Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mihin vittuun kaikki raha oikein katoaa vaikka käy töissä eikä osta mitään ihmeellistä? Vaatteet ovat citymarket-luokkaa, safkat samasta puljusta, auto on käytetty japskikottero, ei vittu, kaverit ostelevat audia ja bemaria, televisioita sekä muuta elektroniikkalelua ja vetävät kaiket viikonloput viinaa, mihin helvettiin ne omat rahani oikein menevät?!?!?!?!?!

edit: kävin siis maksamassa laskuja ja kusinen tonni jäi tilille! Mihin helvettiin se kaikki oikein katoaa?
Jos kaverit tienaa enemmän tai ostaa velaksi?

Vituttaa kun kerrankin baarissa tapaa mukavan tytön, niin tietysti sen kaveri sitten tietää paremmin, että minä en ole hyvää seuraa tälle tytölle ja järjestää ihme kohtauksen.

Híenoa, siis kerrassaan mahtavaa. Pohjelihas revennyt, ei jalkatreenejä kahteen viikkoon. Vitutusaste kova.

Salaliittoteoreetikot, joille mikään tutkimus ei ole riittävän puolueeton

Kävi reilu puolikas vuosi sitten pieni tapaus. Kai sitä voi hauskanakin pitää jos huumorintaju sellaseen suuntaan on vinossa.

Joka tapauksessa siis kaverin kanssa salilla ja tämä sitten nostelee painoja maasta, kuuntelee musiikkia ja on omissa ajatuksissaan. Vedettiin sitten sarjat ja vaihdellaan vähän painoja, jotka siis ei tangoissa ole vaan lattialla. Kaveri nostaa ekan painolevyn ihan ok mutta seuraava lähteekin kuin raketti kohti taivasta. Se ei sitten ollutkaan 25 kg paino vaan 10 kg. Harmi vaan, että tuon levyn liikeradan tiellä sattui kyseisen hepun sukupuolielimet olemaan. Kaverille tulee tämmönen ilme :curs: ja se pidättelee tuskissaan karjuntaa...ne jotka kyseisen jutun salilla näki on sitten :urjo::urjo::urjo:

No pukuhuoneeseen sitten mennään 'lievästi' kivuliaana mutta kun 15 minsaa vähän huilitaan niin päästään sitten vetämään treenit loppuun. Ei siinä keneltäkään isyys kuitenkaan onneksi mennyt.

No joo, harmillisintahan tossa jutussa on tietenkin se että oikeesi se kaveri olin minä :nolo:

Ei vittu näitä päiviä. Kaikki on menny vaihteeksi päin helvettiä. Aamulla piti lähteä suoraan työmaalle, mutta vittu mitään tavaroita ollu tullu niin oli pitänyt. Sitten vaan tukusta hakemaan tavaraa. Sieltä sitten rannikkoseudulle työmaata hakemaan. Navigaattori neuvoo päin vittua ja tuli tehtyä semmoinen 90km ylimääräinen lenkki. Sitten kun lopulta pääsee työmaalle ja hommiin niin eiköhän työmaan isäntä rupea vittuilemaan ja neuvomaan. Pitäis se nyt käsittää, ettei mua kiinnosta tietää että kuinka lapsia kasvatetaan oikeaoppisesti. Sitten tää jamppa hokas että mulla on pelkästään 2 vuotta ammattikoulua takana ja rupes höpöttämään jostain vitun insinöörikoulutuksesta ja iltakoulusta. Yritin sitten sille selittää mahdollismimman rauhallisesti, ettei mua kiinnosta sen jutut ja ne häiritsee työn tekoa.

Vittu mulla meinas palaa kiinni siihen. Oli lähellä ettei se itseään täynnä oleva kusipää uinu suomenlahdessa.

Ylätaljaa ja reisiojennusta (laitteella voi tehdä sekä ojennuksen että koukistuksen) siten että makaa penkillä selälleen jonka päälle kunnon heijarihauiskääntö käsipainoilla. Ulkomaalaiset jannut kyseessä.
Ihan vähän vaan nauroin sisäänpäin.

Pari saksalaista kikkarapäätä tuli salille. Varmaan ei olllu ikinä ennen kaverit salil käyny, siis ihan sairaan laihoja jannuja oli kyl. Pari sarjaa haukkaa sit peilin eteen pullisteleen, eka muutama perus hauis pose ja sit paita viel pois. Olin sillee et ei juma.. sit toinen kaivaa viel kameran treeni laukusta ku toinen posettaa ni ottaa kuvii sit siit.:rock::rolleyes:

Ylätaljaa ja reisiojennusta (laitteella voi tehdä sekä ojennuksen että koukistuksen) siten että makaa penkillä selälleen jonka päälle kunnon heijarihauiskääntö käsipainoilla. Ulkomaalaiset jannut kyseessä.
En tajunnu kuin ihan vähän alusta..

Essee(t), ei kiinnosta. Ois pakko kiinnostaa. Pakkoessee.

Matikan koe huomenna (ja siitä numerosta on kiinni mun predicted grade, mistä voi olla kiinni mun brittiyliopistohaku).
Ranskan koe huomenna (okei sillä nyt ei ole väliä, mutta vituttaa silti).
Liian nopeasti lähestyvät deadlinet ihan joka asiassa.
Saamattomat opettajat, jotka eivät osaa informoida tärkeistä asioista.
Ranska lähti vahvana E:nä, olisin halunnut L:n.

Koulu on niin syvältä, harkitsen vakavasti lopettamista ja Meksikoon muuttoa.

Aamulla vitutti se kun jouduin korjaamaan toisen työntekijän työt. Tyyppi oli ilmeisesti niin täpinöissään lauantaina tehnyt hommia, koska oli viimeinen päivä töitä koko lafkassa. Oli tehny hommansa sitten päin persettä. Tänään oli töiden tarkastus ja kukahan ne joutu sit korjaamaan? no MINÄ! Siinä mielessä tuli hyvä fiilis että mua pidetään "hyvän jäljen tekijänä" ja jouduin siksi korjaajaksi. But still :curs:

Toiseksi vituttaa se kun oon työvuorojen takia joutunu siirtään salikäynnit lähemmäs iltaa, niin siellä on tajuttomat jonot joka laitteeseen.
Muutenkin kun oon ujo, enkä tykkää muiden tuijottelusta niin ahdistaa. Vaikka oonki käyny jo kauan salilla niin silti ärsyttää olla "ihmisten ilmoilla". Kun sitä on tottunu käymään salilla niin aikasten ettei siellä ole kuin max.3 henkilöä.

Eli tarkennustako kaivataan.

Ylätalja selälleen: Menivät normaaliin tapaan istumaan ylätaljalaitteeseen. Ottivat tangosta kiinni ja vetivät tangon rintaan samalla selälleen menien siihen penkille (pitkä penkki), jossa istuivat. Vetivät sitten sitä tankoa rintaan ollen selällään.

Reisiojennus selälleen: Laitteessa, jossa voi tehdä sekä reisiojennusta (istualtaan) että reisikoukistuksia (vatsallaan maaten) joten menivät selälleen ja tekivät reisiojennnusta.

Heijari hauis käsipainoilla: Käsipainoilla... tämän te varmaan tiedättekin.

Joko nyt aukes?

stressaa..kouluasioista ulkona ku lumiukko..raha-asiat..miks vitussa mä en saa tehdä töitä jos niitä on tarjolla?! haistakaa paska tulorajan keksijät!

Back
Ylös Bottom