Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin, kaiken kuulee jotenkin paremmin, pimeys ja yö on täynnä mahdollisuuksia. Syksy on hienoa aikaa. Myös on mukava kun on sopivan viileää. Toki pakkasaamut on perseestä:D

varsinkin jos joutuu raapimaan auton lasit auki:D

Hitto kun ärsyttää taas istua perjantai kotona:(

Niin, kaiken kuulee jotenkin paremmin, pimeys ja yö on täynnä mahdollisuuksia. Syksy on hienoa aikaa. Myös on mukava kun on sopivan viileää. Toki pakkasaamut on perseestä:D

Täysin samaa mieltä mutta vähemmistössä ollaan. Varmaankin 1/10000:sta on samat fiilikset.

Pitäisi varmaan avautua tietokonepuoelle, MUTTA: mikä vittu siinä on että ilmeisesti Norton antiviruksessa on Lucallbackproxy.exe LucomServ.exe ja Lucallupdate.exe (tai jotain sen nimisiä) toimintoja jotka jumittavat koneen tasaisin väliajoin täysin varoittamatta/lupaa kysymättä. Hieno katsoa esim leffaa tai tehdä töitä koneella kun suoritinkäyttö pomppaa 100%, kaikki on jumissa ja kone kuumiaa niin että se on pakko sammuttaa puoleksi tunniksi.

Minkä vitunlainen kusipää insinööri tekee tuollaisen ominaisuuden minnekään? Osaisko joku ohjelmoija vaikka perustella tuollaiset pakkopäivitykset? On meinaan vihonvitunviimeinen kerta kun ostan Nortonilta yhtään mitään, warettaakaan en aio paitsi jakaakseni eteenpäin mahdollisimman paljon.
Eikö niihin päivityksiin voisi pistää jotain vitun käyttäjän hyväksymistä ettei kaikkein tiukimpaan saumaan tarvitsisi ängetä? Vitun virussoftat saatana! Koneestakin katosi jotain vitun ajureita kun paloi käämi jumituksen kanssa ja nyt ei sitten kuunnella musiikkia. Vitun vittu.

Minusta pimeys on hyvä yö-aikaan, silloin voi lähtee pikku yökävelylle pilkkopimeään rauhottumaan, mutta... se, että pimeys tulee jo klo 15 iltapäivällä pistää kyllä vituttamaan. Päivällä pitää olla valoisaa ja yöllä pimeetä, helvetti. Muutan päiväntasaajalle.

Miksi minä? Miksi tänä viikonloppuna on kaikki, ihan siis kaikki mennyt päin vittua.. :O

No ei nyt mitenkään v*tuta varsinaisesti, mutta tulis nyt jo sitä lunta ja pakkasta!!

Kauheesti tekis mieli päästä hiihtelemään ja rämpimään metrisessä hangessa ja sitten mennä kuumaan saunaan. :)))

Saksassa ei vietetä isänpäivää huomenna. :curs: No aivan sama saatana, meillä vietetään! :D

Kauheesti tekis mieli päästä hiihtelemään ja rämpimään metrisessä hangessa ja sitten mennä kuumaan saunaan. :)))

Aika samaa vois kirjottaa, tosin ennen kuin sitä lunta alkaa puskemaan kunnolla, sais kyllä olla kevyttä pakkasta ja maa jäässä. Sadekelit v*tuttaa armottomasti, yritä siinä pitempää lenkkiä tehdä :curs: Jaa niin ei kyllä oo saunaa.

Vituttaa istuu tässä kotona vittu!!!! !"!!!!

Vituttaa tähdä duunia, miksei ne robotit jo tee mun hommia
Vituttaa kun pomo ei anna vuorotteluvapaata duunista kun on liikaa hommia
Vituttaa tyhmä entinen muija, kuole paska
Vituttaa tää pimeä aika vuodesta
Vituttaa kun olen pimeessä ja kylmässä suomessa
Vituttaa kun vaimo on 9000km päässä

No paljon huonomminkin vois olla. 3vko vitutusta jälellä ja sit lentokoneessa ei enää vituta yhtään kun tää niin kovin rakas kotimaa jää taakse...

No mua on nyt vituttanu tasan vuoden tää mun pienuus. Vittu oon 16 vee ja pituutta vain saatananmoiset 167 cm PERKELE. en ikin pysty näkemään itseäni miehenä tälläses vartalos

Voi vitun vittu näitä ranskalaisia miehiä... Olin kävelemässä autotien vieressä ja auto kurvaa viereen, sisällä kolme miehenalkua, jotka tietysti jotain huutelee siinä. Yleensä on toiminut ihan hyvin kun sanoo englanniksi "I don't speak French", patongit ei tietenkään osaa vieraita kieliä ja luovuttaa tässä vaiheessa, mut nää oli sinnikkäämpiä. Ne ajoi mun eteen ja tukki tien, koitin kiertää auton edestä ja ne blokkas tien taas. Pääsin nopeasti kiertämään takakautta ja jatkoin matkaa, jolloin ne ajoi vierestä ohi läpäten samalla persettä ja sen jälkeen peruutti melkein mun päälle. Löin autoa ihan vitun kovaa ja huusin kuskille englanniksi et mitä vittua ne kuvittelee tekevänsä. No, viksu patonkihan tunnistaa vain sanan "fuck", joten ne alkoi jotain huutamaan siinä, jatkoin vaan kävelyä pikavauhtia.

Vitun mulkut, en oikeasti tiedä miten oisin päässyt tosta tilanteesta pois jos ne ois noussu ulos autosta. Ja nyt mun peukalo on edelleen ihan puutunut kun täräytin sitä autoa niin kovaa. Ois pitäny potkasta, niin ois ehkä jääny lommo. Vittu mikä näitä miehiä vaivaa? Mitä ne kuvittelee saavansa tollasella aikaan? "Joo ei kiitos, ei nyt kiinnosta. Ai jaa, kurvaatte mun eteen, tukitte mun tien ja läimäsette perseelle? No kyl mä SIT lähen teidän mukaan!" Vitun mulkut, saatana.

Edit. Huh, helpottipas. Mistähän sais ostettua pippurisuihketta?

Miks helvetissä naiset ei kierrä tuota puistoa, jos sitä ei voida noista apinoista tyhjentää?? :(

http://www.vartti.fi/artikkeli/0e561a6f-5118-4c09-961b-7e3f29f40c6c

Noin 25-vuotias nainen raiskattiin Kaisaniemen puistossa tiistaiaamuna noin kello neljän aikaan.

Nainen oli lähtenyt kellon kolmen jälkeen yöllä kävelemään ravintolasta Mikonkatua pitkin Kaisaniemen puistoon. Puistossa naisen kimppuun oli hyökännyt kolmen-neljän miehen joukko.

Nainen kertoi, että miehet olivat raiskanneet hänet kello 3.45-4.15 välisenä aikana. Miehet olivat naisen mukaan tummaihoisia.

Nainen pääsi raiskauksen jälkeen itse hakeutumaan hoitoon ja ilmoittamaan asiasta poliisille. Poliisi kävi aamulla tapahtumapaikalla, mutta ei ole tavoittanut epäiltyjä.

Mahdollisia silminnäkijöitä tai tapauksesta jotakin tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin, virka-aikana numeroon (09) 189 5368 ja virka-ajan ulkopuolella numeroon (09) 189 4002.

Vituttaa ja ärsyttää kaikki saakelin bb sun muut turhat julkkikset joita media nostaa pinnalle kokoajan ja kaikenlisäksi me suomalaiset olemme ihan innoissaan niistä. No ei tässä vielä kaikki, yksi sunnuntai erehdyin avaamaan televison subilta ja sieltä tuli ehkäpä maailman tyhmin ohjelma "saulin ja nikon parhaat". Kaksi aikuista miestä käyttäytyy kuin teinipojat, höröttelee videoille ja tekevät kaikkea "hassua". VOI VITTU MITÄ PASKAA!!!

No mua on nyt vituttanu tasan vuoden tää mun pienuus. Vittu oon 16 vee ja pituutta vain saatananmoiset 167 cm PERKELE. en ikin pysty näkemään itseäni miehenä tälläses vartalos
:lol2:

Olen 165/166cm. Ihan hyvin tässä on pärjätty. Helpompi näyttää lihaksikkaalta ;).

Jos yhtään haluat omaa oloasi tiedolla helpottaa, niin kannattaa kysyä vanhemmilta vaikka neuvolan kasvuennustetta. Se osuu monesti kuitenkin melko hyvällä marginaalilla oikeaan ja tiedät sitten, minkä pituiseksi voit kasvaa. Jos nyt pituutesi jää tuohon, niin turha sillä on itseään stressata. Näkyvää lihaa tulee lyhyellä huomattavasti nopeammin kuin pitkällä.

Back
Ylös Bottom