Voisin itse heittää hatusta 7000kilometrin välimatkan, ikävän ja odotuksen. Taitaase tammikuussa tulla takaisin.170 kilometrin välimatka, ikävä ja odotus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin itse heittää hatusta 7000kilometrin välimatkan, ikävän ja odotuksen. Taitaase tammikuussa tulla takaisin.170 kilometrin välimatka, ikävä ja odotus.
Vittu tätä saatanan arkea, mennään 8 kouluun ollaan siellä hikisessä ja paskasessa luokka huoneessa 8 tuntia syödään vaan 1 vitun kerran, jonka jälkeen joutuu sen 5h venaa et saa RUOKAA saatana! eikö ne vittu voi pitää 2 ruokailukertaa, nääntyy tonne vitun lukkahuoneeseen ja pahinta on lähtö himaan pitää ajaa kura paska kylmä säässä ja autoilija vittuilee jos ajaa mopolla hankkikaa se vitun elämä tai tuun vetäsee lättyyn!!!:curs:
Mulle luvattii sit työtodistus ja mun piti hakee se tänää.. Ei sit ollu mitää todistusta missää.. Kiva mennä huome työhaastatteluun iha tyhjin käsin :curs:

Itse en ole yhtään missään työ/koulutus paikassa tarvinnut esitellä työtodistuksia.
Ainoastaan kysyneet, et mitä on tullut tehtyä. Luottavat siihen! So, not worry..
Tsemiä haastatteluun.
![]()
Joku tauno oli kolhaissut auton ovellaan mun hiluxin kylkeen aika messevän klommon. Just sain
edelliset vahingot korjattua ja nyt taas. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että mikä vittu siinä ovien avaamisessa on niin helvetin vaikeaa:curs:
VOI VIT-U :itku: