Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kerrassaan paskamaista palvelua Instrumentariumilla nyt kun ostin uudet lasit sieltä. Ensinnäkin halusin kehyksen x ruskeana enkä mustana ja kehys piti siirtää liikkeiden välillä sisäisessä postissa. Tampereen Hämeenkadun myymälässä sovittelin ko. kehystä ja lupasivat, että siirto kotipaikkakunnan myymälään onnistuu aivan hyvin. Sitten menen sinne tilaamaan laseja, niin kyrpä nousee otsaan eikä siirto muka ensin onnistukaan, mutta lopulta ne saa sen tehtyä.

Nyt sitten soitin, että tarvitsisin jo _oikeasti_ niitä laseja ja luvattu toimitusaika on jo pitkittynyt liikaa, niin siellä kerrotaan, että lasit on jo tullut, mutta joku hiton hälytinhärpäke oli tehnyt naarmun kehyksiin ja nyt pitääkin tehtaalta tilata uuden kehyksen, toimitusaika 2vk. Siis voi helevetin vittu! Ei voi palvelu enää paskempaa olla tässä maassa kuin tuolla lafkassa. Ensinnäkin olis ollut asiallista ilmoittaa viivästyksestä puhelimitse, kun kerran lupasivat toimituksestakin ilmoittaa. Toisekseen, mitä helvettiä ne tilaa ne uudet kehykset sieltä kehystehtaalta ulkomailta. Eikö nyt jumalauta olis helpompaa tilata ne toisesta myymälästä Suomesta? Asiakas olis ainakin tyytyväisempi 2pv toimitusaikaan kuin 2vk viivästykseen. Tuskin noille asiakkaat on edes tärkeitä, niin minun puolestani saavat olla yhtä asiakasta vailla. Pitäkööt kiikarinsa jatkossa prkl. Faijankin monitehoissa oli Instrulta niin paha hiontavirhe, ettei niillä pystyny edes ajamaan autoa.

En nyt tarkoita, että kaikissa ketjun puljuissa palvelu olis paskaa, mutta täällä ainakin on.

Vituttaa niin vitusti, pilasin varmaan välit kaiken muun paskan ohes. En kehtaa ees kertoa mutta vituttaa ihan vitun vitusti... vittu.

e. on nyt niin mahtava viha/vitutus/masennussuhde täl hetkellä, vitun viryjjgkhjg.

Vittu tätä saatanan arkea, mennään 8 kouluun ollaan siellä hikisessä ja paskasessa luokka huoneessa 8 tuntia syödään vaan 1 vitun kerran, jonka jälkeen joutuu sen 5h venaa et saa RUOKAA saatana! eikö ne vittu voi pitää 2 ruokailukertaa, nääntyy tonne vitun lukkahuoneeseen ja pahinta on lähtö himaan pitää ajaa kura paska kylmä säässä ja autoilija vittuilee jos ajaa mopolla hankkikaa se vitun elämä tai tuun vetäsee lättyyn!!!:curs:

Vittu tätä saatanan arkea, mennään 8 kouluun ollaan siellä hikisessä ja paskasessa luokka huoneessa 8 tuntia syödään vaan 1 vitun kerran, jonka jälkeen joutuu sen 5h venaa et saa RUOKAA saatana! eikö ne vittu voi pitää 2 ruokailukertaa, nääntyy tonne vitun lukkahuoneeseen ja pahinta on lähtö himaan pitää ajaa kura paska kylmä säässä ja autoilija vittuilee jos ajaa mopolla hankkikaa se vitun elämä tai tuun vetäsee lättyyn!!!:curs:

Tervetuloa kerhoon.. Ite tulin siihe tulokseen et pakko alkaa ottaa jotai eväit mukaa kouluun ku ei ees kahvila oo auki tos 16 aikaan enää..

Mulle luvattii sit työtodistus ja mun piti hakee se tänää.. Ei sit ollu mitää todistusta missää.. Kiva mennä huome työhaastatteluun iha tyhjin käsin :curs:

Mulle luvattii sit työtodistus ja mun piti hakee se tänää.. Ei sit ollu mitää todistusta missää.. Kiva mennä huome työhaastatteluun iha tyhjin käsin :curs:

:offtopic:
Itse en ole yhtään missään työ/koulutus paikassa tarvinnut esitellä työtodistuksia.
Ainoastaan kysyneet, et mitä on tullut tehtyä. Luottavat siihen! So, not worry..
Tsemiä haastatteluun. :)

Prayer, paha paikka. Itsekkin tuon kokeneena tiedän tunteen.
Tsemiä sinnekkin!

Vituttaa istua täällä kämpillä yksinään ja arpoa mitä sitä tekee, kavei teki aika tylysti oharit. Ei täällä oikeestaan ole paljoa tekemistä. Salillekkaan ei pääse kun siellä on naisten vuoro, ja se olikin ainoa (ilmainen) paikka missä tätä vapaa-aikaa viettää. Tuo kunnonpaikkakin on niin kallis... (Toppila)

No nyt tuli kolmas vitutuksen aihe vuorokauden sisään. Kylläpä näitä kasaantuu, eli:
Kävin Lidlissä ostoksilla ja kassan jälkeen pakatessa huomasin, että raikkupurkin päällä ja kyljessä oli jotain pahanhajuista ruskeaa tahnaa. Pyyhkäisin kyljestä sen pois nenäliinalla ja heitin irtonaisen muovikannen roskiin ajatellen ongelman sillä katoavan.
Vaan ei. Tuntuu, että koko kämppä haisee nyt todella pahalta. Tein jopa niin, että _pesin ostokseni_ ennen kuin pistin ne kaappiin, mutta se haju ei tunnu katoavan minnekään.

Itse en ole yhtään missään työ/koulutus paikassa tarvinnut esitellä työtodistuksia.
Ainoastaan kysyneet, et mitä on tullut tehtyä. Luottavat siihen! So, not worry..
Tsemiä haastatteluun. :)

Toivottavasti meneeki näin mutkune just pyys mua ottamaa mukaa kaikkee...
Nii ja kiitoksia :P

Voi Arghhhh! Ostettiin tytölle uusi tuliterä JOPO ja eiköhän sen heti joku vitun ääliö pöllinyt. Armotonta vitutusta! Tyttö kävi viemässä kirjan kirjastoon ja siinä minuutin aikana se oli käännetty. Ei ollut lukossa, joten tytön mokahan se oli. Suru oli tietysti suuri. Saatanan saatana, vetäisin niin lättyyn jos saisin varkaan käsiini.

Mulle on iskenyt nyt joku armoton väsymysjuttu. Hyvä kun pää toimii! Yksi tärkeä juttu saatiin jotenkin kunnialla viime viikolla pakettiin, nyt pitää 3 vastaavanlaista rykäystä saada aikaiseksi mutta ei vaan nyt energiaa ole mihinkään (muuhun kun treeniin, se jotenkin sujuu vaikkei muuhun riittäisikään virtaa).
Työkaveri teki itsemurhan ja se on nyt jotenkin vaikeaa, oli mulle läheinen tyyppi. Ei voi kysyä että miksi sä noin teit, ollaan me tässä jos jostain haluisit puhua. Mummon hautajaiset on nyt lauantaina. Sekuntiakaan ylimääräistä aikaa ei tunnut löytyvän päivästä että saisi edes pyykit hoidettua, kampaaja olisi pakollinen mutta ei kerkeä.

Saispa nyt tämän energiatason jotenkin nousemaan ja saisipa normaalin tiedonjanon ja mielenkiinnon tehtäviä kohtaan nostettua normaalitasolle. Tarkkaavaisuus on niin tärkeetä, pilkkukaan ei saa olla väärässä kohdassa lainsäädäntöasioissa. Kai tämä tästä jossain vaiheessa piristyy. Pitäiskö vaikka mittauttaa hemoglobiini vai mennä tarjolla olevaan kriisiapuun (johon en kyllä usko). Huoh. Kohta taas viedään.

No mulla vähän samaa ku Naenella, tosin mulla ei tunnu mikään onnistuvan. Tuntuu ku olisin vittuuntunu Liisa ihmemaassa ja missään ei oikein ole päätä eikä häntää.

En tiedä miten olen vajonnut tähän ihme horrokseen missä lähinnä stressaa ja vituttaa, eikä oikein mikään tunnu muulta kun vittumaiselta. Elämä on jotenkin niin hektistä: koulua, töitä, koulutöitä, parisuhdetta, treeniä enkä saa edes hoidettua mitään noista kunnolla ja jatkuvasti sellainen vajaavainen olo. Sitten tämä karmea väsymys; voisin nukkua jatkuvasti ja onkin lähinnä ihme, että saan itseni aamuisin ylös. Kaikki päivät menevät ihan horroksessa riippumatta siitä mitä teen tai en tee ja tuntuu etten saa mitään aikaseksi. On lievästi tragikoomista kun koulussa käsittelemme hyvinvointia ja elämänhallintaa, minustahan pitäisi tulla alan ammattilainen mutta omat voinnit ja hallinat ovat täysin hukassa. Kun nyt vaan saisi jostakin köydestä kiinni joka vetäisi pois tästä synkkyydestä joka sisältäpäin tuhoaa elämän pala palalta. Vituttaa.

Joku tauno oli kolhaissut auton ovellaan mun hiluxin kylkeen aika messevän klommon. Just sain
edelliset vahingot korjattua ja nyt taas. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että mikä vittu siinä ovien avaamisessa on niin helvetin vaikeaa:curs:

Treenit meni aivan reisille ja palkkaria vääntäessä kippasin ensin osan jauhoista purkin ohi suoraan treenikassiin. Noh, homma jäi sitten korkin sulkemisen osalta vaiheeseen. Siinä paikkoja siistiessä onnistuin sitten kaatamaan juomapullon nurkkaan ja levittämään onnistuneesti puoli litraa tätä tuotosta osittain pukkarin seinälle ja loput lattialle. Nice. Ei mennyt kuin yksi kokonainen paketti käsipaperia sotkun siivoamiseen..

Voi VIT*U.. Juuri minkä kanssa vehtasin v-loppuna, niin nyt kuulin että se on varattu.. siis asuu ruotsissa...Ihastuin korviani myöten, niin ei hitto miksi aina näin.. kun kiinnostut jostakin niin se ei kiinnostu sinusta.. nyt vähän suomi liimaa kurkusta alas.. ois ollu semmonen paketti että :kuola: VOI VIT-U :itku:

Back
Ylös Bottom