Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehittekö ite treenaa ollenkaan vai meneeks aika tehdessä muistiinpanoja toisten tekemisistä ? :thumbs:
Aika paha.Huomenna aattelin mennä salille.
Ehittekö ite treenaa ollenkaan vai meneeks aika tehdessä muistiinpanoja toisten tekemisistä ? :thumbs:
ja jatketaan ketjun seuraamista. Hauskoja juttuja :thumbs:
.
Ei oikeestaan vituta, ahdistaa, huomenna töihin viiden viikon loman jälkeen.![]()
Tämä viikonloppu meni hyvin yhtä tapausta lukuunottamatta. Tulin aamulla kymmenen aikoihin kotiin, laitoin kahvin tulemaan ja menin parvekkeelle sauhuille. Ei niin mukavana yllätyksenä huomasin että parvekkeen lasi, kaide ja osa parveketta oli oksennuksessa. Haju oli sen moinen.
Menin sitten jututtamaan yläkerran opiskelija naapureitani. Kävi ilmi että siellä oli ollut pienehköt juhlat lauantai illalla. Ja joku oli sitten puklannut sieltä parvekkeelta alas ja ilmeisesti tuuli oli heittänyt osan siitä purjosta mun parvekkeelle.
Sovin niiden kanssa että ne tulisivat iltapäivällä siivoamaan sotkun pois ja minä en kertoisi niiden isännöitsijälle.
Mutta vitut niitä vielläkään ole näkynyt ja mun täytyy käydä pihalla tupakoitsemassa :curs:
Ei sit tullu sulle tai kaverilles mieleen käydä ihan omaehtoisesti asiasta sanomassa tälle naapurille, ja siivoamassa tekemänne sotku? :jahas:Hahah.. Meillä oli kans bileet ja kaveri oksensi siihen alakerran naapurin parvekkeen lasiin :D. Olin äsken et wtf et ootko mun naapuri :D, mut ei oo tullu mitään sanomaan..