Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaikki vapaa-ajanviete pitää nykyään olla kaikkien kavereiden mielestä viinalla läträämistä ja se ei itsee juurikaan näin persaukisena kiinnosta enkä muutenkaan oo tosta pään täyteen vetämisestä koskaan saanu mitään kiksejä, krapulan korkeintaan. Yksistä pippaloista kerkiät toipumaan niin heti pitäis toisiin mennä seuraavana viikonloppuna ja nyt iän täytyttyä pitää tietenkin ampaista vielä baariin sen jälkeen. Ei suotta kallista toi baarissa pyöriminenkään...
Mukavahan hyvässä seurassa on olla mut pakkoko sitä on aina olla pullo kädessä.

Sais edes kohta ton ajokortin niin vois esittää haluavansa kuskiks eikä tarttis rahojaan upottaa baariin. Perkele.

Kaikki vapaa-ajanviete pitää nykyään olla kaikkien kavereiden mielestä viinalla läträämistä ja se ei itsee juurikaan näin persaukisena kiinnosta enkä muutenkaan oo tosta pään täyteen vetämisestä koskaan saanu mitään kiksejä, krapulan korkeintaan. Yksistä pippaloista kerkiät toipumaan niin heti pitäis toisiin mennä seuraavana viikonloppuna ja nyt iän täytyttyä pitää tietenkin ampaista vielä baariin sen jälkeen. Ei suotta kallista toi baarissa pyöriminenkään...

Sais edes kohta ton ajokortin niin vois esittää haluavansa kuskiks eikä tarttis rahojaan upottaa baariin. Perkele.
Sama. Ainoo vaa että oon alaikänen nii baareihinki meno on vähä kikkailtava et sais paperit jostain lainaan jne. kun kaikki kaverit alkaa olee jo täysikäsiä ni ainaha sinne baarii pakko sitte mennä... Onneks on muutama kaveri jotka on täysikäsiä eikä käy ollenkaa baareissa.

Kaverit vituttaa. En ollut tänään koulussa ja tiedän hyvin, että opettajat eivät katso sitä hyvällä. Toinen kaveri oli sitten soitellut viitisen kertaa (herätti mut joka kerta mut en vastannut) ja toinen soitti äsken vain kertoakseen, että joku oli valittanut mun poissaolosta... Ihan kiva että ilmoittaa, mutta mitä mä sille enää voin? Ei se voivottelu mitään enää tässä vaiheessa auta.

Kaiken lisäksi on muutenkin niin paska olo, ettei paljon huvittaisi jutella yhtään kenenkään kanssa. Taisinkin sanoa aika pahasti, mutta ihan sama. Luulis että sekin kaveri tuntis mut tarpeeksi hyvin että tietäis, milloin mut kannattaa jättää rauhaan.

Oliko tekijä ja uhri tuttuja?

Tekijän tietää varmaan puolet lähiseudun asukkaista, uhri on entinen tuttavani [pikkusiskonsa kanssa olen ollut enemmänkin kaveri]. Suomi24 oli nimetkin mainittuina mutta ylläpito poisti aika vikkelään ne tiedot sieltä.

Vituttaa tää krooninen väsymys, maanantait ja nää harmaat kelit. 4-5 kk tätä synkkyyttä, saapa nähä kestääkö pää.

hahaha siis mitä vittua :D??

Kylläkyllä. Kertoi toimistontädit ja itse rehtori että kuntosalilaitteet tarvitsisi huoltoa. Mutta sen huollon sijasta ne sitten laitettiinkin käyttökieltoon ja salin ovi sinetöitiin kuin sarkofagissa ikään. Ihan vaan ettei kukaan itseään siellä teloisi, maksumieheksi ilmeisesti pelkasivät joutuvansa. Kovasti koitin vihjata isolle pomolle että vois ne laitteet kuntoon tulla, ihan jos vaikka itse laittaisin. Mutta ei niin ei. Lisäksi kuulin sivulliselta että siellä ihan säädyllinen puntti olisi ollut. Ihan sama kuin että uimahallissa kiellettäis uiminen koska joku saattaa hukkua. Ihan järetöntä toimintaa.

Hitto että menee puntin nosto hankalaks tänä päivänä. Luulis että ennemmin houkuteltaisiin ihmisiä liikkumaan kuin että melkeen vittumaisuuttaan tehään asiat hankalaksi. Kaikkihan siinä voittais. Pirun vellihousut.....:curs:

Mulla repes nivelsiteet nilkasta 5 vuotta sitten, vieläkin sattuu venytellessä. Toisin sanoen ääriasennossa ei voi olla kauaa. Muuten toimii ihan hyvin paitsi, että nilkka on tosi löysä. QUOTE]

Älä pelottele... Kävin juuri lääkärissä uudemman kerran. 50 kpl paketti Panacodeja, tiukempi tukiside ja kotiin makaamaan. Vituttaa kun ei voi liikkua minnekään pitemmälle ilman apua ja suihkussa käynti on oma projektinsa.

joo kuule toi meininki vaan kiihtyy tässä ku 20 paremmalle puolelle pääset..alussa itsekki jaksoin jotenkin olla menossa mukana mut ei kiitos enää. joskus itsekin purkautunut samasta asiasta tänne.

Koiran näyttelykirjettä ei ole kuulunut vaikka olis pitänyt tulla jo eilen perhana. Nyt sitten pitää alkaa soittelemaan perään ja ilmottautumisista huolehtivalla henkilöllä on kännykkä kiinni. Mua sitten aina niin vatuttaa tämmönen kun asiat ei toimi.

Koiran näyttelykirjettä ei ole kuulunut vaikka olis pitänyt tulla jo eilen perhana. Nyt sitten pitää alkaa soittelemaan perään ja ilmottautumisista huolehtivalla henkilöllä on kännykkä kiinni. Mua sitten aina niin vatuttaa tämmönen kun asiat ei toimi.

Vituttaa kun koko ajan ihmiset puhuu jostain vitun koiranäyttelyistä, kun koirat on niin paskoja eläimiä kun olla ja voi. Ja vielä enemmän vitutti joku kusipää, joka oli jättäny reilu 60 kilosen piskinsä vapaaks keskellä kaupunkia yöllä. Nurkan takaa ku tulin ni heti kimppuu, eikä mitään asetta mukana ees.

Vittu mäki ostan kohta dobermannin ja pumppaan täyteen steroideja ja pidän vapaana. Toivottavasti tappaa monta paskarakkia lenkillä ollessa.

Vituttaa kun koko ajan ihmiset puhuu jostain vitun koiranäyttelyistä, kun koirat on niin paskoja eläimiä kun olla ja voi. Ja vielä enemmän vitutti joku kusipää, joka oli jättäny reilu 60 kilosen piskinsä vapaaks keskellä kaupunkia yöllä. Nurkan takaa ku tulin ni heti kimppuu, eikä mitään asetta mukana ees.

Vittu mäki ostan kohta dobermannin ja pumppaan täyteen steroideja ja pidän vapaana. Toivottavasti tappaa monta paskarakkia lenkillä ollessa.

Vaikutat fiksulta ja aikuismaiselta.

:david:

Vituttaa kun koko ajan ihmiset puhuu jostain vitun koiranäyttelyistä

Missä sä oikein pyörit? Valitse seurasi paremmin jos ni ottaa pannuun. Vai oliko tuo vain mukaluonnollinen siirtymä siihen, että oikeesti sua vitutti joutuminen koiramaisen ahdistelun kohteeksi. Ehkä ne +60 kiloset haundit jättäs sut rauhaan jos olisit vähemmän rakastettava.

Missä sä oikein pyörit? Valitse seurasi paremmin jos ni ottaa pannuun. Vai oliko tuo vain mukaluonnollinen siirtymä siihen, että oikeesti sua vitutti joutuminen koiramaisen ahdistelun kohteeksi. Ehkä ne +60 kiloset haundit jättäs sut rauhaan jos olisit vähemmän rakastettava.

No mistä löydät naisen joka ei oo eläinrakas, hä?

Se oli luonnollinen siirtymä, koska mä oon nykyää koiravihaaja, jol o isot puremajäljet forkussa.

Ja mikasa90, eks teini tajuu et tää o vitutusketju ja tääl saa olla vittuuntunut?

Oikee korva ollu kipeenä jo suhteellisen pitkää.

Kävin hammaslääkäris juur niin sano et molemmat viisaudenhampaat tulehtunu oikeelt, onneks tosin selvis syy, mikä vaivaa. Tammikuulle vasta sai ajan että poistetaa.

Minun hauvat on varmaan aika syyttömiä koiravihaasi. Ovat nimittäin pieniä cockerspanieleita jotka ei tekisi pahaa kärpäsellekään, saati sitten hyökkisi kenenkään ihmisen kimppuun. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom