Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ahistaa ja masentaa ja päässä tunteiden sekamelska? Mitä voin tehdä? Kännit vetäisin mielelläni mutta tiiän että se on vaan tilapäinen ratkaisu ja monesti nämä ratkasut on itsessään pahempia kuin alkuperäinen ongelma.. :( olen surullinen

Ahistaa ja masentaa ja päässä tunteiden sekamelska? Mitä voin tehdä? Kännit vetäisin mielelläni mutta tiiän että se on vaan tilapäinen ratkaisu ja monesti nämä ratkasut on itsessään pahempia kuin alkuperäinen ongelma.. :( olen surullinen

Hei, mikään ongelma ei oo niin paha, etteikö sitä vois viinalla pahentaa.

Vapaailta edessä ja koirien kans kotona. Arki ahdistaa välillä aika kovasti.

Vituttaa ku pitää tänään lähteä ulos. En jaksaisi, nytkin silmät menevät koko ajan kiinni. En kuitenkaan kehtaa perua aikoja sitten sovittua illanviettoa, joten kai se on raahauduttava suihkun kautta kaverille ja sitten baariin...

vituttaa töissä kun ei kerkee kunnolla syömään!! Siellä ei oo mikroo niin ei voi mitää lämmintä ruokaa syödä. Tämän päivän ruoka oli töissä: minuuttipuuro, 2ruisleipää ja puolikas tonnikala purkki. Vitjat, että on nälkä kun pitää viel salille mennä töiden jälkeen :curs:

Kävin sitten viikolla kuusi kertaa treenaamassa. Kuten aina liian treenauksen jälkeen niin nenä vuotaa kuin vesihana ja kurkku on kipeä. En usko olevani vilustunut vaan olen pannut merkille, että liika treenaaminen saa aikaan tälläistä.
Tästä huolimatta treenaan liikaa.

Voi paska näitä firman koneita. Ei toimi ei. Ens yönä oma läppäri mukaan. Prkl.:curs:

Annetaan työvuoroja ja sitten perutaan ne vasta paikanpäällä, kun vuoron alkuun on 1 minuutti!
Yhen kerran antasin anteeksi, mutta kun tätä toistetaan koko ajan niin vituttaa!!
Lopareitten paikka..

Tänään pitkään odotettu baarireissu hyvän kaverin kanssa tiedossa, MUTTA mä tulen varmaan sammumaan jo ennen kuin pääsen baariin. Heräsin eilen töihin ennen kuutta, viime yönä sain nukuttua n. 2 h ja tänään heräsin töihin ennen kuutta. Varasin sitten 2 h päikkäriaikaa tänään että jaksaisin taas illalla. Tunnin pyörin muuten vaan hereillä ja kun vihdoin sain unta, niin eikös naapuri ala vasaroimaan kämpässään :curs: Vituttaa kun ihminen ei saa nukuttua, mulla meinaan väsymys ja humalatila ei aiheuta kovin mukavaa jälkeä. Toivottavasti ei mene vituiksi koko reissu.

Kaikki letterbox leffat telkkarissa

Kylläpä teillä vastustaa. Hautasin tänään isäni, mutta onneksi joku masiina välillä toimii että eipä voi valittaa. Ei siis pahastikaan mene.

Osanottoni.

voimia!,itte hautasin just mutsini tossa. tiedän ettei ole kivaa.

-Kylmä
-Kurkku (todella) kipee - ei pysty mm. nielasta kunnolla.
-Pää kipee - no ei pahasti, mutta riittävästi.
-Niskat kipeet
-Väsyttää -ihan saakelisti
-Ahistaa - riittävästi
-Levoton
-Hermostunut
-Nälkä -todella kova. Yrittäny syyä kaiken minkä oon nähny, ei auta.:D

...

mihin vittuun kaikki raha oikein katoaa vaikka käy töissä eikä osta mitään ihmeellistä? Vaatteet ovat citymarket-luokkaa, safkat samasta puljusta, auto on käytetty japskikottero, ei vittu, kaverit ostelevat audia ja bemaria, televisioita sekä muuta elektroniikkalelua ja vetävät kaiket viikonloput viinaa, mihin helvettiin ne omat rahani oikein menevät?!?!?!?!?!

edit: kävin siis maksamassa laskuja ja kusinen tonni jäi tilille! Mihin helvettiin se kaikki oikein katoaa?

Back
Ylös Bottom