Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Edit: Lähditkö ite tilanteesta haavan syntymisen jälkeen pois, vai eikö poket tarjoutunut edes antamaan ensiapua? Jos käskivät suksimaan vittuun, niin siitä myös maininta poliisille.

Taitaa tikkaus olla jo myöhäistä, ja muutenkin mua pelottaa ajatuski neulasta ihan helvetisti. Ei tosiaakaa uskaltanu jäähä siihen, piti karkuun lähteä, ku aattelin et se pieksee mut jos jään sinne. Mä sanoin vaa, et okei okei, kyl mä lähen vähemmälläkin.

Toinen juttu on et mulla on vähän antipatioita poliiseja kohtaan, et en mä kyl oikein uskalla mennä ilmotusta tekeen, ellei kaveri saa mua ylipuhuttua. En niin pidä kyllä poliiseistakaan, sen enempää ku portsareista. En halua ainakaa mihinkään rekisteriin enkä sakkoja maksamaan.

Mä siis en tehnyt kyllä yhtään mitään oikeastikin, en ollut niin kännissä että oisi tullut mieleenkään käydä riehuun sen jälkeen. Toisaalta se kävi niin kauhean nopeasti, etten kyl ehtinyt mitään rekisteröidä, olin jo itse kääntymässä ja lähdössä pois, ku lenneltii seinille.. Mielestäni en kyllä provosoinut, saatoin ehkä sanoa että, oon kyl jo paljo selvempi ku ekana olin.

e: en tosiaakaa kyllä itse mene sinne enää koskaan, ja kyl mä kavereillekin mainostan että sinne eivät rahojaan veisi, tai ainakaan tippaisi. Oon itsekin syksyn mittaan ehtinyt varmaa 50 eurolla tipata tota ihan samaa pokea. Ei se haava oo ku öbaut tuuman pitkä ja puoli senttiä leveä. Ei silti kyl enää tarvi haaveillakkaan että tapaisi ketään tyttöä tän näköisenä.

Töissä nakitetaan mulle ihan käsittämättömiä hommia.

Ja tietenkään ei voi sitten kieltäytyä :david: Oma moka. Parempi tietysti näin joustaa, kuin että viruis täällä duunipaikalla jonnekin 7 asti joka ilta... Niinku eräät.

Siis voi taivaan lahjat, kun maa kantaan päällään aivan saatanan idioottia porukkaa. Eilen oltiin baarissa ja oli kaikin puolin mukava ilta, mutta sit yks entinen kaveri, jonka kanssa oli joskus ala-asteella sanaharkkaa, alkaa vittuilemaan suoraan ja piilovittuilee joka paikassa. Siinä on oikeesti niin juntti jätkä, että olisin voinut vetää hetkellä millä hyvänsä sitä pleksiin, mutta annoin tän kerran olla. Jumalauta oon yrittänyt olla sille tässä viimeset kuus vuotta mukava ja kaveri koulussa niin tämä alkaa sitten vittuilemaan jostain henkilökohtasista asioista, jotka ei sille paskaakaan kuulu.

Voin sanoa, että kyseessä on jätkä, jolla on vihamiehiä joka paikassa, koska se on niin näsäviisas ja kateellinen kaikille, joten en todellakaan oo tän ajatuksen kanssa yksin, mutta koittais nyt pitää sen päänsä kiinni edes baarissa. Se ei edes juonut mitään.

Muuten oli kyllä hiton mukava ilta, mutta tollaset kateelliset paskat pilaa kyllä hommat täysin.

NYt pistää oikeasti vituttamaan. Ostin ruokakaupasta 3.12 broilerin filettä, ja ajattelin nyt paistaa ne. Kas kas huomaankin että viimeinen käyttöpäivä 3.12.!

Varmasti ainakin 5. kerta kun tälläistä käy samassa kaupassa, ja sama juttu vihannesten, hedelmien yms kanssa. Säilyy ehkä yhden päivän kaapissa ja on ihan pilalla sen jälkeen. Pistää vituttamaan kun ruoka on niin kallista nyt muutenkin mutta laatu sen kuin menee paskemmaksi! Vittu!

#%"&#¤"&/#¤"/#¤ Nyt huomasin myös, että samana päivänä ostamani 1.5l maitopurkit..viimeinen käyttöpäivä 4.12.2008. Että näin.

Myöhästyin sitten matikan tuplatunnilta. Mm. niin kyrpä opettaja ettei jaksa myöhässä sen tunnille mennäkkään... Turhaa heräsin vittu.

NYt pistää oikeasti vituttamaan. Ostin ruokakaupasta 3.12 broilerin filettä, ja ajattelin nyt paistaa ne. Kas kas huomaankin että viimeinen käyttöpäivä 3.12.!

Varmasti ainakin 5. kerta kun tälläistä käy samassa kaupassa, ja sama juttu vihannesten, hedelmien yms kanssa. Säilyy ehkä yhden päivän kaapissa ja on ihan pilalla sen jälkeen. Pistää vituttamaan kun ruoka on niin kallista nyt muutenkin mutta laatu sen kuin menee paskemmaksi! Vittu!

#%"&#¤"&/#¤"/#¤ Nyt huomasin myös, että samana päivänä ostamani 1.5l maitopurkit..viimeinen käyttöpäivä 4.12.2008. Että näin.
Kannattaisko jo siellä kaupassa kattoo niitä päiväyksiä :D Vihanneksia ja hedelmiäkin kyllä voi puristella ja kattoo ulkonäköä niin tietää minkä aikuisia ovat.

En ymmärrä, että ensin Indica kirjoittaa tänne kuinka vituttaa ja suututtaa kun on kohdeltu huonosti ja viskottu päin seiniä. Porukka täällä antaa ymmärrystä ja keksii vaikka mitä keinoja, jotta hän pääsisi sairaalaan hoidettavaksi. Ehdotetaan taksia, ilmaista kyytiä, annetaan karttaa ja kerrotaan missä ensiapu on. Tämän jälkeen tulee kyllä epäilyttävän paljon erilaisia syitä miksei hoitoon voi näistäkään ehdotuksista huolimatta mennä. Oikeasti jos se silmäkulma on pahan näköinen, on se tietenkin hoidettava. Ja viimeistään sen tajuaa näin aamulla kun on selvemmällä päällä. Ja hyvinhän tuo kirjoituskin yöllä tänne sujui. Pelkkä antibiotti ei myöhemmin ole mikään ulkonäköä parantava ihmelääke. Samoin se poliisille meno, eivät ne syytöntä mihinkään putkaan laita...kai. Kyllä niiden kanssa kai voi ihan järkevästi jutella illan tapahtumista. Eikä ne sieltä sairaalata heti ole poliisia soittamassa jos käyttäytyy ihan normisti (ei siis riehu) ja tarvitsee apua.

Tämä kuvio on siis taas kerran hieman epäilyttävä. En tarkoita ettenkö voisi uskoa illan tapahtumia, mutta jotenkin kuulostaa kummalta, että ensin vituttaa tämä mätkiminen mutta kyllä löytyy tuhannen syytä miksei hoitoon voi mennä ym. Sama se silti minulle. Huomionhakuisuudelta tämä kuulostaa, koska tällainen tarina ei ole muistaakseni ensimmäinen. Jos Indica tarvitset hoitoa, niin mene sinne sairaalaan heti ja ilmoita poliisille. Miksi ne heittäisi sut nyt putkaan jos olet kohta ihan selvinpäinkin.

Kannattaisko jo siellä kaupassa kattoo niitä päiväyksiä :D Vihanneksia ja hedelmiäkin kyllä voi puristella ja kattoo ulkonäköä niin tietää minkä aikuisia ovat.

Juu kyllä katson yleensä tosi tarkkaan mutta nyt olin kiireellä kaupassa. Mutta kertoo tuo määrä jo jotain ko. kaupan tuoreuskäsitteestä. Ja kun tuota on tapahtunut aiemminkin, silloin tosin olen asiasta jo liikkeessä ilmoittanut. Ei käsittääkseni kuitenkaan ole asiakkaan tehtävä tarkastella tuotteiden tuoreutta.

Indica tarvitsee kyllä hoitoa, muttei mihinkään silmään vaan pääkoppaan. Tuo jätkä on oikeesti sekasin ja kirjoittelee ihan uskomatonta paskaa päivät pitkät. Älkää nyt oikeesti ottako vakavasti tuota soopaa mitä kaveri jauhaa. En ymmärrä miten jotkut jaksavat enää edes lukea tän kaverin viestejä. Rajansa huomionhakuisuudellakin, mutta tää tapaus on päästään vialla.

En ymmärrä, että ensin Indica kirjoittaa tänne kuinka vituttaa ja suututtaa kun on kohdeltu huonosti ja viskottu päin seiniä.

Tämä kuvio on siis taas kerran hieman epäilyttävä. En tarkoita ettenkö voisi uskoa illan tapahtumia, mutta jotenkin kuulostaa kummalta, että ensin vituttaa tämä mätkiminen mutta kyllä löytyy tuhannen syytä miksei hoitoon voi mennä

Niinpä, jos annat sähköpostin voin laittaa naamakuvia sulle tästä, niin uskot. Tai oikeammin heti ku kämppis herää ja saan lainattua kameran välijohtoa. Viimeksikin porukka epäili ihan suotta.

Tuhannen syytä johtuu taas henkilökohtaisesta asiasta: Mulla on ihan mieletön lääkäripelko, mä en kertakaikkiaan uskalla ihan pienestä lääkäriin mennä. Hammaslääkärikammo on vielä pahempi, viiteen vuoteen en ole uskaltanut kertakaikkiaan mennä sinne. Mua pelottaa, mua pelottaa varsinkin kaikki tikkaus, leikkaukset, neulat, pistäminen. Kaikki tollanen pelottaa nii paljon, etten kertakaikkiaan uskalla ihan helpolla mennä.

Hammaslääkäriin mulla ei oo mitään asiaa ellen saa jotain pameja esilääkityksenä. Pelottaa vaa nii vitusti.

Eli mulla on tasan 1 syy miksen mielelläni mee mihinkään: Pelkään ihan kauheasti.

e: robertto, ehkä, mutta mä en ole tuolla tavalla mulkku tyyppi ku täällä eräät. Lähinnä r-alkuiset tyypit. niitä on useampiakin siis. Nimiä mainitsematta.

edelleen mä lähinnä pelkään ihan vitusti, siksi on tosi paha mennä lääkäriin. Pelottaa kaikki toimenpiteet ihan saatanasti.

Voihan sitä valittaa vaikka mistä jos tykkää, mutta onko siitä jotain hyötyä, niin se on sitten toinen juttu :D Ite äänestäisin jaloillani tuossa vaiheessa, koska narina ei vie asiaa mitenkään eteenpäin.

Yleensä nuo tuotteet jotka menevät kohta vanhaksi, tyrkätään enemmän esille ja ne tuotteet, jotka säilyvät pidempään laitetaan taka-alalle. Eli periaatteessa rahkapurkki jonossa ne ekat menevät nopeiten vanhaksi, taka-alalla olevat menevät myöhemmin.

No kyllä mulla on syytä valittaa jos myydään jatkuvasti tuotteita jotka menevät seuraavana päivänä vanhaksi. Yleensä tuollaiset tuotteet myydään esim -50% alennuksella tai heitetään suoraan roskiin.

Totta tuo. Jotkut kaupat tekevät ikävä kyllä tota, että eivät myy niitä yhtään sen halvemmalla, vaikka tuote vanhentuisikin seuraavana päivänä.

Indican olisi varmaan hyvä mennä puhumaan noista peloista jollekin. Ei millään pahalla. Se parantaisi elämän laatua kummasti kun saisi tuollaiset ahdistukset pois.

Voihan sitä valittaa vaikka mistä jos tykkää, mutta onko siitä jotain hyötyä, niin se on sitten toinen juttu :D Ite äänestäisin jaloillani tuossa vaiheessa, koska narina ei vie asiaa mitenkään eteenpäin.

nojuu kunhan nyt tänne virtuaalimaailmaan purin vitutustani vähäisellä yöunella maustettuna. Tuntuu ettei tänään mikään lähde käyntiin niin kuin haluaisi. Kaikki vaan vittuilee niin kohta alan minäkin vittuilemaan :D

Noh, olin rohkea:) viisi tikkiä sain. Vielä kun rohkastuin sanomaan yths:n hoitajalle että mua pelottaa, niin sain tosi hyvää ja ystävällistä kohtelua.

Ne avasi sen haavan uudelleen puudutettuna ja tikkasi sitten. Antibiootit anto, ja viikon päästä tikkien poistoon. Kaikki siis hyvin:)

e: niin se vitutusosio: vituttaa tollanen asiakaspalvelu, kun tuolla portsarilla on. Boikottiin lähtee.

Olipa sitten koulussa itsenäisyysjuhla ja kaveri veti 4*L ja 1*E 2,5 vuoden pyrähdyksellä. Tämä ei ollut se vitutuksen aihe, vaan ettei ollut enään yhtään veteraania mukana juhlassa :(

Back
Ylös Bottom