Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ehdottomasti nostat tosta syytteen. Toi on niin törkeä juttu, että vituttaa sun puolesta oikeasti. Itsellä ei koskaan ole ongelmia pokejen kanssa ollut, mutta joskus nähnyt, miten asiattomasti kohdellaan porukkaa, joten siitä vaan rikosilmoitus ja toivottavasti oikeus voittaa.
Tsemppiä sulle.

Vituttaa se ku mä oon tuolla käynyt varmaan 10 kertaa ja joka kerta vähintään sen kaksi, yleesä viis euroa antanut tolle ihan samalle pokelle tippiä. Vittu. Oisin tienny, että joskus viel turpaa siltä tulee, niin en oisi ainakaan vähistä opintotuista tipannut sitä varmaa 50 euroa täälläasumisaikana ihan vapaaehtoisesti. Vittu että vituttaa, ku se jätkä petti mun luottamuksen.

Mä iha hyväähyvyyttäni tippaan portsareita aina ku oon baarissa, en vittu enää koskaa tippiä niille anna.

Indica, missä olet nyt? Voin heittää siut lpr:n keskussairaalaan.

ps. jos ihmettelet, niin tuskin tunnetaan :)

En mä kehtaa kenenkää tuntemattoman kyytii ottaa, sori. Nolottaisi nii paljon. Mut kiitti silti.. Yritän koko ajan kavereita tavottaa, et ne vois kertoo mis se nyt täällä on.. Kyl sinne sitten vaikka kävelisi, ku asun aika keskustassa.. 5min Gigglinistä.

Joo, täytyy kiittää itsekin, vaikken kehtaa kenenkää tuntemattoman kyytiin mennäkään..

Kiitos silti

Kiitosta vaan. Eipä sitä tähän aikaa muutakaan tekemistä ole ja pitäähän toista hädässä auttaa. Monet omatkin kaveritkin meni tänään gigglingiin ja yksi tuttukin on siellä pokena - toivottavasti ei kuitenkaan tämä rähinöitsijä.

Sedulan opiskelijabileet ovat ylensä melko hirveitä. Alkuillasta porukkaa seisotetaan imagojonossa, sisäänpääsy ja narikka kalliita to-illaksi, kuten myös juomatkin. Puolenyön jälkeen paikka on aivan tupaten täynnä ja discomusiikki pauhaa niin ettei puhua voi. Kaiken kruunaa mukavan liidokas asiakaskunta.

e: tarjous toki indicalle vielä voimassa jos et tahdo mennä räntäsateeseen tarpomaan, mutta ymmärrän toki ettei netissä voi kaikkien matkaan lähteä

Helvetin reilu tyyppi oot.. Meen aamulla näyttämään tätä varmaan YTHS:sälle, ja katsotaan mitä ne sanoo, sitte voisi tehdä rikosilmoituksen, jos siihen saan sopivat lääkärintodistukset,+ lääkäri antaa siihen luvan (ajattelee että sille on aihetta) kämppis lupasi jo todistaa, ja saas nähdä mitä täst tulee.. Ruma arpi ainaskin+ vereentyneet ainoat mitenkään hienot vaatteet..

e: ei tähänkään mitään.

Piruvieköön tuplat jotenkin pääsi tulemaan

e: mitenkä mahdollista: triplat:

e: en tiedä tosiaankaan, tulehtuu, ni sitte saa antibiootit. Kuhan en nyt kauhean rumaksi tule tän takia, se on tärkeintä.

Kannattaisi varmaan käydä kyllä jo tänään paikkauttamassa. Eikös noissa ole jokin tietty aikaraja milloin voi tikata ettei tulehdu?

Eikö tuossa muutamia tunteja käytännössä ole, jonka jälkeen tikkejä ei enää laiteta.

Vittu mitä vässyköitä mun duunikaverit on - eilen oli pikkujoulut ja kas kummaa, eipä näy vielä ketään muuta duunissa...meitsi suihkunraikkaana (vähän tietty väsyttää) jo puoli kahdeksalta töissä...tosin eipä täällä mitään tekemistä ole, kahvia juonu ja surffannu tän 1.5h :lol2:

Haiskoot vitulle, mä lähden sit kolmelta himaan :jahas:

Ei muuta Indica kun sinne lääkäriin tikattavaksi, ilman tikkausta silmäkulman haava(varsinkin noin paha) jää erittäin rumaksi. Hoitamatta jättämällä joudut todennäköisesti käymään myöhemmässä vaiheessa plastisella, mikäli haluat arpea piiloon.
Ja mitä tuohon rikosilmoon, niin tänään vaan kissalanlaitokselle. Sulla on kaveri todistamassa ja tarvittaessa luulisi siitä jonostakin löytyvän näkijöitä.
En löytänyt viestistäsi tarkennusta, että mihinkä seinään osuit..? Nimittäin Sedun paikossa tuppaa olemaan kamerat ovella ja muutenkin aikas hyvin kameroituja paikkoja. Saattaisi nimittäin näkyä videolla...
Jos sulle tosiaankin tulee korjausleikkauksia eteen, niin kyllähä tuo poke ne saa maksaa. Rikosilmon tekemällä et voi hävitä mitään, päinvastoin voit saadakin sillä tilanteesta hyötyä.
- Pokelle potkut
- Korvaus pysyvästä kosmeettisesta haitasta ym ym..

Edit: Lähditkö ite tilanteesta haavan syntymisen jälkeen pois, vai eikö poket tarjoutunut edes antamaan ensiapua? Jos käskivät suksimaan vittuun, niin siitä myös maininta poliisille.

Back
Ylös Bottom