Edit: Lähditkö ite tilanteesta haavan syntymisen jälkeen pois, vai eikö poket tarjoutunut edes antamaan ensiapua? Jos käskivät suksimaan vittuun, niin siitä myös maininta poliisille.
Taitaa tikkaus olla jo myöhäistä, ja muutenkin mua pelottaa ajatuski neulasta ihan helvetisti. Ei tosiaakaa uskaltanu jäähä siihen, piti karkuun lähteä, ku aattelin et se pieksee mut jos jään sinne. Mä sanoin vaa, et okei okei, kyl mä lähen vähemmälläkin.
Toinen juttu on et mulla on vähän antipatioita poliiseja kohtaan, et en mä kyl oikein uskalla mennä ilmotusta tekeen, ellei kaveri saa mua ylipuhuttua. En niin pidä kyllä poliiseistakaan, sen enempää ku portsareista. En halua ainakaa mihinkään rekisteriin enkä sakkoja maksamaan.
Mä siis en tehnyt kyllä yhtään mitään oikeastikin, en ollut niin kännissä että oisi tullut mieleenkään käydä riehuun sen jälkeen. Toisaalta se kävi niin kauhean nopeasti, etten kyl ehtinyt mitään rekisteröidä, olin jo itse kääntymässä ja lähdössä pois, ku lenneltii seinille.. Mielestäni en kyllä provosoinut, saatoin ehkä sanoa että, oon kyl jo paljo selvempi ku ekana olin.
e: en tosiaakaa kyllä itse mene sinne enää koskaan, ja kyl mä kavereillekin mainostan että sinne eivät rahojaan veisi, tai ainakaan tippaisi. Oon itsekin syksyn mittaan ehtinyt varmaa 50 eurolla tipata tota ihan samaa pokea. Ei se haava oo ku öbaut tuuman pitkä ja puoli senttiä leveä. Ei silti kyl enää tarvi haaveillakkaan että tapaisi ketään tyttöä tän näköisenä.
Oma moka. Parempi tietysti näin joustaa, kuin että viruis täällä duunipaikalla jonnekin 7 asti joka ilta... Niinku eräät.
viisi tikkiä sain. Vielä kun rohkastuin sanomaan yths:n hoitajalle että mua pelottaa, niin sain tosi hyvää ja ystävällistä kohtelua.