Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kylläpä ne kaikki vituttavat ja huvittavat asiat jää muistiin ilman erillistä todistusaineiston kuvaamista, kirjaamista, hukkaamista ja provoomistakin. :)

Ehittekö ite treenaa ollenkaan vai meneeks aika tehdessä muistiinpanoja toisten tekemisistä ? :thumbs:

Sori et vastaan ilmiselvään sarkasmiin näin totisesti, mutta...

Mun mielestä on ainaki mielenkiintosta seurata toistenki puuhastelua oman harjottelun lomassa. Ei sitä vaan voi olla huomaamatta toisten puuhia. Varsinkaan jos jotain silmiin pistävää tapahtuu. Tapana ei oo vaan tuijottaa lattiaa tuimasti ku olis ottamassa siltä kohta hengen. Eikä kyllä muita ihmisiäkään. Siinähän sitä komediaa jo melkee oliskin.

Harmi vaan, että tän hetkisellä salilla missä on jo tullu pitempään heiluttua ei hirveen moneen eri naamaan törmää. Johtuu ehkä mun treeniajoistakin osin. Yleensä saaki harjotella ihan keskenään, tai sit siellä on joku yks ainoa ihminen ittensä lisäks. Helposti huomaa jos jotain on meneillään. Mutta harvoinpa siis karttuu juttuja mulla tänne kerrottavaksi.

Sorry about :offtopic: ja jatketaan ketjun seuraamista. Hauskoja juttuja :thumbs:

olisikohan tässä yhtään komediaa:
kun vanhat lihavat naiset heiluvat leaderin rasvanpolttojuomien kanssa, välillä tehden muutaman toiston sivuolkapääkonetta.

alkoi se vähän hymyilyttämään, kun mietin että sopisi hyvin johonkin tv mainokseen

Kävin taas kännissä morjenstamassa parasta lapsuuden kaveria, joka nykyään asustaa mullan alla.
Vittu et on paha olla, itkemättä ei selvii koskaan, jos ajattelee mitä tehtiin ja mitä jäi tekemättä.
Ei päivääkään etten ajettelis

Vittu et taas tuli riitaa :jaahas:

Oli ilta-yö taas niin normaalia Haminaa. haluun helvettiin täältä/täst edes pysyn päivät kotona ja illat sängyssä.

EDIT, Ei enempää viestejä tänä vuonnaPISTE. uudeksi vuodeksi korkkaan tonnin.

No nyt on pakko avautua alakerran mammasta.
Muutettiin tähän kämppään 4-5kk sitten, ihmeteltiin vuokrasopimusta solmiessa, että kenen tavaroita täällä mein kellarivarastossa on ja vuokranantaja sanoo niiden olevan entisen vuokralaisen eikä hänellä ole avainta lukkoon, kehottaa siis rikkomaan lukon ja tekemään tavaroilla mitä parhaaksi näkee.

No, tein kyseisen operaation viikko sitten, kun kyseistä tilaa tarvitsin ja roudasin ne tavarat sieltä kellarikomerosta vanhempien luon talteen jos vaikka joku niitä vielä kaipaisi.
No alakerran mamma tulee pihalla vastaan ja alkaa kyseleen talvirenkaitten perään, jotka on ollut meidän kellarivarastossa, kun hän oli sopinut EDELLISEN vuokralaisen kanssa, että saa sitä käyttää, meille ei ole mitään kerrottu, tai meidän kanssa ei ole mitään sovittu kyseisestä asiasta. Kertoo mamma tehneensä rikosilmotuksen murrosta, ihmettelin ääneen miten mä muka voin murtautua omaan kellarivarastoon ja mitä rikollista siinä voi olla, jos siirrän muiden ihmisten tavaroita toiseen säilytyspaikkaan omien tavaroideni tieltä, kuitenkin kyseinen tila kuuluu vuokrasopimuksessa vuokrattavaiin tiloihin. No kuitenkin.

Sanon että tallessa ne renkaat ovat, vanhmpien luona, saa ne ylihuomenna takasin kun käydään muutenkin poikkeemassa sielläpäin. Hirveällä vaivalla roudaan ne vitun talvirenkaat TAAS 60km päästä sille mammalle TAAS meidän kellarivarastoon säilytykseen hetkeksi aikaa. Nyt tämä kyseinen avohoitotapaus soittaa ja kertoo renkaiden olevan likaisia ja kysyy onko ne ollut auton alla. Melkein suora lainaus puhelusta

Mamma:No niitä renkaita siirtelen ja nehän on ihan likasia ja kun ne veholla pesee ne vaihdattaessa. Mulla on nyt kädet ihan likaset kun olen niitä siirrellyt.
Minä: No ei kai kukaan nyt herranjumala talvirenkaita kesällä alle laita? Ja tottakai ne nyt likastuu kun mä niitä siirtelen paikasta toiseen ja ne lojuu varastossa kuukausien ajan koskematta?
Mamma:No mutta kun niissä on kiviäkin ja :mussunmussunseliseli:
Minä:No en tiedä repiikö ne veholla kivetkin renkaista, mutta voihan ne kivet olla ihan vaikka siitäkin tullut kun ne joutu maahan laskemaan kun niitä siirtelin ympäriinsä. Ja kyllä mä sun renkaas voin pestä jos siitä nyt niin hirveesti on aiheutunut vaivaa.
Mamma:No ei sitä nyt tarvitse kun olen ne jo uuten paikkaan siirtänyt, ihmettelin vaan kun ne on ihan likaset.
Minä:No sen asian kanssa on vaan opittava elämään, että tavarat likaantuu jos ne pitkään lojuu varastossa ja sen verran voin kehua vehoa, että mikäli ne renkaat muka oli pesty niin ne tekee kyllä todella huonoa jälkeä.

Tossa siis ydinkohdat puhelusta ja keskustelusta, jos kyseisen mamman vielä näen niin voi olla että avaudun. Toivottavasti se ääliö sentään älysi perua rikosilmotuksen ja älyää olla tuhlaamatta poliisien muutenkin kireitä resursseja tollasella hölmöilyllä, ärsyttävä ihminen! Huhhuh :rolleyes:

Mä oon harjoittanu tätä komediaa ny parilla viimesellä maastaveto kerralla. Rupee pierettää aina kesken sarjan ja SATTUMALTA siinä lähistöllä nyt yleensä on muitakin treenaajia.

Kiva kahtella ku muut myhäilee hiljakseen ja yrittää pidätellä nauruaan:jahas:.

Toisaalta itse hajoan aina sarjan jälkeen :).

Sadan euron ylläripuhelinlasku<3
Jostain vitun järkevästä syystä mun dataetu tuli voimaan kaksi viikkoa liittymän astumisesta voimaan, vaikka nimenomaan painotin että haluan sen samantien.
Pelkkää intternetskua selaillut sitten 90e edestä :jahas:

Ei kun vaan reklamoimaan. Toivottavasti on sopimukseen kirjattu tuo, vaikka tokihan suullinen sopimus yhtä pätevä, mutta mitenpä sen sitten todistaa jos toinen ei myönnä :jahas:

Eiliset synttärit meni vähän vituiksi, kun kaverin tyttöystävä rupesi vänkäämään vastaan asiasta, mistä hänellä ei ollut mitään hajua. Sitten päätti vielä ottaa minulle kilarit, kun pysyin kannassani ja lähti jonnekin mököttämään. Näin saatiin synttärisankarista "kusipää". Kiitos vitusti synttärilahjasta. Miksi helvetissä ihmiset väittää vastaan asiasta, missä oma tieto ei riitä edes alkeisiin... :curs:

Nyt iski yleinen vitutus ottaa joka asia päähän vakkei oo ees mitään syytä. Ei tiä miten päin sitä olis että sais fiiliksen paremmaks. No ehkä tää lohta helpottaa...

Ei oikeestaan vituta, ahdistaa, huomenna töihin viiden viikon loman jälkeen. :eek:

Sama. No kyl vähän vituttaakin ahistuksen lisäksi jos tarkkoja ollaan.

Tämä viikonloppu meni hyvin yhtä tapausta lukuunottamatta. Tulin aamulla kymmenen aikoihin kotiin, laitoin kahvin tulemaan ja menin parvekkeelle sauhuille. Ei niin mukavana yllätyksenä huomasin että parvekkeen lasi, kaide ja osa parveketta oli oksennuksessa. Haju oli sen moinen.
Menin sitten jututtamaan yläkerran opiskelija naapureitani. Kävi ilmi että siellä oli ollut pienehköt juhlat lauantai illalla. Ja joku oli sitten puklannut sieltä parvekkeelta alas ja ilmeisesti tuuli oli heittänyt osan siitä purjosta mun parvekkeelle.
Sovin niiden kanssa että ne tulisivat iltapäivällä siivoamaan sotkun pois ja minä en kertoisi niiden isännöitsijälle.

Mutta vitut niitä vielläkään ole näkynyt ja mun täytyy käydä pihalla tupakoitsemassa :curs:

Tämä viikonloppu meni hyvin yhtä tapausta lukuunottamatta. Tulin aamulla kymmenen aikoihin kotiin, laitoin kahvin tulemaan ja menin parvekkeelle sauhuille. Ei niin mukavana yllätyksenä huomasin että parvekkeen lasi, kaide ja osa parveketta oli oksennuksessa. Haju oli sen moinen.
Menin sitten jututtamaan yläkerran opiskelija naapureitani. Kävi ilmi että siellä oli ollut pienehköt juhlat lauantai illalla. Ja joku oli sitten puklannut sieltä parvekkeelta alas ja ilmeisesti tuuli oli heittänyt osan siitä purjosta mun parvekkeelle.
Sovin niiden kanssa että ne tulisivat iltapäivällä siivoamaan sotkun pois ja minä en kertoisi niiden isännöitsijälle.

Mutta vitut niitä vielläkään ole näkynyt ja mun täytyy käydä pihalla tupakoitsemassa :curs:

Hahah.. Meillä oli kans bileet ja kaveri oksensi siihen alakerran naapurin parvekkeen lasiin :D. Olin äsken et wtf et ootko mun naapuri :D, mut ei oo tullu mitään sanomaan..

Hahah.. Meillä oli kans bileet ja kaveri oksensi siihen alakerran naapurin parvekkeen lasiin :D. Olin äsken et wtf et ootko mun naapuri :D, mut ei oo tullu mitään sanomaan..
Ei sit tullu sulle tai kaverilles mieleen käydä ihan omaehtoisesti asiasta sanomassa tälle naapurille, ja siivoamassa tekemänne sotku? :jahas:

Back
Ylös Bottom