteet ihan vaan kunnon ylläpidossa, eikä massan kasvatuksessa.

Tätä ei tunnu osa porukasta tajuavan. Ei siis kaikilla puntilla käyvillä ole tarkoituskaan kasvattaa lihasta vaan tavoitteet voivat olla jossain ihan muualla. Kiva siinä sitten pitää yllä yleiskuntoa kun helvetilliset kaapit naureskelevat nurkassa.

Jengi ei kyl oikee tajuu koskaa mikä proteiini on.. Kerranki yks kysy mult:

"Toimiiks se protsku sillee et huomaat jo seuraaval kerral ku treenaat et oot vahvempi"

Sit viel:

"Eks se oo sillee et jos oot vetäny protskuu nii sitku lopetat treenaamisen nii sun lihakset ei säily yht hyvi ku semmone joka ei oo vetäny protskuu"

Eli jengi luulee et palkkari= horkka

Joskus alkaa vituttaa ku jengi ei millää tajuu ja aina pitää selittää mikä se proteiini oikeesti on.

Ihanaa ku sai vähä avautua :D

Noista lausahdukista voisi jo murhata:curs:

Hmm, voi olla, mutta jokatapauksessa sen treeniohjelma vaikuttaa tosi tehottomalta. Vääntää esim peck deckiä 5x5 sarjoissa. Pari hassua toistoa pienillä painoilla, sitten varmaan viis minuuttia taukoa ja sitten viis toistoa lisää. Eikös kuntoa pidetä paremmin yllä pururadalla kun punttiksella? Kyllä mä edelleen oon sitä mieltä että valtaosa punttiksella treenaajista hakee lihasmassaa...

Koko vuosi aika perseestä loukkaantumisten osalta jne, nyt 2 viikon flunssaa podetaan.Alkaa oikeasti vituttamaan ja ainoastaan usko parempaan ensi vuoteen, pitää ukon poissa köydestä!

Jaa Vituttaa niin ankarasti -threadi. No, kannan korteni kekoon. Vituttaa, kun 45shelleyllä ei ole enää sitä yhtä ehanaa avatarta.

Vittu, viime viikonloppuisen duunin pikkujoulun jälkeen joka ainoa harakka, joka tulee toimistolla vastaan hymyilee ja tervehtii minua.
Minä olen aina pyrkinyt siihen, että jos duunikaverit eivät vihaa minua niin he ainakin pelkäävät minua mutta yhdet pikkujoulut pilaavat sitten pitkän työn.

Back
Ylös Bottom