Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by Tomi
Mua vituttaa 24-vuotiaat Helsingissä asuvat näsäviisaat tyhmiä kyselevät henkilöt, jotka rekisteröityvät Internetin keskustelupalstoille typerällä teininimimerkillä. Se se vasta noloa onkin.

Oon muuten samaa mieltä sun kaa T0mi, paitsi et PepsiGirl taitaa olla max. 14 vuotias teinix, jonka mielestä kaikki salilla treenaajat jotka ovat isompia kun *ihQ* Justin Timberlake, ovat idiootteja hormooninvetäjiä:lol2: Luultavasti yksi harvoista naispuolisista Jippiiläisistä. täytyy myöntää, että yllättävänkin varovaista on PepsiGirlin trollaaminen ja paskanjauhaminen ollut:david:

On ihan :D olo! Ei :down: yhtään. Ensin :whip: , sitten :lol2: , jonka jälkeen pari:kippis1: ja :zzzz:

Soitellaan :thumbs:

Yli 20 vuotta olen ollut naimisissa ja en vieläkään ole oppinut tuntemaan naisen mielenliikkeitä ja logiikkaa, saatana kun menee hermot:curs: Jos muuttaisi loppuelämäksi luostariin ja ryhtyisi munkiksi :rolleyes:

Muakin vituttaa, en tosin tiedä mikä. Mulla on nyt tällanen perinteinen syysmasennus ja siitä varmaan juontuu syysvitutus! :rolleyes:

joo tänään menin salille normaalisti vetää jalkatreenit.. Kesken treenien yks äijä tulee jotain juttelemaa, no ei siin mitään neuvo vähän tekniikkaa ja löpisi joutavia. Tää oli viel ihan jees, mut sitten se kerto mulle sen ruokavaliosta ja kuinka se tilaa aineensa suoraan jenkeistä... No minä sitten kysäisin et mitä merkkiä käyttää, niin äijä vastaa että ei viitti kertoo sen verran kovaa kamaa. Siin vaihees aattelin et just joo. :confused:
sitten se alkaa kertoo mulle et se tuntee paljon sm-tason bodareita ja että kuinka ne käyttää aineita... Ja sitten tulee kaikkein pahin! Äijä rupee tosissaan mulle kertoon, että jään pieneks ellen ala roinaamaan. Joo että vedä vaan kuuriluontoisesti niin kasvat isoks. Siis voi piip. Kerroin ukolle aika tiukkaan sävyyn, että pysyn ihan natu linjalla. Yän keskustelun jälkeen en puhunut äijälle mitään...

Siis äijä oli kunnon:david:

Originally posted by battleaxe
joo tänään menin salille normaalisti vetää jalkatreenit.. Kesken treenien yks äijä tulee jotain juttelemaa, no ei siin mitään neuvo vähän tekniikkaa ja löpisi joutavia. Tää oli viel ihan jees, mut sitten se kerto mulle sen ruokavaliosta ja kuinka se tilaa aineensa suoraan jenkeistä... No minä sitten kysäisin et mitä merkkiä käyttää, niin äijä vastaa että ei viitti kertoo sen verran kovaa kamaa. Siin vaihees aattelin et just joo. :confused:
sitten se alkaa kertoo mulle et se tuntee paljon sm-tason bodareita ja että kuinka ne käyttää aineita... Ja sitten tulee kaikkein pahin! Äijä rupee tosissaan mulle kertoon, että jään pieneks ellen ala roinaamaan. Joo että vedä vaan kuuriluontoisesti niin kasvat isoks. Siis voi piip. Kerroin ukolle aika tiukkaan sävyyn, että pysyn ihan natu linjalla. Yän keskustelun jälkeen en puhunut äijälle mitään...

Siis äijä oli kunnon:david:

Tais olla myyntimies.

1. Olkapää kakkana! Voimaa on tullut aika paljon kun painokin on noussut. Mutta mitään pystypunnerruksen tapaista ei pysty tekeen kun kuuluu mukavia raksahduksia! Samalla kivaa vihlontaa. Sattuu jo välillä tavallisessa penkissäkin.
2. Seksiä saa aina liian vähän!
3. Vituttaa jos tekee salilla esim leukoja vaikka 15 kg:n lisäpainoilla, niin joku 115 kiloinen äijä tulee sanomaan, että "tekisit 50 kg:n lisäpainoilla, ni olis sama paino kuin mulla".
Mit vit! eiköhän mulla silloin olis jonkin verran enemmän lihaksiakin, ellei sitten menis rasvanlisäysleikkaukseen! Kuka käski olla läski!
4. Miksi aina joku vähemmän nostava ihminen tulee väittää että minä käytän jotain nappeja! JA yleensä sitä ei sanota edes suoraan, vaan sen kuulee jotakin toista kautta. Tätä tapahtuu varsin usein baarissa. Jonkin aikaa siihen jaksaa suhtautua huumorilla, mutta rajansa kaikella.

Perjantaisin aina jalkatreeni, vaan tänään en sit mennytkään salille, vaan asentelin tietokoneita koko illan duunissa. saatana.

Vituttaa..

1.Peräpukama
2.Naisasiat
3.Suomen talvi
4.Opinto-ohjaajat hiillostaa..
5.Koira alkoi puhelakkoon kun ei saanut fiskarssia..

Mutta puntti kulkee ja sillä siisti! hömmm!!

Vittu laskut perkele. :curs:

Ja Pajerosta porsi kansi, saatana !!!!

VITUTTAA!!

Marraskuun reenaamiset menny vähän niin ja näin, kun naisten perässä yrittäny juosta ja piste I:in päälle oli eilen, kun kattelemani muija sanoi mulle että "oot liian nuori"???:confused: Ja tämähän kyseinen tyttö on 4kk mua vanhempi!! No ikärasismi se on vissiin näin nuorilla..Pitää varmaan lähtä kaupungista hakeen joku parikymppinen muija joka ymmärtää hyvän päälle:evil:

Pitää keskittyä vaan reenaamiseen ja laittaa muija sitten kun vasta on parikymppinen..MUTTA kuka jaksaa odottaa??:itku:

Originally posted by Isolation
VITUTTAA!!

Marraskuun reenaamiset menny vähän niin ja näin, kun naisten perässä yrittäny juosta ja piste I:in päälle oli eilen, kun kattelemani muija sanoi mulle että "oot liian nuori"???:confused: Ja tämähän kyseinen tyttö on 4kk mua vanhempi!! No ikärasismi se on vissiin näin nuorilla..Pitää varmaan lähtä kaupungista hakeen joku parikymppinen muija joka ymmärtää hyvän päälle:evil:

Pitää keskittyä vaan reenaamiseen ja laittaa muija sitten kun vasta on parikymppinen..MUTTA kuka jaksaa odottaa??:itku:

Muijat on perseestä!!! :curs:

Uus muija vituttaa.Pillua kun ei meinaa tulla riittävästi.Lähtee kohta vaihtoon.Sää vituttaa, joulu vituttaa oikeestaan kaikki muu, paitsi duuni ja puntti ei vituta!:wall:

Back
Ylös Bottom