Soittaako se numerosta?
Jos se soittaa niin tiedät kai numeron mihin olla vastaamatta ja jos se on tuntematon niin tee niinkuin minä eli älä vastaa yhteenkään tuntemattomasta soittavaan. Jos niillä jotain asiaa on niin saavat kyllä sen numeron näkyviin.
Numero näkyy ja on tallennettu puhelimeen, mutta se puhelin on huollossa eikä tuo numero ole kakkospuhelimessani tallennettuna. Siksi tulee vastailtua.
Ei ole pitkään aikaan vituttanut mikään niin paljon kuin nyt. Olin lukenut historiaa koko pitkän kesän työn lomassa ja käynyt kaikki kuusi kirjaa pari kertaa läpi. Ylioppilaskirjoituksista siis odotin kovia tuloksia ja kun tuntui hyvältä kokeenkin aikana niin odotukset korkealla. Noh, C:hän sieltä kuitenkin tuli Odotin vähintään E:tä... Masentaa erityisesti kun historia on lempiaineeni. Ja mitähän siitä ruotsistakin sitten tulee jos oma bravuurikin vain C:hen ylsi :curs:
Numero näkyy ja on tallennettu puhelimeen, mutta se puhelin on huollossa eikä tuo numero ole kakkospuhelimessani tallennettuna. Siksi tulee vastailtua.
Menin taas pitkästä aikaa uimahallin salille :D Olisi pitänyt arvata, että kyllä sieltä salikomediaa irtoaa.
Tein pohkeita istuen, kunnes huomaan, että noin 30-40 v mies kävelee ojentajataljaa kohti tehden vapaapainija Ric Flairilta tuttuja tanssiliikkeitä musiikin tahdissa. Eli ilmeisesti tämä oli jonkin sortin psyykkaus ennen kovaa sarjaa.
Mies tarttui ojentajataljasta kiinni, teki syvyyspommin kyykkyasennossa alas ja veti taljan rintaan ja tämä liikerata toistui. Eli siis liike oli jonkinmoinen ylätalja-rintaan-kyykky :D. Tämän jälkeen mies piti huilin ja sanoin ite treenikaverille että katoppa mitä toi jätkä tekee. Noh pettymykseksi ei tehnyt enää ylätalja-rintaan-kyykkyä, mutta hän ottikin hieman takapakkia ja alkoi tehdä jonkinmoista alataljan liikerataa musituttavaa liikettä samalla kyykkyponnahdus-systeemillä.
itse kerran salilla jouduin varmistamaan erään mustalaismiehen penkki ykköstä.
äijä alkoi nostamaan ja vituilleenhan se nosto meni, ku otin kiinni tangosta niin mustalainen suikkaisee itse painojen alta helvettiin ja mä jäin yksin siihen nostamaan ne painot takas telineisiin. olin vähä et
:wtf:
Ärsyttää, kun pikkusisko tekee aivan mitä haluaa ja pyörii ihme porukoissa iltaisin. Porukat ei nää asiaa tietenkään niiden vaaleanpunaisten "ei meidän tyttö mitään tee"-silmälasien läpi. Itse kun yrittää siskolle jotain sanoa, niin ei se mitään kuitenkaan halua/tajua ottaa opiksi.
Ärsyttää, kun pikkusisko tekee aivan mitä haluaa ja pyörii ihme porukoissa iltaisin. Porukat ei nää asiaa tietenkään niiden vaaleanpunaisten "ei meidän tyttö mitään tee"-silmälasien läpi. Itse kun yrittää siskolle jotain sanoa, niin ei se mitään kuitenkaan halua/tajua ottaa opiksi.
Antaa sen oppia itse.Olemalla suojelusenkelinä koko lapsuuden ei kersoista tule muuta kuin uusavuttomia jotka soitaa tyttöystävän apuun ,kun kotona seinää pitkin vilistää hämähäkki.
Antaa sen oppia itse.Olemalla suojelusenkelinä koko lapsuuden ei kersoista tule muuta kuin uusavuttomia jotka soitaa tyttöystävän apuun ,kun kotona seinää pitkin vilistää hämähäkki.
Niin, ei tässä tarkoitus oo mikään suojelusenkeli olla, mutta jotain rotia noi porukatki vois yrittää pitää. Omapahan on elämänsä, mutta ei siitä huolimatta tyhmä pidä olla.
Yks päivä tässä pääsin todistamaan hienon tyylin tehdä ojentaja dippejä :D Tyyppi otti kahvoista kiinni,hyppäsi ilmaan ja alas. En oikein tiedä sitten harjoitteliko se hyppynaru-hyppelyn tekniikkaa, vai mitä ihmettä.Siinä se kuitenki hyppeli angry-face ilmeellä.
Noniin 4 puhelin puolen vuoden sisään paskaksi. 2 Edellistä hajonnut itsestään, molemmista näyttö seonnut. Nyt N80 makaa pöydällä ja kirkas valo vain palaa. Nyt loppu nokioiden käyttö! :itku:
Tässä oli yks päivä taas kunnon toljanteri salilla. Kattelin sieltä toisesta päästä että mihinhän sitä pääsis tekemään penkkiä ja huomasin että kaveri nappasi penkin vierestä laukkunsa ja lähti poispäin. Ihmettelin kuitenki ku painot se jätti tankoon () ja kysyin ohi mennessä että lopetitko tuossa. Kaveri näytti olevan jotenki peloissaan ja vastas että en. Kysyin sitten että teetkö vielä kauan niin selitti että siis en tee tuossa enää. Olis kai pitäny huomauttaa että ne painot ruukataan ottaa pois mutta en tajunnu siinä saman tien. Tätä kaveria kuitenki näkee aina välistä että ei voinu olla alottelijan moka. Se vielä jäi sinne tekemään jotain muuta eli piti kai ihan normaalina käytöksenä tällaista. Ihme hommaa.
Ei voi joustaa, ei voi nähdä vaihtoehtoja. Pitää elää sen saman vitun kaavan mukaan koko elämä. Eikö nyt välillä olis vähän helpompi miettiä niitä toimintatapoja. Nyt ollaan lähössä kaverin kans peliä kattomaan ja parin kilsan matkaa ei voi kävellä rauhassa, vaan se pitää väkisin vääntää sillä bussilla, kuten aina ennenkin. Aikaa olis hyvinkin siihen kävelyyn, koska juna tulee niin aikaisin pakalle, mutta ei nyt vain käy. Hallille pitää mennä sairaan aikasin ja istua sit kylmässä hallissa peukku suussa ja ihmetellä, että miks ketään ei näy missään kahta tuntia ennen pelin alkua. Hallilta takaisin täytyy tulla sillä bussilla, että voidaan istua hölmön näkösinä rautatieasemalla toista tuntia odottamassa. Taaskaan ei voi kävellä, koska siinä aika kuluis mukavammin eikä tarttis venailla sitä junaa. Siis voi vittu.
Prkleen sade, tulee kun suihkusta. Pitäis lähtee pyörähtää itiksessä, mutta kun ei ole ihan täysin terve vielä niin ei ehkä viittis kastella jalkojaan. Kumisaappaat jalkaan?
Prkleen sade, tulee kun suihkusta. Pitäis lähtee pyörähtää itiksessä, mutta kun ei ole ihan täysin terve vielä niin ei ehkä viittis kastella jalkojaan. Kumisaappaat jalkaan?