Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Moneskohan kerta taas tännekin topiciin, mutta sylettää taas vaihteeks huolella ihmisten katteettomat lupaukset. Minkä takia ei voi katsoa sitä kalenteria tietyltä ajalta tai miettiä sekunti kauemmin, onko sitä menoa päivälle x tiedossa? Taas oli tapaaminen sovittu ja kaveri ei pääse sinne koska äidin veljen tyttären kummin kaiman kaverilla pitikin mennä käymään ja se olikin sovittu jo sata vuotta sitten joten me nyt ei sit mennäkään tänään minnekään. Sorry. Mikä siinä on, että ihmiset ei nykyään enää osaa miettiä yhtään tulevaisuuteen asioita? Oonko mä jotenkin poikkeus, kun huomaan, että mun ei tartte yleensä koskaan perua mitään sovittuja menoja jälkikäteen, koska mietin jo etukäteen, pääsenkö niihin? Kivaahan se on varmaan elää tässä hetkessä siinä omassa pienessä ruusumaailmassa ja miettiä asioita niiden tekemisen jälkeen, mutta paskan maineen siinä pidemmän päälle saa...

sama vituttani itseäni jo pidemmän aikaa... naispuoliset ihmiset sentään 99% kerroista osaavat sopia ja pitää sovituista jutuista kii, mutta jätkät... ei jumalauta ku muuten pari iha hyvää kaveria mut välil ku ollaa sovittu jotai ja meikä valmiina ja lähetten jotai tekstaria "joko mennää/ootko tulos/muuta vastaavaa" ni sieltä tuleeki jotai "en pääsekkää." ei mitää selittelyitä eikä mitää. oon monesti sanonu näist mut ei ne näytä kuuntelevan. vois kyllä laittaa poikki noiki kaverisuhteet kohta...:curs::curs:

Viinan kanssa on tullut taas läträttyä vähän liikaa viimeaikoina. Nyt alkaa taas selvä putki, ainakin pari viikkoa :)

Ja mikä vituttaa? Se että on työttömänä.

vituttaa suomalainen juomakulttuuri..porukka vittu kyllästää itsensä tolla paskalla jatkuvasti ja sit lässytetään jos elämä ei mee niinku pitää. ja kun tää meinaa heijastua jo omaan elämääni vaikka en käytännössä juo ollenkaan..tai siis tooosi harvoin. olen kuitenkin sen verta sosiaalinen tyyppi ettei huvita istua viikonloppuja yksin kotonakaan..ja ei, en ala veljeilemään uskovaisten kanssa. juokaa ittenne hengiltä läskit!

Moneskohan kerta taas tännekin topiciin, mutta sylettää taas vaihteeks huolella ihmisten katteettomat lupaukset. Minkä takia ei voi katsoa sitä kalenteria tietyltä ajalta tai miettiä sekunti kauemmin, onko sitä menoa päivälle x tiedossa? Taas oli tapaaminen sovittu ja kaveri ei pääse sinne koska äidin veljen tyttären kummin kaiman kaverilla pitikin mennä käymään ja se olikin sovittu jo sata vuotta sitten joten me nyt ei sit mennäkään tänään minnekään. Sorry. Mikä siinä on, että ihmiset ei nykyään enää osaa miettiä yhtään tulevaisuuteen asioita? Oonko mä jotenkin poikkeus, kun huomaan, että mun ei tartte yleensä koskaan perua mitään sovittuja menoja jälkikäteen, koska mietin jo etukäteen, pääsenkö niihin? Kivaahan se on varmaan elää tässä hetkessä siinä omassa pienessä ruusumaailmassa ja miettiä asioita niiden tekemisen jälkeen, mutta paskan maineen siinä pidemmän päälle saa...

Mua taas ärsyttää se kun oon sopinu erään kaverin kans tapaamisen, niin kun ite oo paikalla tai 100metrin päässä ja ilmotan jo tulostani, niin toinen sanoo et oliki sopinu jo muuta. Toinen ystävä on sellainen että sanoo tulevansa seuraavana päivänä käymään niin hänestä ei kuulu kahteen viikkoon mitään. Onko se sitten vaan joillekkin niin pirun vaikeeta ilmoittaa ajoissa?

Jooh, tämä vituttaa suunnattoman paljon.

Ja se myös vituttaa että jos jotain pyytää hyvissä ajoin lähtemään jonnekin niin jotku ei voi suoraan sanoa ettei kiinnosta vaan jauhaa jotain paskaa ja mutisee ja sitten ku lähdön hetki koittaa niin ei jaksakkaan lähteä ku on kaikkee muuta hommaa blaablaablaa...

Ja sitä en ymmärrä miten miespuolisilla henkilöillä voi lähtö kestää 2-3h?! mitä vittua? Jos oon käyny suihkussa jo niin mulla menee se max. 5min; jos en niin max 15min. Ymmärrän kyllä että naisten pitää koheltaa meikkejen kanssa ja louhia tukkaa, mutta ei miesten jumalauta! :curs:

vituttaa suomalainen juomakulttuuri..porukka vittu kyllästää itsensä tolla paskalla jatkuvasti ja sit lässytetään jos elämä ei mee niinku pitää. ja kun tää meinaa heijastua jo omaan elämääni vaikka en käytännössä juo ollenkaan..tai siis tooosi harvoin. olen kuitenkin sen verta sosiaalinen tyyppi ettei huvita istua viikonloppuja yksin kotonakaan..ja ei, en ala veljeilemään uskovaisten kanssa. juokaa ittenne hengiltä läskit!

On ollut synttärijuhlia ja polttareita yms joista vaan ei voi olla pois :) En siis sen takia juo että ei töitä ole. Mutta kieltämättä duuniakin voisi pikkuhiljaa löytyä, harmittaa ku opiskelee monta vuotta ja sitten töitä ei löydy mistään.

En ajatellut sentään hengiltä juoda.

sama vituttani itseäni jo pidemmän aikaa... naispuoliset ihmiset sentään 99% kerroista osaavat sopia ja pitää sovituista jutuista kii, mutta jätkät... ei jumalauta ku muuten pari iha hyvää kaveria mut välil ku ollaa sovittu jotai ja meikä valmiina ja lähetten jotai tekstaria "joko mennää/ootko tulos/muuta vastaavaa" ni sieltä tuleeki jotai "en pääsekkää." ei mitää selittelyitä eikä mitää. oon monesti sanonu näist mut ei ne näytä kuuntelevan. vois kyllä laittaa poikki noiki kaverisuhteet kohta...:curs::curs:
Joo, tää on just se peruskaava. Lisätään vielä se, että sitten, kun itse kysyy, että pääseekö se nyt tulemaan tai onko se tulossa, niin kaveri jättää tarkoituksella vastaamatta tekstariin. Ei tarvitse olla mikään kasvatustieteen professori tajutakseen, että se viesti luetaan vastaamatta, kun yleensä vastaukset tulee heti perään. Tuo kaveri on kyllä muutoinkin sen verran urpo, että ei varmaan ole tarvinnut koskaan ottaa mitään vastuuta omasta elämästään millään tasolla. Sen verran ruusuprinsessa se on mieheksi.

On ollut synttärijuhlia ja polttareita yms joista vaan ei voi olla pois :) En siis sen takia juo että ei töitä ole. Mutta kieltämättä duuniakin voisi pikkuhiljaa löytyä, harmittaa ku opiskelee monta vuotta ja sitten töitä ei löydy mistään.

En ajatellut sentään hengiltä juoda.

Me ainakin ryypätään töissäkin tai ööö työmatkalla, firman piikkiin toki :dance:

Jees tänään tuli kohellettua :D:D

Itse tein penkkiä ja naureskelin siinä jollekkin, kun oli tekemässä rintaa ja heti niskantakaapunnerrusta ilman pientäkään taukoa ja se ähisi siinä kovasti. Ei sillä että olisin nauranu, kun sillä ei ollu taukoja mut se sano siinä yhes kohtaa että oli virhe alkaa tekemään samaan aikaan..

Alotin tekemään penkkiä siinä sitten ja se tuli takas siihen tekemään tota niskantakaa ja rintasettiä, ite olin muutaman noston juuri tehny ja alko aivan tautinen ähinä, meikä repee totaalisesti ja tanko ei meinaa nousta enää millään. Sain toisenpuolen nostettua juuri kauheis nauruis ja jäi sillai vittumaiseen kenoon aseentoon, sieltähän ne painot sitten ropis komeasti alas ja paukkui komeasti :D..

Sen jälkeen naurettiin yhdessä.

Vituttaa uutiset ja mediavouhotus ja kaikki perkeleen talous / konkurssi / maailmanloppu uutiset saatana!!!!! :curs: Mitään hyvää ei enää uutisoida, kaikki jää talouden varjoon.... ugh olen puhunut. :jahas:

RRRRRRRRROMMMMMM!! ROMMAA! SYÖKSYY! LASKEE! KRIISI! KONKURSSI!!!!
samaa mieltä vouhotuksesta, lehdittä on aivan mielettömiä otsikoita ja kadulla homma näyttää aivan samalta kuin aikaisempinakin syksyinä.
Omassa taloudessa sensijaan vituttavat hammaslääkärin saatanalliset taksat.

Vituttaa kun nukuin pommiin, kuudelta olisi pitänyt mennä töihin. No tulin tänne hakemaan lohtua esim. hauskat kuvat -threadistä, niin eikös kaikki uusimmat viestit ole jotain sösössööö off-topicia, sama monessa muussa ketjussa, prkl!!!

Jonkunasteinen syssyflunssa:( Edelleen perkeleellinen määrä tekemättömiä koulutehtäviä jotka ei lopu vaikka niitä kuinka tekee... loppuu tunnit vurokaudessa kesken.

Eilen näin salilla aivan uuden tyylin tehdä hauiskääntöä seisaaltaan mutkatangolla. Joka saikin hymyn huulille.

Ohjeet: Ota sellanen mahdollisimman kippurainen tanko käsiin. Pienet painot päähän. Hirmu vauhdilla ylös ja samalla, kun heijaat tankoa selällä pakota kyynerpäät mahdollisimman kauas vartalosta. Näin kehität varmasti jotain lentoonlähtölihaksia ja saat koko homman näyttämään aivan lentämiseen opettelulta. Painojen lasku takaisin alas kunnon rojautuksella ilman mitään hallintaa.

Vituttaa lähtä töihin ~10min päästä ku on niin paska pomo! Työpaikalla koko ajan sellane "kävellään varpaillaan" fiilis. Pomo hajoilee siellä vähänväliä :jahas: En oo ollu vasta kun viikon töissä siellä ja 10 ois jälellä. Oon kyllä aikaisemminki ollu samassa paikassa töissä mutta en muistanut et oli näin paska meininki.
Kaipaan niiiiin edellistä työpaikkaa :haart:

voi perskeles kun ärsyttää tää ainainen väsymys ja jaksamattomuus: salilla en ole käynyt viikkoon, ainoastaan illat nukkunut ja syönyt. Mikä siinä on, että päivällä pystyy syömään fiksusti, mutta illalla vetää kaksin käsin kaikkea paskaa sisäänsä?? Housut kiristää ja vitutus kasvaa...:itku:

Back
Ylös Bottom