Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei muuta kun lyöt hanskat naulaan itekin ja sanot että otetaan kyseiset palvelut joltain ulkopuoliselta. Sillä se selviää.
Talkooääliöiden vastaveto tuohon muuten on, että "ulkoista sä oma osuutesi urakasta, mutta älä sotke taloyhtiötä tähän". Eli Suomeksi, kilpailuta itsellesi yritys, joka tulee leikkaamaan nurmikon tai luomaan lumet sun vuorolla.

Talkooääliöiden vastaveto tuohon muuten on, että "ulkoista sä oma osuutesi urakasta, mutta älä sotke taloyhtiötä tähän". Eli Suomeksi, kilpailuta itsellesi yritys, joka tulee leikkaamaan nurmikon tai luomaan lumet sun vuorolla.

Näinpä. Asia on meillä kaiken hyvän lisäksi niin, että taloyhtiö koostuu kahdesta rivarista, joilla kummallakin on oma talkkarivuorosysteeminsä. Kuinka ollakaan, yhtiön hallitus ja itse hallituksen puheenjohtaja asuvat eri pätkässä kuin meikäläinen. No, tämän toisen talon osaltahan tämä homma toimii ja täten hallitusta ei liikuta paskan vertaa vaikka lykkisin omia pihoja yötä päivää. Eikä liioin se, jätänkö lykkimäti.

Taitaa olla paras ratkaisu, että painun ostamaan lumikengät ja nelivetomaasturin. Ei tartte kolailla. Lumia odotellessa.. :evil:

Edit: Tämä talkkarihomma on tosin vain yksi monista epäkohdista jotka tätä helvetin kolhoosia vaivaavat.. Hallituksen PJ on niin käsittämättömän pihi vanha jäärä, että kaikki parannus- ja kehitysehdotukset kaikuvat kuuroille korville. Mitä ei ole tähänkään asti tarvittu, ei tulla tarvitsemaan edelleenkään.

Ei nyt niin ankarasti mutta kuitenkin...

No sanovat mitä sanovat, mutta jos jo tähän mennessä 2/7 jättää vuorot tekemättä ja ton ehdottamani ratkaisumallin jälkeen 3/7, niin luulisi sen jo tuntuvan konkreettisemmin koko taloyhtiössäkin (varsinkin jos olet ennen tehnyt tuon 3/7 osuuden).

Mikäli tulee seuraamuksia, ne tulee myös noille kahdelle muulle ja homma selviää. Jos ei tule seuraamuksia niin sitten on pihat hoitamatta puolet ajasta. Tossa tilanteessa toivottava ratkaisu on siis että taloyhtiöön hommataan ulkoinen huoltoyhtiö koska puolet ei pysty hoitamaan hommiaan.

Ja varmaan toisin kuin luulette, hoidan itse vaikka hiukan ekstraakin taloyhtiön piikkiin mikäli tilanne sitä vaatii (tai joku asukas on huonovointinen). Lisäksi käyn leikkaamassa kesällä vanhempien "plantaasilta" (leikattavaa riittää) ruohot parin viikon välein, koska multa se menee vähemmillä kivuilla vrt. isäukko. Jos tilanne menisi kuitenkin sille tolalle, että taloyhtiön duunit alkaisi nyppimään itseäni kuten sua, niin sitten hommalle pitää tulla stoppi.

Ite oon parit kerrat repeilly salilla kesken liikkeen teon. Pakko yrittää pidätellä naurua (pitää ajatella tukiaista niin alkaa puistatuttaan)koska kuitenkin käyn yksin treenaamassa. Oon yrittäny hihitella hiljaa jossakin piilossa, josta kukaan ei heti huomaa. Noloa tietty on kun käy yksin salilla ja jos saa naurukohtauksen, jolle ei voi mitään niin lähellä olijat saattavat katsoa kieroon :) ja aloittelijat luulevat että niille nauretaan :rolleyes:

Big brother. Ei ole yhtään mediaa jossa saisi olla rauhassa siitä. Ärsyttävin ohjelma koskaan. Vajaaälyiset attention whoret jauhavat sisällötöntä sontaa ja koko Suomi seuraa.

Big brother. Ei ole yhtään mediaa jossa saisi olla rauhassa siitä. Ärsyttävin ohjelma koskaan. Vajaaälyiset attention whoret jauhavat sisällötöntä sontaa ja koko Suomi seuraa.
:curs:
Lähes kaikki uudet äksönleffat on ihan perseestä, miksei enää tehdä tuollaisia rehellisiä viihde-elokuvia kuin 80- ja 90-luvulla. O.o

WUAH! Tänään saan tietää pääsinkö töihin. Vähän on kuumottava tilanne kun oottelen puhelinsoittoa uudesta firmasta ja huomenna loppuu nykyisessä firmassa hommat! APUA!:(

AAAAARRRRGGGHHH!!!! Pitää kirjottaa pari esseetä fennistiikasta. Puhelin jäi autoon. Auto lähti akan kanssa töihin. Isännällä on tänään synttärit, pittee vissin illalla onnitella sitte. Kavereiden kanssa sovittujen menojen toteutus ilman pirssiä ja luuria voi osoittautua hankalaksi. Mainitsinko jo pari esseetä fennistiikasta. Yarrrrr I´m a pirate. :curs:

ei nyt ankara vitutus, mutta pieni vitutus on kyllä päällä.

Koko ajan hössötetään jostain ilmastonmuutoksesta ja nyt ku kattoo junalippujen hintoja niin ilman opiskelijakorttia 30e meno-paluuna per lärvi matka Tampereelle. Ei se tietenkää ilmasta oo noita raiteitakaan rakentaa mut IMO kyllä noitten hintojen pitäis olla alemmat kuin automatkan hinta, kun kaverin kans kahdestaan ollaan menossa. Asiayhteydestä voi arvata, että mulla sitä hiton opiskelijakorttia ei oo. Sitäkään en voi ymmärtää, että miks mä en oo opiskelija jos mulla ei oo jotain 10e vuodessa maksavaa lukiolaiskorttia. Oon niiq nolla ilman sitä.

Sähköyhtiöltä tuli ilmoitus, että nostavat sähkön hintaa 31,6%. Mun mielestä ihan kohtuullista.

Vitun munapäät!Perkele!:curs:

Eipä ole vähään aikaan näin paljon hävettäny. Maksoin kaupassa käteisellä ja jäi pari euroa vajaata, muistelin että tuolla kortilla sen verta on. No eipäs olekaan, sitten tarjoan toista korttia, eipäs ole sielläkään. Kolmatta en enää edes viittiny tarjota kun rupes hävettämään niin vitusti, siitä vaan sitte nöyränä parin euron edestä ostoksia pois kun takana seisoo pitkä jono ihmisiä
Ikinä ennen ole tarvinnut kassalla ruveta tavaroita pois ottamaan. :nolo::wall:

Katoin sitte saldoja, pankkikortti napsahtanu pakkaselle eilen kun piti lemmikkiä käyttää lääkärissä, toisella kortilla olis ollu 30 senttiä vaille se summa ja kolmannella kortilla rahat olis riittäny. :rolleyes:
Mites paljon siitä veloitetaan että tili on pakkasella pari kymppiä vuorokauden/onko tuosta jotain seurauksia?

Kantsis hankkii visa.

Ite kävin tuossa joku aika sitten ostaa fillarin ja tottakai sitten tililtä oli viikonlopun aikana lähtenyt kaikkee kivaa, niin ei saanut pankilla ostettuu :jahas: Ei ku vaan visalle, muuten ois fillari jääny liikkeeseen. Olin vielä niin tyhmä, etten tajunnut osaa pistää pankilta ja loppuja visalta vaan kärsin sitten kokosumman kerralla seuraavasta tilistä...

mulla joskus meni pari euroo miinukselle niin muutaman päivän päästä olivat prkl kympin siitä veloittaneet korvausta.

Yksi tili jäänyt nuoruudesta, yks se päätili ja kolmas sitte se kaupan oma tili mihin kaikki bonukset ym. tippuu.
Siitähän tuo oli kans kumma juttu, kun samana päivänä kattelin vielä tiliä, niin oli puolen päivän aikaan plussalla. Tottakai ne sitten oli sitten sieltä häipynyt loppupäivän aikana. Pistin toki noitten yllättävien menojen takia rahaa sinne valumaan pokerista jo eilen, mutta eihän ne sinne päivässä tuu. Vippivelkojakin maksellaan mulle päin sopivasti vasta huomenna, niin sattuipa uskomattoman paska sauma.
Vähän sellanen fiilis, että viittis tonne kauppaan heti nenäänsä pistää. Vaikka kassaa tuskin tuo kiinnostaa ees, mutta ei vaan ole ikinä ennen tuollaista sattunut. Tiukkoina aikoina ostokset laskettu tarkkaan, mutta heti ku menee luottamaan siihen että kaikki maksut onkin jo kortilta lähtenyt ja tili on oikeasti plussalla, niin vitut.

Back
Ylös Bottom