Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by Hgu
Tuli parkkisakko!

Minulle tuli 2 viikkoa sitten ylinopeussakko, viikko sitten parkkisakko ja eilen napsahti vielä toinen samanlainen, hintaa kertynyt yhteensä saman verran mitä jää 2 kuukaudessa käteen opintotuesta. Itseäänhän sitä voi vaan syyttää, mutta vituttaa silti.

vituttaa kun tämän koko threadin lukemiseen meni 1h..:eek:
no on mulla pieni vituksen aihe..maha on ollut aivan sekaisin nyt parin päivän ajan..:(
sit tuo muija homma vituttaa..ja ei vituta..siis olen sinkku..mut eipä tuo ole nyt kummemmin haitannut vaik ei sitä muijaa olekkaan mut joskus on niitä päiviä milloin ois vaan mukava käpertyä muijan viereen ym..:)

Ylihuomenna viideksi päiväksi kertaamaan metässä rämpimistä, valvomista ja sen semmoista..

:down:

Sama juttu.Yöduuni painaa päälle.Miten voikin töissä nää naamat sitten vituttaa niin paljon,kun nytkin vituttaa.Taas tekis mieli lisauttaa(alkup.vuoristoneuvos Tuura).

:wall:

Vituttaa niin ettei veri kierrä!

Tuli sitten flunssa taas vaikka luulin säännöllisellä vitamiinien ym. mömmöjen avulla pysyväni terveenä...

Nokka juoksee ku virenin lasse ja muutenkin on semmonen olo että tauti saattaa kestää jonkun aikaa.

Olisko ketään keksinyt jotain uutta "pirtelöä" jolla flunssa sanoisi morjens nopeammin ku ehtii aivastaa? Kahlasin vanhat flunssa-threadit läpi kuten niin monta kertaa aiemmin, mutta kaikki noi konstit on jo tiedossa.

Taitaa "pirtelöt" jäädä löytymättä... :P

Kuumetta lähes 39 astetta ja olo on niin stanan heikko. Ruokakaan ei maistu ja paino tippunut parissa päivässä 4 kiloa. :wall:

Vituttaa, mutta sitäkin enemmän suututtaa! Saatanan kakarat! :curs: Voiko enään typerämpää käyttäytymistä olla, kun täytyy :curs: särkemällä särkeä pulloja pitkin pyöräteitä!?
V**tu puolen kilometrin matka bussipysäkiltä kotiin, ja siinä kestää näillä teinipenikoilla vähintäänkin puolituntia, kun horjutaan puolelta toiselle, välillä metsän kautta, pullot kädessä! Ja sitä mukaan, kun pullo tyhjenee, niin sitten alkaa itse hauskanpito, saatana! Ai että on varmaan niin hauskaa pudottaa pulloja siihen keskelle pyörätietä, ja rikkoa tuhannen palasiksi, niin, että teräviä lasinsiruja on sitten ympäriinsä!
Niin paljon kun täälläkin on pyöräteitä, niin joka ainoallekko niitä pulloja pitää heitellä?!! :curs:
Kun lunta sataa vielä siihen päälle, niin eihän niitä lasinsiruja voi enään mitenkään nähdä siinä tiellä, varsinkaan pimeällä!

Sitten, kun ne pullon palaset repivät koiran tassuihin syvät haavat!! Ja useaan kohtaan! Niin saatana, kunhan mä saan ne helevetin penikat kiinni itseteossa, niin siitä ei alle tunnin puhuttelulla ja mustelmitta yksikään kusipää selviä!! :curs:

Nyt on rakas perheenjäsen sairaslomalla, ja tassu paketissa :itku: ...Ja arvatkaa onko varmaan kipeänä..:itku: Eläin kun ei osaa sano, että nyt sattuu. Ilmeet kertovatki sitten enemmän, kuin mikään muu.
Verta tuli niin paljon, että velipoika oksensi, ja pikkusisko oli pyörtyä! Kustannukset eläinlääkäri kuluista olivat reilusti päälle 200 euroa. Ja siitä ihanasta yhteisestä lenkkeilytuokiosta tulikin painajainen.. :itku:

Originally posted by Rock^
Efedriini toimii flunssaan.

Antaa voimia, ja aukaisee hengitystiehyeitä.

En kuitenkaan sitä suosittelisi missään 39 asteen kuumeessa. Tai isompia annoksia ainakaan.

Kyllähän sitä efeä löytyy yskänlääkkeistäkin.

Originally posted by PyrtZi
Maanantaina alkaa kokeet eikä jaksais lukee :(
Tähän vielä lisättyny todella vittumainen ens jakson lukkari. Vitun ruotsintunnit alkaa taas(ekan kurssin pääsin läpi rotevalla 5 miinuksella). Joka ikinen päivä koululle klo 8 reikä reikä ja kaikki päivät vähintään puol kolmeen, ellei neljään.:wall:

Tämä kerpeleen talvi !
Kurkkuani myöten täynnä kylmää ja lunta !
Ja kaikesta eniten se, ettei voi itse tehdä asialle mitään !

Kiire. Salilla ollut viimeksi torstaina, tänäänkään en ehdi millään ja huominenkin epävarma. Vielä puuttuis että tulis kipeeksi. Viluttanut mukamas kaks päivää mutta ei kuumetta näytä olevan. Eikä muutenkaan flunssaa...

Perse; sen muodottomuus ja oma saamattomuus. Niin ja salin laitevajaus tätä ongelmakohtaa silmällä pitäen. Kyykkyä, kyykkyä, joo joo, mutta koska se heureka tapahtuu että alkaa sujua ja saa innon päälle ?! :curs:

Kaatuileva tietokone. :wall:

Tänään sai duunin salilla taas imeä hymyä perseeseen. Oli vähän pakko, sillä repeäminen väärään aikaan väärälle hepulle, joka saattaa potentiaalisesti kuulua esim. johtoryhmään, voisi aiheuttaa ennenaikaisen urasiirron..

Anyway, kun menin salille, huomasin vakiosakin lisäksi salilla olevan harmaahapsisen papparaisen tekemässä ilmeisesti kuntopiiriä, päätellen siitä että ukko vaihtoi koko ajan liikettä.

Esim. ukko kyykkäsi smithissä, tangossa yhteensä 25 kiloa (sisältäen sen lelusmithin tangon). Yksi sarja ja seuraavaan liikkeeseen.

Mä tuijotan sitä hetken tälleen :eek: ja katson muita salilla olijoita tyyliin :confused:

Ajattelin sitten antaa papan treenata, onpahan mielenkiintoista seurattavaa.. Ensimmäisenä pappa unohtaa huikeat painonsa smithiin. Pikkulimppujen unohtaminen sinne nyt ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä syntiä, paitsi jos aikoo varata sen smithin koko kuntopiirirundin ajaksi, kun rundi kattaa about koko salin joka ikisen laitteen. Herrasmiehenä kävin kysymässä "kärsiikö että teen tuolla välissä, voin kyllä pistää noi sun painot takaisin :D".

No, papparaisellehan sopi. Ukko alkoi heittää läppää, kertoi päälajinsa olevan suunnistus. Olinkin tosi yllättynyt; hetken olin jo luullut sen olevan bodaus tai voimanosto..

Kysyin sitten papalta että saliohjelmako sinulla on tuossa teipattu rannekkeeksi, minkä jälkeen papparainen alkoi kehua hienoa keksintöään. Tässä vaiheessa alkoi olla todella, todella vaikeaa pitää naamaa näkkärillä.

Lopullinen niitti tuli, kun papparainen pääsi ohjelmassaan ylätaljalle asti. Jumalauta, en ole ikinä nähnyt sellaista tekniikkaa. Laitetaan taljaan 15 kiloa (!), ja vedetään se seisaaltaan aivan ylhäältä lattiaan asti. Kyllä, lattiaan, en kuseta. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan.. :thumbs:

Epätodellista.

Originally posted by uga
Lopullinen niitti tuli, kun papparainen pääsi ohjelmassaan ylätaljalle asti. Jumalauta, en ole ikinä nähnyt sellaista tekniikkaa. Laitetaan taljaan 15 kiloa (!), ja vedetään se seisaaltaan aivan ylhäältä lattiaan asti. Kyllä, lattiaan, en kuseta. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan.. :thumbs:

On teillä sitten aika kummallinen ylätalja. Kaikki ylätaljat missä tähän asti olen tehnyt kolahtavat aika nopeasti yläpäähän, jos vähääkään vetää normaalia alemmas.

Originally posted by Raven
On teillä sitten aika kummallinen ylätalja. Kaikki ylätaljat missä tähän asti olen tehnyt kolahtavat aika nopeasti yläpäähän, jos vähääkään vetää normaalia alemmas.

Jep, se on yhtä kumma kuin se smith. Nimitys ylätalja ei kyllä päde, mutta ei sitä nyt oikein muuksikaan voi kutsua. Hässäkkä, ehkä? Jakaa painon käytännössä kahtia, eli pakka nousee puolet siitä mitä kiskoo.

Jossei tämän ketjun lukemisen jälkeen ole naurusta syntynyt six pakkia niin sittei ei sitä saa punttaamallakaan :)

Back
Ylös Bottom