Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dead man walking...
Koko ajan hössötetään jostain ilmastonmuutoksesta ja nyt ku kattoo junalippujen hintoja niin ilman opiskelijakorttia 30e meno-paluuna per lärvi matka Tampereelle. Ei se tietenkää ilmasta oo noita raiteitakaan rakentaa mut IMO kyllä noitten hintojen pitäis olla alemmat kuin automatkan hinta, kun kaverin kans kahdestaan ollaan menossa. Asiayhteydestä voi arvata, että mulla sitä hiton opiskelijakorttia ei oo. Sitäkään en voi ymmärtää, että miks mä en oo opiskelija jos mulla ei oo jotain 10e vuodessa maksavaa lukiolaiskorttia. Oon niiq nolla ilman sitä.
Kai täytys sit yrittää jostai saada joku oppilastodistus koulusta. Loppupeleissä olis ehkä kannattanut hankkia toi Suomen Lukiolaisten Liiton kortti, mutta enää en viitsi sitä hommata, kun vajaa vuosi enää tuossa laitoksessa jäljellä. :dance2:Jos opiskelet niin lukion oppilastodistusta vastaan saat VR:ltä ilmaisen opiskelijakortin, siihen pitää vuosittain ostaa lukukausitarra á 6e. Näin -50% hinnoista pois, ite säästän satasia vuodessa..
Kai täytys sit yrittää jostai saada joku oppilastodistus koulusta. Loppupeleissä olis ehkä kannattanut hankkia toi Suomen Lukiolaisten Liiton kortti, mutta enää en viitsi sitä hommata, kun vajaa vuosi enää tuossa laitoksessa jäljellä. :dance2:
Allekirjoitukset ja leimat kehiin ja VR:n tiskille.Saatanallinen määrä tehtäviä ja palautuspäivä lähestyy liian lujaa..
Auts, sulla tulee pitkä yö.. :DSama. Itseasiassa kolme äidinkielen ainetta ja palautuspäivä huomenna. Ja näistä aineista on kiinni mun lukion läpipääsy kolmessa vuodessa. Mitään en tietenkään ole vielä aloittanut![]()

Kokeile maisemanvaihdosta ja pikku taukoa vähäks aikaa. Se selvittää ajatuksia, ainakin mulla. Sitten onkin jo helpompi tehdä päätöksiä vähän pysyvämmistä maiseman/elämäntilanteen muutoksista.Tekis maiseman vaihdos hyvää pääkopalle, mutta sitten jos vaihtaa maisemaa, niin tulee helvetillisiä vaikeuksia yksityiselämässä. Saatanan vittu. En osaa päättää. Valaiskoon joku minua.. JA VITTU HETI!:curs: