Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla on jotenki sellanen aika elämästä, että kaikki käsiin saatava raha menee sen siliän tien. Tili alkaa olemaan kohta käyttöpuolelta imetty kuiviin ja käteinen hävinnyt. Vituttaa, kun pitää kaikki nyt ostaa ihan samaan aikaan. Autokoulua makseltu tässä kaikkien ihanien rahastuskikkojen osalta ja nyt vaatekantakin tarvitsis uusimista. Kivaa olis vielä se, jos vois jotenkin säästää, mutta tuloja 0 ja menoja riittävästi, niin koita siinä sitten jotain yrittää.

Vaikka en itse ikinä imettäisi julkisilla paikoilla, saati vaihtaisi vaippaa ravintolan pöydässä, niin mua vituttaa suunnattomasti ihmiset, jotka jaksavat marista lapsista ja lapsiperheistä kaupoissa ja julkisilla paikoilla ja vaaditaan, että ne kakarat pitää pitää kotona.

Itse olen sitä mieltä, että kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu, joten lasten äänet ei häiritse yhtään, vaikka eivät omia olisikaan. Sen sijaan kaikesta turhasta valittavat aikuiset ärsyttävät suunnattomasti, sekä kaikki tuolla julkisilla paikoilla ölisevät ihmiset, joiden henk.koht. juttuja joutuu väkisin kuuntelemaan.

Ihme suuntaus tuokin, että lasten pitäisi olla hiljaa ja näkymättömiä siihen saakka kun täyttävät 18v. Mä ainakin menen lasteni kanssa kauppaa jos on tarvis, enkä välitä yhtään jos joku siellä mulkoilee. Sitähän voi vaihtaa kauppaa, jos ei hermo kestä, samalla lailla ne lapsetkin ovat ihmisiä kuin aikuiset. Pientä suvaitsevaisuutta kehiin.

Niin just, skidit on todella mukava piristys päivään kun näkee ne silmät kiiltäen painamassa ympäriinsä mutta juuri tuollainen vaippojen vaihto ja imetys julkisella paikalla on jotain todella typerää.

No joo, ehkä otin asian liian tunteella...

Mulla vituttaa tää yskä ja kurkkukipu ja se, että muu perhe on lomanvietossa palmun alla :itku:

Paskat koipeni vituttaa. Oispa kivaa toipua leikkauksista vielä joskus. Kun kerran on jo pari ruuvia tms jalassa, pitäis kai samantien irrottaa koko köntti ja laittaa joku jousi tilalle. Ei ainakaan kävely sattuis samaan paikkaan koko ajan...

Vaikka salillakäynti onki niin kivaa, ois mukavaa myös joskus kyetä tekemään vanhoja kunnon aerobisia, muuta kuin spinninkiä. Ja saattaapi tuo painojen kanssa pelleilykin tehdä heikohkoja tuloksia, jos joutuu jalkojen treenaamista lykätä edelleen... :itku:

Vaikka en itse ikinä imettäisi julkisilla paikoilla, saati vaihtaisi vaippaa ravintolan pöydässä, niin mua vituttaa suunnattomasti ihmiset, jotka jaksavat marista lapsista ja lapsiperheistä kaupoissa ja julkisilla paikoilla ja vaaditaan, että ne kakarat pitää pitää kotona.

Itse olen sitä mieltä, että kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu, joten lasten äänet ei häiritse yhtään, vaikka eivät omia olisikaan. Sen sijaan kaikesta turhasta valittavat aikuiset ärsyttävät suunnattomasti, sekä kaikki tuolla julkisilla paikoilla ölisevät ihmiset, joiden henk.koht. juttuja joutuu väkisin kuuntelemaan.

Ihme suuntaus tuokin, että lasten pitäisi olla hiljaa ja näkymättömiä siihen saakka kun täyttävät 18v. Mä ainakin menen lasteni kanssa kauppaa jos on tarvis, enkä välitä yhtään jos joku siellä mulkoilee. Sitähän voi vaihtaa kauppaa, jos ei hermo kestä, samalla lailla ne lapsetkin ovat ihmisiä kuin aikuiset. Pientä suvaitsevaisuutta kehiin.
Se välinpitämättömyys siinä ottaa kaaliin, ollaan kuin mustalaisia. Ja pitää huomioida, että lapsiperheistä valittavat eivät mene henkilökohtaisesti asiasta valittamaan, eivät siis aiheuta mitään mielipahaa, mutta nämä äitylit kylläkin tekevät mitä lystää ja milloin vain katsomatta laisinkaan voisiko se vähän häiritä jotain muita.

Jos sinne kahvilaan tekee mieli, niin mennään sinne sitten kun se kärryhelvetti ei ole mukana ja imetetään se kakara ennen kahvilaa tai sitten vessassa. Jos yksi akka vie neljän ihmisen tilan, niin kukahan siinä on väärässä? Mutta joo, äityli nyt haluaa kahvin ja siinä ei muilla ole mitään sanomista kun kahvi kaapin päältä tilataan.

Olen kyllä samaa mieltä imettämisestä julkisilla paikoilla tai vaipanvaihdosta ruokapöydässä, mutta kyllä mun puolestani saavat perheelliset ihmiset lapsineen ängetä myös sinne kahvilaan.
Mitä jos ei ole muuta mahdollisuutta päästä ihmisten ilmoille kuin ottamalla sen kärryhelvetin mukaan? Kun joka perheessä ei ole kahta aikuista tms.

Kyllä mä edelleenkin vierastan sitä, että lapsia/lapsiperheitä moititaan siitä, että he ovat tukkona kaupoissa tai mölyävät ja samaan aikaan siellä lappaa jos jonkunlaista aikuista/nuorta hiihtäjää, joista koituu ihan sama vaiva.

^ Mulla on varmaan ollut hyvää tuuria, kun yleensä on tuntunut, että "lapselliset" ihmiset on olleet huomaavaisia ja kivoja :) Yleensä ovat hoksanneet aika terävästi milloin lapsia pitää komentaa olemaan kunnolla.

...sen sijaan mua ihmetyttää suuresti se, miten röyhkeitä ja ilkeitä voi olla vanhemmat ihmiset. Tänään huomasin sen kirjastossa, kun satuin paikalle poistokirjamyynnin aikaan. Ihme tönimistä ja nyrpistelyä. Lisäksi silloin, kun jouduin kulkea kainalosauvoilla toisen tai kolmannen jalkaleikkauksen takia, kauppahallissa tuli joku vanhempi naisihminen samalle tiskille ja halutessaan välitöntä palvelua tönäisi mua selkään saadakseen tilaa. Onneksi poikaystävä sai kiinni. Toinen tilanne oli, kun toipilaana istuin ratikassa invapaikalle, kun leikkausarpia alkoi särkeä runsaanlaisesti (kaikki muut invapaikat jäivät vielä vapaiksi). Eräs täti siirtyi ratikassa mun kohdalle ja alkoi isoon ääneen huutaa siitä, etten osaa lukea jne.

Eli en karsasta lapsiperheitä tai imettäviä äitejä tai kakkavaippojakaan. Enemmänkin nyrpeitä täti-ihmisiä.

(Fedit: Ainoa lähiaikoina minun tielle osunut poikkeus kivoista vanhemmista oli kesällä. Eräs isukki katseli rannassa vierestä, kun pikku poikakultansa heitteli sorsaa kivillä. Silloin puutuin asiaan hiukkasen.)

Kyllä mä edelleenkin vierastan sitä, että lapsia/lapsiperheitä moititaan siitä, että he ovat tukkona kaupoissa tai mölyävät ja samaan aikaan siellä lappaa jos jonkunlaista aikuista/nuorta hiihtäjää, joista koituu ihan sama vaiva.

Lasten kanssa pystyy käymään kaupassa/kahvilassa ihan asiallisestikin, muita asiakkaita häiritsemättä, mutta valitettavan usein vanhemmat eivät vaan osaa pitää pentujaan kurissa. Muistan kun töihin tuli kerran asiakkaaksi eräs lapsiperhe... Vanhemmat tekivät siinä ostoksiaan samalla kun kakarat juoksivat ympäri kahvilaa ja vetivät lenkkiä jopa kassan takaa (minne ei muuten yhtään kenelläkään ulkopuolisella ole asiaa)! Vanhemmat eivät tehneet mitään. Olihan se "tosi söpöä", kun kirkuva pikkutyttö juoksi rinkiä mun ympärillä samalla kun YRITIN TEHDÄ TÖITÄ. Sama juttu että jos menen asiakkaaksi kahvilaan, maksan kahvin lisäksi siitä ympäristöstä. Hintaan ei mielestäni kuulu se, että joudun kuuntelemaan vauvan kirkumista (eikä sekään, että saisin itse mölytä siellä).

Tänään vituttaa se, että ihmisillä tuntuu olevan joku kumma tarve huolehtia musta. Olen pari tuntia poissa koulusta ja heti on kauheat spekulaatiot siitä, mikä mulla on hätänä. Ja siis ok, nyt ei mene kovin hyvin, mutta kyllä mä sitten sanon ja puhun jos siltä tuntuu. Lisää vaan vitutusta kun tullaan koko ajan kyselemään ja mietitään selän takana, mikä on vialla. Sitä paitsi, mitä se niille loppujen lopuksi kuuluu että miten paljon lintsaan? Saan koulun parhaita tuloksia tälläkin tyylillä, valittaisivat vasta sitten kun numerot alkavat tippua :curs: Tai vielä parempi, pitäisivät kokonaan nokkansa poissa mun elämästä, vaikka ollaankin olevinamme "kavereita".

Juttelin ruotsalaisen kaverini kanssa, hänen taloaan kivitettiin eilen. Kaverin veli on Antifa-aktivisti, ja ottaa yhteen paikallisten skinien kanssa. Nyt tilanne oli sitten edennyt niin pitkälle, että koko perhe oli saanut tiiliskiviä ikkunoista sisään. Veljen ratkaisu? Soittaa antifa-kavereilleen ja ryntää kaupungille hakkaamaan skinejä.
Vituttaa paitsi se, että kiljuskinit ottavat koko perheen kohteeksi, myös tämä vitun idioottiveli. Hakkaamalla kaikki korjaantuu, kaverin sanoin "he loves to stomp nazifaces in". Vaikka sitten perheen turvallisuuden kustannuksella.

Kaikenlaisia vitun idiootteja sitä maailmasta löytyy. :evil:

Tämä viikko on näköjään ketutusten viikko minulle. Eilen tuli hullu migreenikohtaus, polla ihan sekaisin ja alkoi oksettamaan. Ei muuta kuin laatalle pari kertaa, tuli varmaan useampi litra. Hankalaa kyynärsauvojen kanssa kinkata vessaan, kun ei tahdo ehtiä. Vähän lohdutusta tuli, kun kuulin voittaneeni Miami Vice-dvd-boksin. Mut mitäs minä sillä, kun en oo ikinä kattonut.

Sama täällä.. Aamulla tuli kirjettä laatikkoon, että vuoden alusta lähtiin n. 30€ lisää :curs:
No ei helvetti! Just hain postin ja siellä oli mukava yllätys: "vuorantarkistusilmoitus". 21e/kk lisää vuoden alusta. Vittuttaa äärettömästi, kun olin hyvällä tuulella ennen tätä ja nyt meni koko päivä pilalle.

Mua vituttaa, kun joku mun kämppiksistä on täysin vastuuntunnoton sika. Menin eilen illalla 14 tunnin vuoron päästä himaan, tarkoituksenani käyttää kotini vesiklosettia. Joku näistä vitun runkkareista joiden kanssa minun täytyy elää, oli onnistunut tukkimaan sen. Tämä saatanan epäkelpo yksilö, ei kuitenkaan ollut vaivautunut korjaamaan asiaa, eikä edes ilmoittanut asiasta vuokraisännälle, joka asuu alle sadan metrin päässä. Tuntuu oikeasti joskus että asun lasten kanssa. Kaikki pitää aina tehdä itse...

Kerrassaan mielenkiintoinen keli ollut lähiaikoina. Lähes joka päivä on satanut vettä. Mikä alkaa pikkuhiljaa tympimään. Kävin vähän aikaa sitten kaupassa. Kuvittelin ehtiväni kipaista siellä pikaisesti, ennenkuin alkaa satamaan. Toisin kävi. Olin ihan läpimärkä vaikkei kauppaan ole kävelymatkaa kuin 300 metriä.
Ainoa plussa koko reissussa oli se kun näin erään valkoisen bemarin kastelevan aika pahasti jalkakäytävällä kävelleen nuorehkon naisen. Tilanteen muistelu aiheuttaa vielläkin repeilyä:hyvä:

Back
Ylös Bottom