Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Mua vituttaa 24-vuotiaat Helsingissä asuvat näsäviisaat tyhmiä kyselevät henkilöt, jotka rekisteröityvät Internetin keskustelupalstoille typerällä teininimimerkillä. Se se vasta noloa onkin.

Originally posted by battleaxe
joo tänään menin salille normaalisti vetää jalkatreenit.. Kesken treenien yks äijä tulee jotain juttelemaa, no ei siin mitään neuvo vähän tekniikkaa ja löpisi joutavia. Tää oli viel ihan jees, mut sitten se kerto mulle sen ruokavaliosta ja kuinka se tilaa aineensa suoraan jenkeistä... No minä sitten kysäisin et mitä merkkiä käyttää, niin äijä vastaa että ei viitti kertoo sen verran kovaa kamaa. Siin vaihees aattelin et just joo.![]()
sitten se alkaa kertoo mulle et se tuntee paljon sm-tason bodareita ja että kuinka ne käyttää aineita... Ja sitten tulee kaikkein pahin! Äijä rupee tosissaan mulle kertoon, että jään pieneks ellen ala roinaamaan. Joo että vedä vaan kuuriluontoisesti niin kasvat isoks. Siis voi piip. Kerroin ukolle aika tiukkaan sävyyn, että pysyn ihan natu linjalla. Yän keskustelun jälkeen en puhunut äijälle mitään...
Siis äijä oli kunnon![]()
Ja tämähän kyseinen tyttö on 4kk mua vanhempi!! No ikärasismi se on vissiin näin nuorilla..Pitää varmaan lähtä kaupungista hakeen joku parikymppinen muija joka ymmärtää hyvän päälle:evil: Originally posted by Isolation
VITUTTAA!!
Marraskuun reenaamiset menny vähän niin ja näin, kun naisten perässä yrittäny juosta ja piste I:in päälle oli eilen, kun kattelemani muija sanoi mulle että "oot liian nuori"???Ja tämähän kyseinen tyttö on 4kk mua vanhempi!! No ikärasismi se on vissiin näin nuorilla..Pitää varmaan lähtä kaupungista hakeen joku parikymppinen muija joka ymmärtää hyvän päälle:evil:
Pitää keskittyä vaan reenaamiseen ja laittaa muija sitten kun vasta on parikymppinen..MUTTA kuka jaksaa odottaa??:itku: