Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sellainen fiilis että repeän juuri liitoksistani.

Loma alkaa huomenna 16.00. Vein veneen 2-viikkoa sitten mökille ja jätin sen ketjun päähän. Avokki meni tänään mökille tarkoituksena veneily ja soitti juuri että joku apinalauma oli...

a) koittanut upottaa lasikuituveneeni, vene on niin täynnä vettä kuin voi olla. Ainoa mahdollisuus on että vähintään pari apinaa pomppii veneen reunan päällä.

b) vene ei uponnut joten sinne on virtsattu ja ulostettu

c) Veneen ratin ohjausvaijereita oli katkottu sivuleikkureilla muutaman sentin pätkiksi. Muista vahingoista en tiedä ennen kuin menen paikanpäälle. Saa nähdä mitä koneelle on tehty.

Tekisi niin mieli kaivaa syyllinen esille ja heittää polttopullo auton päälle yöllä... Vituttaa kutsua joku väsynyt poliisi ottamaan kuvat ja pistämään paperit eteenpäin.

Oon ehtinyt kerran veneilemään 2h tänä kesänä ja nyt ei tiedä että saako tuota kuntoon ennen kuin loma loppuu

Kuinka sairas ihminen voi ollakkaan..

Vituttaa, kun kaikki on lomalla! Koita siinä sitten tehdä hommia, kun joka paikassa on vaan lomatuurareita jotka ei tiedä hevon vi..ua asioista :curs:

Vituttaa, kun kaikki on lomalla! Koita siinä sitten tehdä hommia, kun joka paikassa on vaan lomatuurareita jotka ei tiedä hevon vi..ua asioista :curs:

Ota rennosti, ja nauti tilanteesta. Nyt voit hyvällä omatunnolla lusmuta itsekkin koko päivän. :lol2:

No nyt on pakko avautua alakerran mammasta.
Muutettiin tähän kämppään 4-5kk sitten, ihmeteltiin vuokrasopimusta solmiessa, että kenen tavaroita täällä mein kellarivarastossa on ja vuokranantaja sanoo niiden olevan entisen vuokralaisen eikä hänellä ole avainta lukkoon, kehottaa siis rikkomaan lukon ja tekemään tavaroilla mitä parhaaksi näkee.

No, tein kyseisen operaation viikko sitten, kun kyseistä tilaa tarvitsin ja roudasin ne tavarat sieltä kellarikomerosta vanhempien luon talteen jos vaikka joku niitä vielä kaipaisi.
No alakerran mamma tulee pihalla vastaan ja alkaa kyseleen talvirenkaitten perään, jotka on ollut meidän kellarivarastossa, kun hän oli sopinut EDELLISEN vuokralaisen kanssa, että saa sitä käyttää, meille ei ole mitään kerrottu, tai meidän kanssa ei ole mitään sovittu kyseisestä asiasta. Kertoo mamma tehneensä rikosilmotuksen murrosta, ihmettelin ääneen miten mä muka voin murtautua omaan kellarivarastoon ja mitä rikollista siinä voi olla, jos siirrän muiden ihmisten tavaroita toiseen säilytyspaikkaan omien tavaroideni tieltä, kuitenkin kyseinen tila kuuluu vuokrasopimuksessa vuokrattavaiin tiloihin. No kuitenkin.

Sanon että tallessa ne renkaat ovat, vanhmpien luona, saa ne ylihuomenna takasin kun käydään muutenkin poikkeemassa sielläpäin. Hirveällä vaivalla roudaan ne vitun talvirenkaat TAAS 60km päästä sille mammalle TAAS meidän kellarivarastoon säilytykseen hetkeksi aikaa. Nyt tämä kyseinen avohoitotapaus soittaa ja kertoo renkaiden olevan likaisia ja kysyy onko ne ollut auton alla. Melkein suora lainaus puhelusta

Mamma:No niitä renkaita siirtelen ja nehän on ihan likasia ja kun ne veholla pesee ne vaihdattaessa. Mulla on nyt kädet ihan likaset kun olen niitä siirrellyt.
Minä: No ei kai kukaan nyt herranjumala talvirenkaita kesällä alle laita? Ja tottakai ne nyt likastuu kun mä niitä siirtelen paikasta toiseen ja ne lojuu varastossa kuukausien ajan koskematta?
Mamma:No mutta kun niissä on kiviäkin ja :mussunmussunseliseli:
Minä:No en tiedä repiikö ne veholla kivetkin renkaista, mutta voihan ne kivet olla ihan vaikka siitäkin tullut kun ne joutu maahan laskemaan kun niitä siirtelin ympäriinsä. Ja kyllä mä sun renkaas voin pestä jos siitä nyt niin hirveesti on aiheutunut vaivaa.
Mamma:No ei sitä nyt tarvitse kun olen ne jo uuten paikkaan siirtänyt, ihmettelin vaan kun ne on ihan likaset.
Minä:No sen asian kanssa on vaan opittava elämään, että tavarat likaantuu jos ne pitkään lojuu varastossa ja sen verran voin kehua vehoa, että mikäli ne renkaat muka oli pesty niin ne tekee kyllä todella huonoa jälkeä.

Tossa siis ydinkohdat puhelusta ja keskustelusta, jos kyseisen mamman vielä näen niin voi olla että avaudun. Toivottavasti se ääliö sentään älysi perua rikosilmotuksen ja älyää olla tuhlaamatta poliisien muutenkin kireitä resursseja tollasella hölmöilyllä, ärsyttävä ihminen! Huhhuh :rolleyes:

Ota hyvä mies ittestäs vähä niskasta kiinni ja älä ole tollane tossu.

"Ja kyllä mä sun renkaas voin pestä jos siitä nyt niin hirveesti on aiheutunut vaivaa."

:reps:

Jahas, se alko koulu taas. Sairaaksikin tulossa, vähän tunnostaa siltä.

Perkele kun on niska jumissa. Näkyy vain tähtiä, kun kääntää vähänkin päätä ja tuskanhikeä pukkaa. Mitään kolmionappejakaan ei oikein voi ottaa, kun pitäisi jaksaa olla yö töissä ilman että nukahtaa..:wall:

Vittujen kevät!

Poljin jonkun 4 km suuntaansa hammaslääkäriin kun luulin että se oli kello 8.00 mutta ei, se onkin 10.30, eli vähän ajan päästä lähdettävä uudelleen.

Vittujen kevät!

Poljin jonkun 4 km suuntaansa hammaslääkäriin kun luulin että se oli kello 8.00 mutta ei, se onkin 10.30, eli vähän ajan päästä lähdettävä uudelleen.

Tuleepa ainakin kuntoiltua enemmän :rolleyes:

Poskiontelontulehdus.

Episoodi nimeltä pakastinlokeronsulatus:david: vituttaa tällä hetkellä hieman. Sattus olemaan jotai 2-3cm sitä jäätä jo ainaski ton lokeron katossa, ni ajattelin "sulattaa". Tyhmänä vaa nappasin lokeron pois päältä ja menin nukkumaan :D. Sanomattakin varmaan selvää että aamulla heräsin kohtuu ripeään ku alko kuuluu veden tippumisen ääniä:wtf:. Onneks vahingot jäi kohtuu pieniksi (toivottavasti). Vettä oli valunu vaa tonne jääkaappii ja sen alla olevaan kaappiin. Joitai ruokia voi olla et joutuu heittää pois ku vedessä "muhineet", onneks ei paljoa ruokaa ollu ku laiskasti jaksanu kaupassa käydä mutta siltikin vituttaa. Saipahan ainaski elämää ja toimintaa päivään heti aamusta, kua alko tuota sotkua siivoo. No sain lopulta suurimman osan jäistäkin pois tuolta lokerosta, joten tehtävä onnistui? (tuskimpa). Mitenkä jos on patterit (siis AAA juu nou) kastunu, ni voiko niitä vielä käyttää? (oli tuolla alemmassa kaapissa vähän kaikkea tilanpuutteen takia, lakanoista pattereihin)

Hitto että ihminen voi olla tyhmä ku käy hitaalla :D

Saatana, että nyppii aikoinaan täysin arpomalla suoritettu ammatinvalinta. Nyt pitäis sitten äkäseen ryhtyä päättämään, mitä meinaa tehdä asialle vai tekeekö yhtään mitään. Vaihtoehdot on seuraavat:
a) Tähtään siihen, että mulla on maisterin paperit kädessä talvella/keväällä tästä opiskelemastani alasta (molekyylibiologia) ja sillä hyvä. Töitä saan, jos käy ihan törkeä säkä, mutta palkka on parhaimmassakin tapauksessa lähinnä vitsi.
b) Teen valmistumista vuodella siirtävän syrjähypyn taloustieteiden puolelle ja luen johtamisen aineopinnot. Voi auttaa työllistymisessä tai sitten ei.
c) Otan tutkinnon ulos niin nopeasti kuin mahdollista ja haen lääkikseen. Perkeleenmoinen urakka, koska ensin pitäis itseopiskella lukion fysiikka. Sisäänpääsystä saisi kuitenkin korvaukseksi mielenkiintoisimmat kuviteltavissa olevat opinnot ja tulevaisuudessa työllistymis- sekä finanssiongelmille voisi vilkuttaa iloiset hyvästit.

Mieluiten palaisin pikakelauksella ala-asteen alkuun ja pelaisin korttini pikkasen paremmin, mutta se ei liene mahdollista.

Otan tutkinnon ulos niin nopeasti kuin mahdollista ja haen lääkikseen. Perkeleenmoinen urakka, koska ensin pitäis itseopiskella lukion fysiikka.

Öh. Lukion fysiikkahan on niin kevyttä, että jos laajuutta ja vaikeutta vertaa muuhun lääkiksen pääsykoekirjallisuuteen, niin sen ei pitäisi tuntua missään. Olen myös huomannut, että lukiofysiikan (ja 1. vuoden yliopistofysiikan) kanssa taistelevilla on useimmiten itse asiassa ongelma matematiikan - eikä niinkään sen fysiikan - kanssa. Jos lähdet tuolle linjalle, niin kannattaisi selvittää vaikka jonkun valmentajan kanssa että kummassa on isompi ongelmaa.

Öh. Lukion fysiikkahan on niin kevyttä, että jos laajuutta ja vaikeutta vertaa muuhun lääkiksen pääsykoekirjallisuuteen, niin sen ei pitäisi tuntua missään. Olen myös huomannut, että lukiofysiikan (ja 1. vuoden yliopistofysiikan) kanssa taistelevilla on useimmiten itse asiassa ongelma matematiikan - eikä niinkään sen fysiikan - kanssa. Jos lähdet tuolle linjalle, niin kannattaisi selvittää vaikka jonkun valmentajan kanssa että kummassa on isompi ongelmaa.
Kevyttä tai ei, mutta joka tapauksessa fysiikka olis vaikein osa-alue mulle pääsykoetta ajatellen, koska oon kuitenkin lukenut kemiaa (lukion kemia itseopiskeltuna ja yliopistossa yleisen kemian peruskurssit) ja ihmisen biologiaa (yliopistossa ihmisen fysiologian kurssi ja biokemiaa) jonkin verran jo valmiiksi. Fysiikastahan mulla on kokemusta peräti sen yhden pakollisen lukiokurssin verran :D Lukemalla tietysti oppii ihan mitä vaan, mutta laskemiseen tarvitaan jo vähän älyäkin. Ja minä en epäonnekseni ole mitenkään erityisen lahjakas matemaattisesti, eli joutuisin pärjäämään lyhyen matikan konsteilla (ja hyvin heikolla laskurutiinilla). Voisin siis ilman ulkopuolistakin arviota veikata, että pääsykoemateriaalin omaksuminen olis ensimmäisenä kosahtamassa fysiikan vähänkään vaativimpiin laskuihin nimenomaan matematiikan takia.

Back
Ylös Bottom