Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toivottavasti ei sentään kovin kauaa kestäis. Ei onneks ollut pahasti tilannetta päällä ja melkein kävelyvauhdistä nyrjähti, joten jospa venähdyksellä selvittäis. Täytyy ainakin sitä toivoa.

Onko turvotusta? Mulla muljahti kerran nilkka juoksulenkillä. Vähän aikaa purin hammasta ja jatkoin juoksua, kun ei se niin pahalta tuntunut. Lenkin jälkeen löhöiltyäni pari tuntia sohvalla nilkka oli aivan v*tun kipeä ja oli turvonnut noin kaksinkertaiseksi:dance:
Viikon jouduin ontumaan nilkkatuen kanssa.

Olin sit jättäny kellon eilen maanantaina myyrmäen kuntokeskuksen pukkariin, onks ketään pakkislainen havainnu siellä Axcentin ruskeeta kelloo missään kaapinpohjalla? (joo tiiän ei oo mikään arvokas kello, ei tarvii siitä kuittailla) Pitää huomenna kysyy siit toimistosta et jos joku ois sattumalta heittäny sinne sitä...

vittu sen ainoan kerran kun vuodessa ajan pummilla, sattuu sitten smurffit tulemaan. 364 päivää vuodessa maksan ja sit sen ainoon kerran ku unohdan....

Viimeksi muokattu:
Tää on kyllä pakko kertoa tänne. Tiedättehän sen tunteen kun lähtee salilta kovan reenin jälkeen ja olo on vähän sekava? No tänään homma meni täysin överiksi. Olin kävelemässä ulos niin ovesta tulee vastaan Jääkarhu! Kai se oli menossa reenaan...

Heräsin keskellä yötä kun naapureilla oli taas kauhee flaidis. Yleensä ne sentään tappelee kun on käymässä nukkumaan ja se loppuu nopeaan. Nyt kello kuitenkin taisi olla lähempänä kahtatoista, enkä oikeen saanut kunnolla enää unta.
Jeesus sillä muijalla on kimeä ääni kun se huutaa, joskus epäilen että se tappelee yksin kun miestä ei kuulu ollenkaan :D

Lounasseteli. Yritin ostaa S-Marketista lounassetelillä raejuustopurkin, limun, omenan ja sellasia valmiiksipaistettuja kanan sisäfilepaloja. Oli hirvee kiire bussiin ni silloinhan myyjä tietenkin totetaa ettei lounassetelillä voi maksaa näitä.

"Miten niin ei voi maksaa??? ":curs:

"Nää käy vaan noihin lounasruokiin..."

"Tää ON MUN LOUNAS!":curs:

"Joo sori, ei tää käy.."

Vitunvittu ja nyt ei oo ruokaa töissä.:itku: Miksi toi lounasseteli käy vaan epäterveellisiin patonkeihin vai mihkä se on oikee tarkotettu?? Kyllä mun mies sanoi ainakin, että on ostanut lounassetelillä juustoa, leipää ja pakastepizzoja.

Munpa kohdalle just tietty osui se vittumaisin myyjä ja kauppa.:jahas:

Onko turvotusta? Mulla muljahti kerran nilkka juoksulenkillä. Vähän aikaa purin hammasta ja jatkoin juoksua, kun ei se niin pahalta tuntunut. Lenkin jälkeen löhöiltyäni pari tuntia sohvalla nilkka oli aivan v*tun kipeä ja oli turvonnut noin kaksinkertaiseksi:dance:
Viikon jouduin ontumaan nilkkatuen kanssa.
Ei pahasti turvotusta onneks enää. Ehkä pakastimesta löytyneet ja mun käytössä puoliks sulaneet herne-maissi-paprikasekoitukset autto heti ensiavuks. Nyt pystyy jo kävelemään melko normaalisti, kunhan vain pitää huolen siitä, ettei jalka ole vinossa vaan kävelee jalat ihan suorassa. Vinossa vihlasee vähän.

Jokin aika sitten, kovan jumpan jälkeen tietenkin, tuli oltua hippasen kujalla. Salilla uloskäynnin vieressä on ovi solkkuun, lähtöä tehdessäni marssin voimieni tunnossa suoraan sinne solariumiin. Iski hetkellinen :confused:.

Taas oli löytynyt täältä paikallisen kylmäaseman kortinlukijasta joku perkuleen kopiointilaite. Saa taas jännäkakka pöksyssä käydä vahtimassa pankkitiliä, että lähteekö sieltä jotain mystisiä summia.

Poliisit vois ystävällisesti julkaista kuvan, että miltä se kopiointilaite näyttää, niin osais jo itekin sitä vahtia. Joku moottoripyöräilijä oli sen sattumalta eilen äkännyt tankille mennessään.

Meikää huvitti yks päivä ku olin treenaa salilla niin sinne tulee kaks romania puvuissaan. Toinen tuli ilmeisesti vain seuraksi ja toinen (hieman tukevahko) tuli tekemään mavea.

Tää maveromani teki sitten pari toistoa ja tiputti painot ja kävi ettimään jotakin. Vähän aikaan pyörittyään siinä se sitten kysyy multa:
"löytyyks täältä salilta painonnostovyötä?"
Mää olin sillee vähä hämilläni ja vastasin:
"ei tääl varmaa oo..."

Sit se jupis siinä jotaki kaverillee ja molemmat lähti edelleen puvut päällä pois salilta.

Sit en tiiä onks tää nii hauskaa, mua enemmäki käy vituttaa sellaset henkilöt, jotka tulee sinne salille räbävaatteet pääl ja lippahattu pääs ganstailee, tekee vähä penkkii tangol ja habaa ja pyörii vaa siin tiel...

Sunnuntaina tai maanantaina olin Liikuntamyllyn kuntosalipuolella käymässä(aivan kauhea paikka. Punttilavalla vielä viihtyy) ja siellä joku 15-16v lähi-idän syntyperää oleva kukkakeppi väänsi haukkaa ja taljaa hirveellä tekniikalla ilman paitaa farkut jalassa välillä pullistellen peilin edessä. Ei siinä mitään kukin tietty tyylillään, mutta joku roti sentään...

oikeen käden ympärysmitta pieneni 6 cm 4,5 viikossa (käsi oli kantositeessä) :(:curs:

Lounasseteli.
Eihän nuo nyt kaupassa käy. Kuppiloissa , ravintoloissa, ruokaloissa ja roskaruokapaikoissa ne käyvät.

Ja se alkaa vituttamaan. Tuntuu kun joka tuutista alkaisi tulemaan tuota jopen roskakuski sketsiä. Siis sen kopioimista tarkoitan. Sedun baareista tulevat viestit joihin on lisätty esim, "kalja eurolla, VAI MIKÄ SE OLI, MISSÄ SE OLI TÄH", "Tänään kalja eurolla ravintolassamme, VAI MISSÄ SE OLI TÄH?" VITTU! Ja missä muualla tuohon juuri törmäsin, niin irc-galleriassa. Sit yks missä tätä oltiin kopioitu, oli muistaakseni 020202 mainos.

Lyön kohta isoisoisäni suomikp:sta vetoa että tämä tulee vielä teinikieleen pian!

oikeen käden ympärysmitta pieneni 6 cm 4,5 viikossa (käsi oli kantositeessä) :(:curs:
Mulla kans kun ranne murtu vuosia sitten, silmällä huomasi että kyseisen rateen haukkari oli pienempi jännittäessä :(

Eihän nuo nyt kaupassa käy. Kuppiloissa , ravintoloissa, ruokaloissa ja roskaruokapaikoissa ne käyvät.

Joissain kaupoissa käy. Työpaikan vieressä on kaksikin kauppaa. Mulle ei ole kukaan vielä valittanut vääränlaisista lounaista, vaikka olen ostanut salaattitarpeita Meahin mainitsemaan tyyliin (esim. pussi porkkanoita, kinkkusuikaleita, raejuustoa, kurkkua jne). Monessa tälläisessä kaupassa myydään myös valmissalaatteja ja patonkeja, joita useimmat varmaan lounareilla ostavatkin, mutta kyllä näissä lähimmissä kelpaa muitakin ruokia ostella.

Olin juuri tekemässä salilta lähtöä kotiin, join siinä palkkaria jo. Yhtäkkiä huomasin kun joku tyyppi on ilman paitaa tekemässä poseerauksia peilin edessä :D. Itse kyllä ymmärrän tuon, mutta jollekkin vähemmän salilla käyvälle tuo kenties herättäisi pientä hilpeyttä.

:arvi: Tämä on tietoa...

Luottokunnan ohjeiden mukaan noilla lounasseteleillä saa ostaa kaupasta, jossa on niin sanottu noutopiste<--- Näitä noutoruokia saa myydä lounaria vastaan. Muita päivittäistavaroita/elintarvikkeita EI SAA MYYDÄ. Jotkin yksityiset liikkeet rikkovat näitä sääntöjä (EI S-RYHMÄ josta MEAH yritti ostaa safkansa), koska saavat paljon myyntiä lounareilla. Ylläri ylläri... Olen mm. ostanut lounareilla partakoneenteriä yms lounasta. :D

Vituttaa ku tuli nukuttua vaan 4 tuntia viime yönä, aamuyöstä alko särkee niin maan perkeleesti jalkaan, tai oikeestaan nivunen on hito kipee, venyttelin vähän spagaattia...

Nyt esmes istuma-asennossa en kertakaikkiaan kykene nostamaan toista jalkaa ilmaan, venyttely on pahasta :curs:

Lounasseteli. Yritin ostaa S-Marketista lounassetelillä raejuustopurkin, limun, omenan ja sellasia valmiiksipaistettuja kanan sisäfilepaloja. ...

Tuosta heräsi kysymys: myydäänkö noita valmiiksipaistettuja kanan sisäfilepaloja jossakin hyllyssä, vai otitko ne lihatiskiltä? Jos noita löytyy ihan hyllystä niin minkälaisessa rasiassa / mikä on valmistaja? :)

Back
Ylös Bottom