Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tarkemo kun otti työn puheeksi niin omalla alalla näkymät ovat synkkääkin synkempiä vaikka vielä kesällä naureskeltiin ja nojailtiin tuolilla taaksepäin että on tilauskirjat täynnä ja kokoonpano oikeen ylikuormitettu. Ei oo enää. Joulukuussa näkee tuleeko kenkää vai ei.

Älkää vaan piruuttaankaan antako minulle töitä, vaikka olen mies parhaassa iässä ja työkokemusta monilta eri aloilta.

Antakaa mun kerätä vihaa yhteiskuntaa vastaan, se on paljon terveellisempään kuin se että minut työllistettäisiin ja voisin osallistua Suomen hyvinvoinnin ylläpitoon maksamalla isompia veroja.

Mitähän vittua tässä alkais tekemään? -Siivoojaksi 500 euron palkalla, aamuherätys tossa kello neljä aamulta ennen kuin tyhmemmät tulevat töihin kahvia juomalla ansaitsemaan sen pyöreät 7000 euroa.

Kohta alkaa ryskyä, PERKELEEN, PERKELE!

Ootko mihin hommiin hakenu?

Vitun tylsä päivä ollu. Koko päivä kotona telkkarin ja tietokoneen ääressä. Kaikki jossai mökil käymäs ja muitten "kavereitten" kans ei tartte olla ku on nii saatanan urpoja tai vastaavaa. Ja ruoka on ollu koht jo puoltoist tuntii "iha kohta" valmis. PRKL

Vittu, jalkapöytä kipee ja turvoksissa ja töihin pitäis lähtee kolmatta iltaa juoksemaan narikkaan, kattomaan halloween-asuisia urpoja, leuka ei vieläkään aukee kunnolla eikä kestä purra. Unissa pyörii narikkalappuja, uni on aika paskalaatuista vitutuksesta johtuen.

vittu toi yks kaveri feidas jo toiseen kertaan tänä viikonloppuna. eipä tarvi sen kaa hengata enää täs elämäs.

Sama homma täällä. Nyt hengaan himassa bilereleet päällä ja mietin meniskö nukkuun vai alkaisko soittaan kavereita läpi.. :jahas: Turha toivo vaan enää tähän aikaan illasta saada ainakaa tyttökavereita lähteen ku tarvis varata 2-3 tuntii valmistautumiseen :rolleyes:

Vituttaa edelleen yks ja sama kaveri joka ei nykyisin pidä yhteyttä muuten kuin sillon kun tarvitsee juoppokuskia. Tuntuu vielä vetävän aika hyvin herneet jos ei lähekään keskellä yötä heittämään jonnekkin.

V-lopun emäntä lähti takaisin ruotsiin..:itku: tulee joskus pitkän ajan päästä takaisin käymään. Nyt vituttaa armottomasti istuksia kämpillä ja pyöritellä sormia.

huoh...pari päivää olin viime viikolla saikulla ja nyt on kuume vissiin nousemassa kun palelee koko ajan ja olo on ku ois jääny rekan alle. Vituttaa vaan ku on töissä vähän paska tilanne ja jos on poissa niin siitä saa kuulla varmaan loppuvuoden mut vittu minkäs teet jos on kipee :rolleyes:

Back
Ylös Bottom