Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Roheiineista puheen ollen. Jokunen vuos sitten olin lopettanu treenin ja olin pukkarissa. Pari ~15 vee jätkää puhui siinä sitten palkkareista, ja tää yks sanoo sitten että: "kyllähän mä muuten joisin proteiinijuomaa mutku täällä salilla ei oo jääkaappeja missä sitä vois pitää". Eipä tainnut käydä mielessä että sen palkkarin voi sekottaa myös treenin JÄLKEEN:)

tänään sattui jotain mitä en olisi ikinä olevan edes mahdollista. vetelin tyynenä penkkiä ja viereen ilmestyi joku ukko kesken sarjan. no sarjan loputtua nousin istumaan ja tämä ukko rupeaa ottamaan tangosta painoja pois, sanoin sille et on viel yksi sarja ni pääset sitten. no vikaa sarjaa vetäessä äijä vetäsee painon pois tangosta sanaakaan sanomatta, no tanko vippas tietenkin heti toiselle puoleelle (hyvä ettei käsi katkennut). heitän tangon lattialle ja pomppan ylös ja HUUDAN naama punasena että mitä vittua sä homo teet. äijä on siinä vaan hiljaa (muut siirtyy lähemmäs seuraamaan mitä tapahtuu, tuleeko ruumita) ja kyttää mua. olen jo vetämässä aijää pataan kunnes rupean tajuamaan ettei tolla ukolla ole ihan kaikki kotona. no se loppus siihen kun kannettin se ulos salilta ja sanottiin että on varmaan parempi kun et enää näytä naamaasi täällä. saas nähä tuleeko viellä, toivottavasti ei. ja se ukko oli oikeasti tämän kaksoi olento.

1135241108768.jpeg

Se on sitten flunssa tulossa, ei treenit kulkeneet yhtään ja muutenkin niin helvetin tukkoinen olo:S

Tais olla toi m.bicepsin piinaaja kaveri joka aiheutti mullekin ihmetystä salilla tänään... Kiinnitin huomion tyyppiin heti alussa kun se hyppelehti ympäriämpäri tehden mitä ihmeellisimpiä "jumppa"liikkeitä, nylkytti prässissä ja muutenkin oli ihme tuijottelija. Ihmetystä aiheutti se, kun siirryin salin toiselle puolelle tekemään vatsoja sellaisen jumppapallon päälle. Olin saanut ekan setin tehtyä, kun äijä pomppas jostain siihen nappasi pallon melkein altani, katsoi minua murhaavasti ja tuhahti. Seisoin siinä suu auki ihmetyksestä ja silmät lautasen kokoisina, kun äijä siirtyi alatasolle, istahti pallon päälle ja alkoi lukemaan lehteä. Hetken aikaa se siinä luki, sitten kantoi pallon salin kauempaan nurkkaan ja lähti hihhuloimaan taas jonkin laitteen parissa. Wtf?

Roheiineista puheen ollen. Jokunen vuos sitten olin lopettanu treenin ja olin pukkarissa. Pari ~15 vee jätkää puhui siinä sitten palkkareista, ja tää yks sanoo sitten että: "kyllähän mä muuten joisin proteiinijuomaa mutku täällä salilla ei oo jääkaappeja missä sitä vois pitää". Eipä tainnut käydä mielessä että sen palkkarin voi sekottaa myös treenin JÄLKEEN:)

ehkä se olis halunnu sekottaa sen maitoon ;)

Viime aikoina ollut ihan älytön väsy ja salilta tulee luistettua tai ainakin yritettyä. No huomenna jos saan itseni salille niin olen tavoitetreeneissä ajan tasalla, mutta ihan helkatin väsynyt kaikinpuolin.

Back
Ylös Bottom