Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minun hauvat on varmaan aika syyttömiä koiravihaasi. Ovat nimittäin pieniä cockerspanieleita jotka ei tekisi pahaa kärpäsellekään, saati sitten hyökkisi kenenkään ihmisen kimppuun. :rolleyes:

Joo mut kerro miks vitus dobermannin saa hankkii kuka tahansa, mut vitamiinipillerit on tiukasti valvonnassa?

On vitun hienoo, et joku spede on saanu ison koiran ja sit heittää sen ulos yksin.

Joo mut kerro miks vitus dobermannin saa hankkii kuka tahansa, mut vitamiinipillerit on tiukasti valvonnassa?

On vitun hienoo, et joku spede on saanu ison koiran ja sit heittää sen ulos yksin.

Itse olen henk.koht sitä mieltä että jonkinlainen "koirakortti" pitäs olla olemassa, siis joka oikeuttaa ihmisen hankkimaan koiran. Ja kaikille uusille koiranomistajille joku pentukurssi(siis perustottelevaisuutta) pakolliseksi uuden koiran kanssa.
Mulla ei vaan hermo kestäisi yhtään asua koiran kanssa jolla ei ole perustottelevaisuus hallussa.

Mulla ei vaan hermo kestäisi yhtään asua koiran kanssa jolla ei ole perustottelevaisuus hallussa.
Niin, pääasiassa tää taitaa johtua just monien omistajien välinpitämättömyydestä eikä niinkään minkään tiedon puutteesta. Koiralle pitää osata asettaa niin ehdottomat rajat, että monien on vaikee niitä aina pitää mielessä.

Mua ärsyttää suunnattomasti ne koiranulkoiluttaja lenkkipoluilla, joilla on vaikka kolme Mustia omissa naruissa kiinni ja sit kun juoksulenkillä tuut sitä vastaan, niin ulkoiluttaja on aivan huuli pyöreenä niitten piskejen kanssa, kun ne hyppii ympäri polkua. Ärsyttävä sitten pysähtyä odottamaan, että joku saa koiransa kuriin ja pelätä samalla, milloin joku koira niistä hyppää mua vasten tohottamaan.

Itse olen henk.koht sitä mieltä että jonkinlainen "koirakortti" pitäs olla olemassa, siis joka oikeuttaa ihmisen hankkimaan koiran. Ja kaikille uusille koiranomistajille joku pentukurssi(siis perustottelevaisuutta) pakolliseksi uuden koiran kanssa.

Jos kerran aseita joutuu harrastamaan radoilla vuoden ajan ennen kun saa oman, niin miksei näille isoille roduille samanlaista vuoden mittaista kurssia, jonka jälkeen katotaan onko kykenevä vai ei.

On aika absurdia, että 80 kilosen verikoiran saat hankkia itsepuolustukseen noin vain, mutta on ehdottomasti kiellettyä kantaa mukana nyrkkirautaa tai linkkaria samassa tarkotuksessa.

Lapsiperheet vituttaa nyt tällä hetkellä. Varsinkin ne akat kakaroineen ja kärryineen, voiko kaksi ihmistä joista toinen on vaahtosammuttimen kokoinen levittäytyä niin vitun laajalle kahvilassa kuin äiti ja lapsi voi kärryineen? Voi jumalauta, menkää itseenne ja painukaa vittuun kärryjenne kanssa, ärsyttävää kun ollaan olevinaan maailman napoja, eikä välitetä paskanvittua muista ihmisistä.

Olin kerran D-Wokissa safkalla ja siihen viereiseen pöytään levittäytyi ko. tapaus. Kaikki lelut, maitopullot, kännykät, safkat, tutit, syöttötuolit ja kärryt pistettiin niin vitun leveelle kuin vain voi ja kehtaa. Sitten sillä sinappiruiskulla tuli paskat housuun, eikös äityli sitten ravaa vessan ja pöydän väliä edes takas se paskainen kersa sylissään kun aina unohtui känny tai vaippa tai vessaharja pöytään. Siinä se levitteli sitä paskanhajua pitkin ravintolaa, voi saatanan saatana. Nytkin tässä Robertsissa on kaksi ko. tapausta vierekkäin levittäytynyt, menkää vittu ulos levittelemään itseänne, täällä on muitakin. Vielä kun noi kaksi kakaraa alkaa huutamaan, niin voi perse!

No jotain hyvää sentään, toisella noista on varsin hyväntuoksuista hajuvettä.

- edit, jaa toinen noista killeistä vollottaakin jo, mutta Opethi soi niin lujaa, ettei huomannut kuin vasta biisin vaihdossa, itkekööt kun ei kuule, kunhan ei ala paskomaan allensa.

Lapsiperheet vituttaa nyt tällä hetkellä. Varsinkin ne akat kakaroineen ja kärryineen, voiko kaksi ihmistä joista toinen on vaahtosammuttimen kokoinen levittäytyä niin vitun laajalle kahvilassa kuin äiti ja lapsi voi kärryineen? Voi jumalauta, menkää itseenne ja painukaa vittuun kärryjenne kanssa, ärsyttävää kun ollaan olevinaan maailman napoja, eikä välitetä paskanvittua muista ihmisistä.

Olin kerran D-Wokissa safkalla ja siihen viereiseen pöytään levittäytyi ko. tapaus. Kaikki lelut, maitopullot, kännykät, safkat, tutit, syöttötuolit ja kärryt pistettiin niin vitun leveelle kuin vain voi ja kehtaa. Sitten sillä sinappiruiskulla tuli paskat housuun, eikös äityli sitten ravaa vessan ja pöydän väliä edes takas se paskainen kersa sylissään kun aina unohtui känny tai vaippa tai vessaharja pöytään. Siinä se levitteli sitä paskanhajua pitkin ravintolaa, voi saatanan saatana. Nytkin tässä Robertsissa on kaksi ko. tapausta vierekkäin levittäytynyt, menkää vittu ulos levittelemään itseänne, täällä on muitakin. Vielä kun noi kaksi kakaraa alkaa huutamaan, niin voi perse!

No jotain hyvää sentään, toisella noista on varsin hyväntuoksuista hajuvettä.

- edit, jaa toinen noista killeistä vollottaakin jo, mutta Opethi soi niin lujaa, ettei huomannut kuin vasta biisin vaihdossa, itkekööt kun ei kuule, kunhan ei ala paskomaan allensa.

Olin aikoinaan amarillossa syömässä ja joku lapsipariskunta siinä muutaman pöydän päässä istui ja muksulla kakkonen housuun ja se nainen vaihto sen vaipan näköjään siinä penkillä, koska äkkiä alkoi sellainen paskanhaju tulemaan nenään, että jäi ruoka syömättä. Kiitos vaan heille.

Voi jumaliste, mitä idiootteja jotkut ihmiset on. Tänään bussissa näin miehen, joka kaivoi korvaansa. Ok, ei siinä mitään, en mä ihmisten hartaita harrastuksia haluaisi kieltää, mutta ei nyt jumalauta tarvitse tunkea puolta sormea sinne saatanan korvaan julkisella paikalla! Tämäkin juoppolalli kun vielä innostui ihastelemaan tuotoksiaan koko kansan nähden... Gay.

Sitten nämä toiset, omista henkilökohtaisista asioistaan julkisissa kulkuneuvoissa juttelevat: Ei kiinnosta! En todellakaan halua tietää, mitä sille teidän pojallenne, Jarmo-Hannelelle, tänä päivänä kuuluu. Ei myöskään kiinnosta hevon vitun vertaa, osaako se Maija puhua norjaa. Pthyi! Pitäkää ne jonnin joutavat jorinat omana tietonanne tai jutelkaa hiljempaa, mutta älkää nyt kaikelle kansalle kuuluttako.

Vituttaa tämä synkkyys ja ainainen pimeys. Pimeetä kun menee töihin, pimeetä melkeen heti kun pääsee töistä. Töissä ärsyttävä pikkupomo jolla koko ajan paha päivä. Vituttaa ihmisten epäkohteliaisuus!

Vituttaa myös läheisten sairaudet, rahojen vähyys sinkkutaloudessa ja yleinen väsymys. Onneks sentään vaalit on ohi, ei tartte kattella niitäkään mainoksia enää.

Siinähän sitä. Helpotti.

edit. Niin ja vielä, vituttaa yli kaiken sellaiset ihmiset jotka pyrkii puuttumaan mun elämään, onneks olen suurimmasta osasta päässyt eroon!!

Järkyttävä flunssa kohdellu kaltoin jo 3 päivää ja olo on kuin jollain jormalla sademetsässä saatanan perkele! niin täyttä paskaa ja sataa vettä ja on pimeetä ku pääsee koulusta himaa prkl mikää taas hyvin :(

Olin kerran D-Wokissa safkalla ja siihen viereiseen pöytään levittäytyi ko. tapaus. Kaikki lelut, maitopullot, kännykät, safkat, tutit, syöttötuolit ja kärryt pistettiin niin vitun leveelle kuin vain voi ja kehtaa. Sitten sillä sinappiruiskulla tuli paskat housuun, eikös äityli sitten ravaa vessan ja pöydän väliä edes takas se paskainen kersa sylissään kun aina unohtui känny tai vaippa tai vessaharja pöytään. Siinä se levitteli sitä paskanhajua pitkin ravintolaa, voi saatanan saatana.
Olin aikoinaan amarillossa syömässä ja joku lapsipariskunta siinä muutaman pöydän päässä istui ja muksulla kakkonen housuun ja se nainen vaihto sen vaipan näköjään siinä penkillä, koska äkkiä alkoi sellainen paskanhaju tulemaan nenään, että jäi ruoka syömättä. Kiitos vaan heille.

Itseäni vituttaa samantyyppiset asiat todella usein mutta en kehtaa niistä kauheesti julkisesti narista ettei mua leimattaisi ihan skitsoksi :nolo:

Tykkään lapsista silloin kun ne tuoksuu hyvälle, laulaa herttaisesti nuotin vierestä ja osan sanoista unohdellen, hymyilee, leikkii rauhallisesti, nauraa, tai letkauttelee jotain älyvapaita juttuja tai tekee typeriä ilmeitä tiedostamattaan [tai kaatuilee holtittomasti, vahingonilo paras ilo]. Pääasiassa lapset on kivoja kun ne on jonkun muun, jaksan niitä hyvin sen 15min-2h ja sitten on ihana päästä oman kodin rauhaan :D

Mutta auta armias jos olen kaupassa tai ravintolassa ja siellä on rääkyviä/kitiseviä lapsia. On todella vaikea hillitä itseään, tähän mennessä lähes aina kontrollini on pitänyt mutta pelkään että joku kerta alan raivoamaan kuin mielipuoli. Asiaa ei auta yhtään se että mies hermostuu yhtä paljon, eli vittuuntumisemme lähinnä yltyy. Sitä huomaa kun äijällä alkaa otsasuoni pullistumaan ja narskuttelee hampaitaan kun jotkut huonosti kasvatetut vallattomat penikat kirkuu ja juoksee ympyrää tai itkee karkkihyllyillä. Itsellään taas nousee ärtymyksen puna poskille, kulmat kurtistuu ja alan tahtomattanikin luomaan helvetin pitkä, julmia ja kylmiä tuijotuksia sekä lapsiin [toivoen kai että pelästyisivät ja olisivat hiljaa, btw... toimii toisinaan] tai mulkoilemalla vanhempia merkitsevästi :jahas:

Kerran mulla petti itsehillintä täysin. Oltiin ravintolassa syömässä ja viereiseen pöytään tuli kaksi perhettä. Huutavia kakaroita [3-5v ikäisiä jotka ei jaksa istua paikoillaan] ja sitten pari pienempää jotka olivat syöttötuoleissa. Sen metelin kesti vielä jotenkin, mutta siinä vaiheessa kun saatiin omat annokset ja nämä perheet alkoivat kovaan ääneen ruotimaan edellisviikkoista perheissä pyörinyttä oksennutautirumbaa niin voi vittu sentään. Hyvät ruokapuheet ja hyvästi ruokahalu. Hetken kun siinä kuvailivat yksityiskohtaisesti kuinka Vili-Valtteri päästi kunnon ruikuliripulit pinnasängyssä ja sieltä nostettaessa oksensa kaaressa Janna-Petterin niskaan, josta sitten Sini-Vuokko ja Puna-Tulkku yhtyivät omalla oksennuskaarellaan sinfoniaan niin paiskasin [kirjaimellisesti] ruokailuvälineet lautaselle, sanoin todella kovaan ääneen jtn tyyliin "VOI JUMALAUTA MITKÄ RUOKAPUHEET! EIHÄN TÄÄLLÄ VOI MUUT SYÖDÄ KUN TUOLLAISIA JOUTUU KUUNTELEMAAN!" ja marssin kassalle maksamaan...:curs::wall:

Kivakiva. Kiitti vaan yrjöripuliperheille... :kakka:

Palaan vielä tähän äityli-/lapsiasetelmaan, josta muistaakseni olen avautunut aikaisemminkin tämän samaisen kohtauksen johdosta. Olin Lahdessa jollain keikalla ja menin Shellille ostamaan paniinin. Jäin notkumaan siihen seisontatiskille venttaamaan paniinia ja siinä vastapäätä oli ehana äityli ehanan vaahtosammuttimen kanssa. No yhtäkkiä, hupsistakeikkaa, vaahtis imee äitylin tissiä siinä yhtä muina miehinä kuin äityli. Voi helvetin kuustoista, meitsi sitten koittaa parhaansa mukaan kääntyä huomaamattomasti toiseen suuntaan, jotta tämä maailman napa jälkeläisensä kanssa ei noteeraa ja luule, että jotenkin olen häiriintynyt/vaivaantunut tästä toimituksesta. No siinä muualle katseltuani äityli päättää lähteä kersa tississä huulet töröllään kylmäkaapille, nakkaa mäyriksen vasuriin ja menee siis oikeasti, en valehtele, menee siihen vitun tiskille ja kersa senkun jatkaa lutkutusta. Voitte kuvitella sen kassamiehen tuskaista olotilaa, että minne helvettiin sitä silmänsä laittaisi kun tuo utare tuossa paistaa ja tähtisilmä moiskuttelee iloisena.

Siis jumalauta, ettekö te äitylit häpeä yhtään? Eihän imettämisessä sinällään ole mitään väärää, se on aivan luonnollinen asia ja hieno toimitus kun vaahtis saa maitua, mutta pitääkö sitä -jumalauta- hoitaa se ruokinta jossain Shellin tiskillä? Ettekö te äitylit ollenkaan kelaa, että meitä on muitakin ja EHKÄ maybe mahdollisesti voimme vaivautua tuosta luonnollisesta toimituksesta ihan vain sen takia, että koska tissiä ei kehtaa tuijottaa vaikka mieli tekisi, niin sitten se pää pyörii kuin marja perseessä. Edelleen, menkää sinne metsän puolelle, vessaan, laittakaa vaikka vittu tooga päälle, mutta pitäkää nyt jumalauta se tissi piilossa!

Palaan vielä tähän äityli-/lapsiasetelmaan, josta muistaakseni olen avautunut aikaisemminkin tämän samaisen kohtauksen johdosta. Olin Lahdessa jollain keikalla ja menin Shellille ostamaan paniinin. Jäin notkumaan siihen seisontatiskille venttaamaan paniinia ja siinä vastapäätä oli ehana äityli ehanan vaahtosammuttimen kanssa. No yhtäkkiä, hupsistakeikkaa, vaahtis imee äitylin tissiä siinä yhtä muina miehinä kuin äityli. Voi helvetin kuustoista, meitsi sitten koittaa parhaansa mukaan kääntyä huomaamattomasti toiseen suuntaan, jotta tämä maailman napa jälkeläisensä kanssa ei noteeraa ja luule, että jotenkin olen häiriintynyt/vaivaantunut tästä toimituksesta. No siinä muualle katseltuani äityli päättää lähteä kersa tississä huulet töröllään kylmäkaapille, nakkaa mäyriksen vasuriin ja menee siis oikeasti, en valehtele, menee siihen vitun tiskille ja kersa senkun jatkaa lutkutusta. Voitte kuvitella sen kassamiehen tuskaista olotilaa, että minne helvettiin sitä silmänsä laittaisi kun tuo utare tuossa paistaa ja tähtisilmä moiskuttelee iloisena.

Siis jumalauta, ettekö te äitylit häpeä yhtään? Eihän imettämisessä sinällään ole mitään väärää, se on aivan luonnollinen asia ja hieno toimitus kun vaahtis saa maitua, mutta pitääkö sitä -jumalauta- hoitaa se ruokinta jossain Shellin tiskillä? Ettekö te äitylit ollenkaan kelaa, että meitä on muitakin ja EHKÄ maybe mahdollisesti voimme vaivautua tuosta luonnollisesta toimituksesta ihan vain sen takia, että koska tissiä ei kehtaa tuijottaa vaikka mieli tekisi, niin sitten se pää pyörii kuin marja perseessä. Edelleen, menkää sinne metsän puolelle, vessaan, laittakaa vaikka vittu tooga päälle, mutta pitäkää nyt jumalauta se tissi piilossa!

On myös aika junttimaista imettää sitä jälkikasvuaan ravintolassa. Joskus olin Hesessä syömässä kun viereisen pöydän täti päättää alkaa imettämään kersaansa siinä keskellä ravintolaa. En tiedä sitten olenko jotenkin yliherkkä, mutta kyllä multa ruokahalut lähti. :urjo: Jos on ihan välttämätöntä tuollaisessa paikassa imettää, voisi edes mennä johonkin nurkkapöytään poispäin toisista ruokailijoista tai jotain.

Voisivat kyllä vähän miettiä äidit tota imettämistä, vaikka se niin luonnollinen asia. Eihän sitä kukaan jumalauta ala naimaan siinä ravintolapöydässä(?), vaikka sekin on luonnollista.

Back
Ylös Bottom