Voi vitun vittu näitä ranskalaisia miehiä... Olin kävelemässä autotien vieressä ja auto kurvaa viereen, sisällä kolme miehenalkua, jotka tietysti jotain huutelee siinä. Yleensä on toiminut ihan hyvin kun sanoo englanniksi "I don't speak French", patongit ei tietenkään osaa vieraita kieliä ja luovuttaa tässä vaiheessa, mut nää oli sinnikkäämpiä. Ne ajoi mun eteen ja tukki tien, koitin kiertää auton edestä ja ne blokkas tien taas. Pääsin nopeasti kiertämään takakautta ja jatkoin matkaa, jolloin ne ajoi vierestä ohi läpäten samalla persettä ja sen jälkeen peruutti melkein mun päälle. Löin autoa ihan vitun kovaa ja huusin kuskille englanniksi et mitä vittua ne kuvittelee tekevänsä. No, viksu patonkihan tunnistaa vain sanan "fuck", joten ne alkoi jotain huutamaan siinä, jatkoin vaan kävelyä pikavauhtia.
Vitun mulkut, en oikeasti tiedä miten oisin päässyt tosta tilanteesta pois jos ne ois noussu ulos autosta. Ja nyt mun peukalo on edelleen ihan puutunut kun täräytin sitä autoa niin kovaa. Ois pitäny potkasta, niin ois ehkä jääny lommo. Vittu mikä näitä miehiä vaivaa? Mitä ne kuvittelee saavansa tollasella aikaan? "Joo ei kiitos, ei nyt kiinnosta. Ai jaa, kurvaatte mun eteen, tukitte mun tien ja läimäsette perseelle? No kyl mä SIT lähen teidän mukaan!" Vitun mulkut, saatana.
Edit. Huh, helpottipas. Mistähän sais ostettua pippurisuihketta?