Palaan vielä tähän äityli-/lapsiasetelmaan, josta muistaakseni olen avautunut aikaisemminkin tämän samaisen kohtauksen johdosta. Olin Lahdessa jollain keikalla ja menin Shellille ostamaan paniinin. Jäin notkumaan siihen seisontatiskille venttaamaan paniinia ja siinä vastapäätä oli ehana äityli ehanan vaahtosammuttimen kanssa. No yhtäkkiä, hupsistakeikkaa, vaahtis imee äitylin tissiä siinä yhtä muina miehinä kuin äityli. Voi helvetin kuustoista, meitsi sitten koittaa parhaansa mukaan kääntyä huomaamattomasti toiseen suuntaan, jotta tämä maailman napa jälkeläisensä kanssa ei noteeraa ja luule, että jotenkin olen häiriintynyt/vaivaantunut tästä toimituksesta. No siinä muualle katseltuani äityli päättää lähteä kersa tississä huulet töröllään kylmäkaapille, nakkaa mäyriksen vasuriin ja menee siis oikeasti, en valehtele, menee siihen vitun tiskille ja kersa senkun jatkaa lutkutusta. Voitte kuvitella sen kassamiehen tuskaista olotilaa, että minne helvettiin sitä silmänsä laittaisi kun tuo utare tuossa paistaa ja tähtisilmä moiskuttelee iloisena.
Siis jumalauta, ettekö te äitylit häpeä yhtään? Eihän imettämisessä sinällään ole mitään väärää, se on aivan luonnollinen asia ja hieno toimitus kun vaahtis saa maitua, mutta pitääkö sitä -jumalauta- hoitaa se ruokinta jossain Shellin tiskillä? Ettekö te äitylit ollenkaan kelaa, että meitä on muitakin ja EHKÄ maybe mahdollisesti voimme vaivautua tuosta luonnollisesta toimituksesta ihan vain sen takia, että koska tissiä ei kehtaa tuijottaa vaikka mieli tekisi, niin sitten se pää pyörii kuin marja perseessä. Edelleen, menkää sinne metsän puolelle, vessaan, laittakaa vaikka vittu tooga päälle, mutta pitäkää nyt jumalauta se tissi piilossa!