Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun nainen (tai no tyttö, oli mikä oli) ei siitä oikein ota selvää, että haluaako se et meistä tulis jotain. Kyl se aina on iha innoissaan ku mun kans on ja säätää, mut tänäänki oli sitte yhen toisen jätkän kaa.. Vituttaa vituttaa ja vituttaa.. pakko selvittää lähipäivinä että miten asiat on :jahas:
Ja läksytkin tarttis vielä tehä :(

Vitun nainen (tai no tyttö, oli mikä oli) ei siitä oikein ota selvää, että haluaako se et meistä tulis jotain. Kyl se aina on iha innoissaan ku mun kans on ja säätää, mut tänäänki oli sitte yhen toisen jätkän kaa.. Vituttaa vituttaa ja vituttaa.. pakko selvittää lähipäivinä että miten asiat on :jahas:

Sellasii ne naiset on:(

Sellasii ne naiset on:(
Näköjään tää ainakin.. mutta meikäpoika tekee tilannekatsauksen seuraavan kerran ku tavataa eli huomen tai ylihuomen. Tämmösii asioit en rupee puhelimen tai mesen välityksel hoitamaa. Meses kuitenki äsken tuli kullittelua ja sydämmiä.. mut mese on mese. Perkele :D

e. on muuten läksyt edelleenkin tekemättä. Jos vaikka aamun hissan tunnilla tekis..

Näköjään tää ainakin.. mutta meikäpoika tekee tilannekatsauksen seuraavan kerran ku tavataa eli huomen tai ylihuomen. Tämmösii asioit en rupee puhelimen tai mesen välityksel hoitamaa. Meses kuitenki äsken tuli kullittelua ja sydämmiä.. mut mese on mese. Perkele :D

Kysyt silt suoraa, että jakeletko ympäri kyliä:hyvä:

Tämän voisi yhtä hyvin kirjoittaa hammaslääkäriaiheeseen, mutta menköön tänne.

Noin viikko sitten vilkaisin hampaitani koska niitä oli vähän vihlonut ja viimeisimmästä tarkastuksestakin on jo kolmisen vuotta. :david: Tuloksena huomasin tietyissä paikoissa aivan törkeät määrät hammaskiveä. Ei kun aikaa varailemaan kunnalliselle (aikaisemmin on ollut jopa hyviä kokemuksia!). Ilmoitan asiani ja vastauksena tulee: "Jep tarkastus voidaan tehdä mutta meillä on työvoimapulaa; ei suuhygieenikkoja joten ei voida poistaa kiveä tai korjata mitään." Ja milloin sen tarkastuksen saisi sitten? Maaliskuu 2009!!
Totesin sitten olevani intissä tuolloin, jolloin päivystäjällä leikkasi: "Voithan käydä sitten armeijassa :david: " Ei sitten tullut mieleen että haluaisin vähän nopeamminkin ruskeistä juovista hampaissa eroon?

Nyt on loistavan hermoheikko olo ja ientulehduksesta luettuani netistä tuntuu kuin hampaat heiluisivat jo suussa. :curs:

Kunnallinen hammashoito = yksi vitsi ("Joo katos reikähän se siellä, kipeytyy varmaan nopeasti. Noh ei voi mitään...")

e. on muuten läksyt edelleenkin tekemättä. Jos vaikka aamun hissan tunnilla tekis..

Piristys nyt mikko.
Ei se että olet hänen kanssaan tarkoita että se ei sais olla kenenkään muun kanssa.
Se että te välitätte toisistanne merkitsee. Kyllä tytöllä saa olla miespuolisia kavereita, se on ihan luonnollista. Älä ole turhaan mustasukkainen. En tiedä onko eka tyttöystävä vai mitä mutta älä nyt ylireagoi..

Viisaudenhampaiden poisto vituttaa. Nyt on naama turvoksissa ja särkee.
Ja sekin vielä, että tullut maksamaan kunnan terveyskeskuksessa pelkät käynnit jo 120€.
Ei ole halpaa tämä julkinenterveydenhuoltokaan enää!!!

No onneksi saa levätä huomisen päivän kotona :P

Tervetuloa kerhoon vaa.. Muaki vituttaa naiset ku ne ei koskaa tiiä mitä ne haluu ym ym ym :curs:

Vituttaa kun salilla on tiukoissa trikoissa jotain ylipainosia viiskymppisiä tanttoja, jotka pälättää kovalla äänellä 80% ajasta, lepäilee mutten vaan 17% ajasta ja sitten 3% tekee koneissa aivan hirveillä tekniikoilla liikkeitään. Ihan ok että käy salilla mutta ei millään itse jaksaisi kuunnella niiden paskanjauhantaa. Ja sitten kun menen sen jälkeen uimaan niin pääsen yksin sellaiselle nopeille uimareille varatulle kaistalle. Mutta se ei kauaa olekaan nopeille uimareille varattu kun joku ihme pappa tulee siihen ja alkaa uimaan keskellä rataa ihan tajuttoman hitaasti. Vittu kun mulla ei riittäny pinna vaan uin sitten koko ajan sen ohi täysiä enkä välittänyt väistellä sitä. :curs: Ihan ok jos ui siinä vaikka onkin nopeammille varattu muttei tarvitse koko helvetin kaksikaistaista rataa varata itselleen. :curs:

Viinan kanssa on tullut taas läträttyä vähän liikaa viimeaikoina. Nyt alkaa taas selvä putki, ainakin pari viikkoa :)

Ja mikä vituttaa? Se että on työttömänä.

Uusi työpaikka ja harjoittelua viikko. Ei siinä mitään mutta voi v.... mitä pelleilyä ollut koko viikko. 'Muista hymyillä 24h, lisää energiaa esiintymiseen, ole oppilaan paras kaveri, HYMYILE!!, näyttele innostunutta jne.'. Ja kyseessä englannin kielen opetus Japanissa. Noh, kohta pääsee itse opetushommaan ja voi alkaa hieman sooloilemaan omalla tavalla.

Moneskohan kerta taas tännekin topiciin, mutta sylettää taas vaihteeks huolella ihmisten katteettomat lupaukset. Minkä takia ei voi katsoa sitä kalenteria tietyltä ajalta tai miettiä sekunti kauemmin, onko sitä menoa päivälle x tiedossa? Taas oli tapaaminen sovittu ja kaveri ei pääse sinne koska äidin veljen tyttären kummin kaiman kaverilla pitikin mennä käymään ja se olikin sovittu jo sata vuotta sitten joten me nyt ei sit mennäkään tänään minnekään. Sorry. Mikä siinä on, että ihmiset ei nykyään enää osaa miettiä yhtään tulevaisuuteen asioita? Oonko mä jotenkin poikkeus, kun huomaan, että mun ei tartte yleensä koskaan perua mitään sovittuja menoja jälkikäteen, koska mietin jo etukäteen, pääsenkö niihin? Kivaahan se on varmaan elää tässä hetkessä siinä omassa pienessä ruusumaailmassa ja miettiä asioita niiden tekemisen jälkeen, mutta paskan maineen siinä pidemmän päälle saa...

Moneskohan kerta taas tännekin topiciin, mutta sylettää taas vaihteeks huolella ihmisten katteettomat lupaukset. Minkä takia ei voi katsoa sitä kalenteria tietyltä ajalta tai miettiä sekunti kauemmin, onko sitä menoa päivälle x tiedossa? Taas oli tapaaminen sovittu ja kaveri ei pääse sinne koska äidin veljen tyttären kummin kaiman kaverilla pitikin mennä käymään ja se olikin sovittu jo sata vuotta sitten joten me nyt ei sit mennäkään tänään minnekään. Sorry. Mikä siinä on, että ihmiset ei nykyään enää osaa miettiä yhtään tulevaisuuteen asioita? Oonko mä jotenkin poikkeus, kun huomaan, että mun ei tartte yleensä koskaan perua mitään sovittuja menoja jälkikäteen, koska mietin jo etukäteen, pääsenkö niihin? Kivaahan se on varmaan elää tässä hetkessä siinä omassa pienessä ruusumaailmassa ja miettiä asioita niiden tekemisen jälkeen, mutta paskan maineen siinä pidemmän päälle saa...
Itseä vituttanut sama asia monesti. Enää tuonlaisia ihmisiä ei elämässäni olekkaan kauheasti vaikuttamassa. Aikani jaksan katsoa sitä saatanan säätämistä ja sitten loppuu. En jaksa montaa kertaa samaa ihmistä pyytää mukaan, jos se homma kuitenkin aina menee vituiksi.

Perkeles kun on niskat taas jumissa, väsyttää eikä jaksa tehä mitään. Toi hemmetin jenkki ei lähe käyntiin enkä sitä ite osaa korjata. Onneks on sentään toisena tollanen japanin ihme mikä toimii aina.

Back
Ylös Bottom