Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi VIT*U.. Juuri minkä kanssa vehtasin v-loppuna, niin nyt kuulin että se on varattu.. siis asuu ruotsissa...Ihastuin korviani myöten, niin ei hitto miksi aina näin.. kun kiinnostut jostakin niin se ei kiinnostu sinusta.. nyt vähän suomi liimaa kurkusta alas.. ois ollu semmonen paketti että :kuola: VOI VIT-U :itku:
Mieti sitä vaikka näin päin. Varattu nainen, joka vehtaa muiden kanssa, milläs varmuudella ajattelit että sinä olisit pysynyt ainoana ja oikeana?

Jep ja kukaan homo joka noita kolhii ei taatusti jää sitä asiaa siihen selvittämään.
Itseasiassa kerran kun kävelin kotoa parkkikselleni, niin huomasin kauempaa että joku äijäporukka oli tulossa autostaan ulos ja juurikin mun auton vieressä. Sattumalta huomasin myös että takaovesta tullut kaveri osui hiukan mun autoon (todella vähän, mutta satuin piruuttani seuraamaan tilannetta). Siinä kun sitten olin melkein autolla, niin se takapenkin kaveri (denso pienessä maistissa), sanoi että "mä taisin osua hiukan sun autoon, mutta mun mielestä siihen ei tullut kuitenkaan jälkeä. Kato ite vielä ettei mitään ongelmaa ole". Mä sanoin sille että "lepo vaan, sattuuhan noita" ja avasin autoni kuskinoven. Auto ei onneksi ole ihan niin uusi että jokainen pieni naarmu veisi yöunet.

Huvitti jälkeenpäin että ainoa joka myönsi osuneensa, oli sekin perusdenso. :D

Mieti sitä vaikka näin päin. Varattu nainen, joka vehtaa muiden kanssa, milläs varmuudella ajattelit että sinä olisit pysynyt ainoana ja oikeana?

Kaikki aikaisemmat tyttöystävät ovat vehtailleet muitten kanssa..Luonnollisesti akka pihalle, nyt suosiolla pysytellä sinkkuna. Paljon vähemmän murheita.. Nyt takaisin asiaan.

Ei nyt niinkään vituta vaan huvittaa se, että olen onnistunut viimeisestä kolmesta kananmunapaketista hajottamaan munia muutenkin kuin käyttötarkoituksessa. Ekasta kennosta hajosi kaksi munaa koska kauppakassi putosi lattialle, tokasta hajosi yksi muna koska paketti putosi jääkaapista ja kolmannesta hajosi kolme munaa, koska paketti oli pöydän reunalla ja se keikahti jolloin munat putosivat. :D

Bllaah! Muutama viime päivä töissä ollut ihan arsesta. Pelkkää huonoa palautetta satelee joka suunnasta vaikka teen vaan työtäni. Onneksi nää menee kausittain ja kohta varmaan taas helpottaa. Lisäksi niska on niin jumissa että korvissa humisee ja silmissä heittää. Tai siis toivon että se on vaan lihasjumia eikä mikään aivokalvontulehdus kun on vähän flunssainen olokin.

No mulla vähän samaa ku Naenella, tosin mulla ei tunnu mikään onnistuvan. Tuntuu ku olisin vittuuntunu Liisa ihmemaassa ja missään ei oikein ole päätä eikä häntää.

En tiedä miten olen vajonnut tähän ihme horrokseen missä lähinnä stressaa ja vituttaa, eikä oikein mikään tunnu muulta kun vittumaiselta. Elämä on jotenkin niin hektistä: koulua, töitä, koulutöitä, parisuhdetta, treeniä enkä saa edes hoidettua mitään noista kunnolla ja jatkuvasti sellainen vajaavainen olo. Sitten tämä karmea väsymys; voisin nukkua jatkuvasti ja onkin lähinnä ihme, että saan itseni aamuisin ylös. Kaikki päivät menevät ihan horroksessa riippumatta siitä mitä teen tai en tee ja tuntuu etten saa mitään aikaseksi...Vituttaa.
Huh, melkein kuin omalta näppikseltä... :wtf:

Huojentavaa kyllä kuulla, etten ole ainoa, joka tämän ongelman kanssa kamppailee.

Edit. En siis kuitenkaan tunne itseäni Liisaksi ihmemaassa. Ainakaan vielä...

että jos sinulla on halua, niin mie olisin halukas yrittämään, josko meidän jutusta kehittyisi vakavampaakin... että näin kirjoittaa naiset, joihin itsellä ei ole mitään tunteita.. :curs:

Televisio/digiboksi ei ole toiminut tänään ollenkaan, tai siis ei löydä signaalia. Tai toimi se aamulla sen verran että meni itseksiinpääle ja heräsin siihen.

Hirveä ahdistus iski tänään kun tajusin etten saannukkaan opiskelupaikkaa sinne minne halusin, tipuin kuin tyhjän päälle vaikka "suunnitelmia" onkin jo tehty tulevan varalle. Yleensä ei ahdista eikä masenna mikään mut just tänään hirveä fiilis :(. Suunnitelmat tosiaan avonaisia, mutta pitää nyt ottaa ittestä niskaotteen ja tehdä jotain oman elämän ja tulevaisuuden eteen. Joka helvetin kerta kun kattelen sen 30min putkeen ohimeneviä maisemia ennenkuin menen tehtaalle hajoilemaan paskalla palkalla työhön joka ei kiinnosta tippaakaan (=lue, ei haasteita!) saa muistamaan että pakko tehä jotain!

Samaan aikaan tänään kuullu yhdestä tuttavan tuttavan kuolintapauksesta ja toisen tuttavan veljen henkilökohtaisesta konkurssista ja elämän 'kaatumisesta'. Ei helvetti, mullahan on asiat hyvin! Elämää tää vaan on ja kaikki nää ongelmatki liittyy työhön ja työ on vaan työtä. Onneks en tavallisesti stressaa tai ahdistu lähes ollenkaan verrattuna tän päiväseen

Huomenna on uus päivä! :rock:. tänään :kippis1: ja vähän :dance: paikallisella lattialla.. Sentää jotain mille nauraa huomenna.. _ARMOTON_ morkkis, here I come!

No voi nyt vittu saatana. Menin sit peruuttaan porukoiden auton autokatoksen tolppaan niin, että sivupeili väänty. Miljoona kertaa oon siitäki ajanu ilman mitään ongelmia ja nyt sitte piti mennä perseilemään. VITTU

Niin, kaiken kuulee jotenkin paremmin, pimeys ja yö on täynnä mahdollisuuksia. Syksy on hienoa aikaa. Myös on mukava kun on sopivan viileää. Toki pakkasaamut on perseestä:D

Back
Ylös Bottom