Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Korvat on koko päivän olleet lukossa, päässä humisee ja on vähän yrkkespyykkeliolo. Kiva istua töissä luurit korvilla.

Dead man walking...

Yhä elossa...

Piti ottaa aamulla varovaisesti puheeksi... Eihän tuo edes hermostunut pahasti, pikkasen oli vaan pettynyt, kun oli kuitenkin viikko sitten muistuttanut asiasta. Ei ole pahinta sorttia tuo vaimoke, joku olisi tosiaan saattanut kilahtaa ihan kunnolla.

Ei sitten kuulemma juhlita minunkaan seuraavia synttäreitä. Noh, pitää yrittää korjata tilannetta viemällä vaimoke syömään jonnekin kunnon paikkaan heti kun vain saadaan tilaisuus. Pitääkin alkaa järjestelemään lapsille hoitopaikkaa jollekin viikonlopulle.

Mutta ei voi kyllä oikeasti olla näin torspo, että tuollaisen unohtaa.

Työt alkaa olemaan taas vaihteeksi vähissä. Ihme nysväys hommia taas tullu kokopäivä tehtyä. Tätä tahtia joudun paskalla tuurilla pakkolomalle pariksi viikoksi. Sitten alkaa taas hommia kerääntymään päällekkäin ja kaikkia vituttaa.

Koko ajan hössötetään jostain ilmastonmuutoksesta ja nyt ku kattoo junalippujen hintoja niin ilman opiskelijakorttia 30e meno-paluuna per lärvi matka Tampereelle. Ei se tietenkää ilmasta oo noita raiteitakaan rakentaa mut IMO kyllä noitten hintojen pitäis olla alemmat kuin automatkan hinta, kun kaverin kans kahdestaan ollaan menossa. Asiayhteydestä voi arvata, että mulla sitä hiton opiskelijakorttia ei oo. Sitäkään en voi ymmärtää, että miks mä en oo opiskelija jos mulla ei oo jotain 10e vuodessa maksavaa lukiolaiskorttia. Oon niiq nolla ilman sitä.

Jos opiskelet niin lukion oppilastodistusta vastaan saat VR:ltä ilmaisen opiskelijakortin, siihen pitää vuosittain ostaa lukukausitarra á 6e. Näin -50% hinnoista pois, ite säästän satasia vuodessa..

Jos opiskelet niin lukion oppilastodistusta vastaan saat VR:ltä ilmaisen opiskelijakortin, siihen pitää vuosittain ostaa lukukausitarra á 6e. Näin -50% hinnoista pois, ite säästän satasia vuodessa..
Kai täytys sit yrittää jostai saada joku oppilastodistus koulusta. Loppupeleissä olis ehkä kannattanut hankkia toi Suomen Lukiolaisten Liiton kortti, mutta enää en viitsi sitä hommata, kun vajaa vuosi enää tuossa laitoksessa jäljellä. :dance2:

Kai täytys sit yrittää jostai saada joku oppilastodistus koulusta. Loppupeleissä olis ehkä kannattanut hankkia toi Suomen Lukiolaisten Liiton kortti, mutta enää en viitsi sitä hommata, kun vajaa vuosi enää tuossa laitoksessa jäljellä. :dance2:

Kansliasta pyydät :) Allekirjoitukset ja leimat kehiin ja VR:n tiskille.

Sama. Itseasiassa kolme äidinkielen ainetta ja palautuspäivä huomenna. Ja näistä aineista on kiinni mun lukion läpipääsy kolmessa vuodessa. Mitään en tietenkään ole vielä aloittanut :)

Sama. Itseasiassa kolme äidinkielen ainetta ja palautuspäivä huomenna. Ja näistä aineista on kiinni mun lukion läpipääsy kolmessa vuodessa. Mitään en tietenkään ole vielä aloittanut :)
Auts, sulla tulee pitkä yö.. :D

Itseä vituttaa nivelsiteiden venähdys ja pakollinen tauko treeneistä. Kohta jo toista viikko ilman jalkaliikkeitä :curs:

Tänään(kin) vituttaa dieettailu. Alituinen nälkä varsinkin iltaisin korpeaa todenteolla. Kaiken kukkuraksi päivittäin on ilmennyt myös hervottomia kohtauksia makeanhimoon (joita ei ennen todellakaan esiintynyt usein!), nytkin vain unelmoin mahdollisuudesta vedellä kaapissa odottava suklaalevy naamaan.. ja kaupasta vaikka suklaakuorrutteisia pähkinöitä... tai miksei 6-pack Arnold'sin donitseja :kuola:

Ensi lauantaina onkin sitten tiedossa enemmän tai vähemmän ryypiskelyä. Ei helvetti kun tunnontuskat alkavat jo nyt kun ajattelee iltaa+seuraavaa päivää krapulassa kermaisine kanawokkilautasineen... :jahas:

Tekis maiseman vaihdos hyvää pääkopalle, mutta sitten jos vaihtaa maisemaa, niin tulee helvetillisiä vaikeuksia yksityiselämässä. Saatanan vittu. En osaa päättää. Valaiskoon joku minua.. JA VITTU HETI!:curs:

Mulle on soitellu pilasoittoja jo pitempään jokin kakara. Juuri äskön tuli "sä oot homo, etkö ookki" ja kauhee hihittelyä päälle. Aikasemminki tullu yhtä fiksua kuten "syö paskaa" taikka perinteinen "haista vittu". Yleensä tämä sankari lyö luurin korvaan heti kun on saanut sanottua, mutta ei äskön. Olin vaan hiljaa ja vastasin että tiedän missä se asuu ja että joku yö voi tulla joku käymään. Toivottavasti loppuu...

Ps. Nyt tietysti tämä äidin pikkupetteri ei saa unta moneen yöhön ja kertoo äidillensä että joku mies uhkaili puhelimessa tulevansa käymään yöllä ja minä saan jonkin syytteen.:jahas:

Soittaako se numerosta?
Jos se soittaa niin tiedät kai numeron mihin olla vastaamatta ja jos se on tuntematon niin tee niinkuin minä eli älä vastaa yhteenkään tuntemattomasta soittavaan. Jos niillä jotain asiaa on niin saavat kyllä sen numeron näkyviin.

Tekis maiseman vaihdos hyvää pääkopalle, mutta sitten jos vaihtaa maisemaa, niin tulee helvetillisiä vaikeuksia yksityiselämässä. Saatanan vittu. En osaa päättää. Valaiskoon joku minua.. JA VITTU HETI!:curs:
Kokeile maisemanvaihdosta ja pikku taukoa vähäks aikaa. Se selvittää ajatuksia, ainakin mulla. Sitten onkin jo helpompi tehdä päätöksiä vähän pysyvämmistä maiseman/elämäntilanteen muutoksista.

Haluun pois täältä.
Ei oo oikein mitään motivaatiota koulun suhteen, muu elämä tuntuu junnaavan paikoillaan, ahdistaa ja maa polttaa jalkojen alla. Ehkä paskinta on, että jos ja kun lähden, en jätä tänne mitään kaipaamisen arvoista. Antaisin mitä vaan, että olis jo kesä ja saisin lähteä lopullisesti helvettiin täältä.

Vituttaa, koska seuraan lätkää melko fanaattisesti, ja kun nyt omalla suosikkijengillä (Bluesilla) on jo kolmen ottelun tappioputki, ja tänään tulee melko varmasti seuraava...

Back
Ylös Bottom