Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja se alkaa vituttamaan. Tuntuu kun joka tuutista alkaisi tulemaan tuota jopen roskakuski sketsiä. Siis sen kopioimista tarkoitan. Sedun baareista tulevat viestit joihin on lisätty esim, "kalja eurolla, VAI MIKÄ SE OLI, MISSÄ SE OLI TÄH", "Tänään kalja eurolla ravintolassamme, VAI MISSÄ SE OLI TÄH?" VITTU! Ja missä muualla tuohon juuri törmäsin, niin irc-galleriassa. Sit yks missä tätä oltiin kopioitu, oli muistaakseni 020202 mainos.

Lyön kohta isoisoisäni suomikp:sta vetoa että tämä tulee vielä teinikieleen pian!

Sä oot NIIN myöhässä. Se on jo.

Sä oot NIIN myöhässä. Se on jo.
Vai missä se oli? :D

Vituttaa duunissa noi juoruavat vanhat kävyt! :curs: Osa noista vitun kurpista vaan etsii rakoa päästä nillittämään, tänäänki heti aamusta piti kuunnella mitä olin tehnyt kuulemma päin vittua ja syytä vaadittiin. Olin siis toiminut toisen henkilön ohjeiden mukaan. Ja ai niin, olen todella paska jätkä kun en tienny, että eräs henkilö josta en ole koskaan kuullutkaan, on äitiyslomalla... :david: Vitun kurpat, niin apina-duuni ettei niillä ole muutakun aikaa juoruamiseen ja toisten kyttäämiseen! Ja tunnin kahvitauon jälkeen pomon kurvatessa kulman takaa itketään kun on niin kiire, niin kiire ja Tuire-Maarit ei ole hoitanut hommiaan jne. VITTU!

Tuosta heräsi kysymys: myydäänkö noita valmiiksipaistettuja kanan sisäfilepaloja jossakin hyllyssä, vai otitko ne lihatiskiltä? Jos noita löytyy ihan hyllystä niin minkälaisessa rasiassa / mikä on valmistaja? :)

Tossa lähimmässä Alepassa on eineshyllyssä nuo, Kariniemen taitavat olla, sellainen keltainen pakkaus. Muissa kaupoissa voi kyllä olla muissa hyllyissä.

Suunnitelmissa oli mennä eukon kanssa kaksin piitsille mikä sinäänsä ois jees. Mutta aamulla VIIDELTÄ tuli serkkuplikalta (ja sen vätysäijältä ja ärsymuksulta) että lähetäänkö me niidenkaa rannalle tänään?!?! SIis kuka vittu miettii sellaisia klo5 aamulla?!

NO tietty sanoin emännälle että ei tietenkään, mä 4. viimeistä lomapäivääni pilaa siinä seurassa. NO se tietysti rupee mulle kiukuttelee, että saat kyl itte selittää miks ei mennä. NO en mä pysty serkun mieltä pahottamaan, ei se sen vika ole että sillä on rasittava perhe(pä...) ja perkele nyt sitten tarttis mennä niiden kanssa rannalle. Luvassa siis keskustelua niitten mukulasta seuraavat 2-3h. Se noissa lapsellisissa on iso vika, että ne ei sitten sen muksun synnyttyä osaa enää muusta puhua.

Ei silti, oma vika. Pitäs sanoa suoraan mitä ajattelee, mutta on kasvatettu liian kohteliaaksi tai jotain *TUUUU!!!

Suunnitelmissa oli mennä eukon kanssa kaksin piitsille mikä sinäänsä ois jees. Mutta aamulla VIIDELTÄ tuli serkkuplikalta (ja sen vätysäijältä ja ärsymuksulta) että lähetäänkö me niidenkaa rannalle tänään?!?! SIis kuka vittu miettii sellaisia klo5 aamulla?!

NO tietty sanoin emännälle että ei tietenkään, mä 4. viimeistä lomapäivääni pilaa siinä seurassa. NO se tietysti rupee mulle kiukuttelee, että saat kyl itte selittää miks ei mennä. NO en mä pysty serkun mieltä pahottamaan, ei se sen vika ole että sillä on rasittava perhe(pä...) ja perkele nyt sitten tarttis mennä niiden kanssa rannalle. Luvassa siis keskustelua niitten mukulasta seuraavat 2-3h. Se noissa lapsellisissa on iso vika, että ne ei sitten sen muksun synnyttyä osaa enää muusta puhua.

Ei silti, oma vika. Pitäs sanoa suoraan mitä ajattelee, mutta on kasvatettu liian kohteliaaksi tai jotain *TUUUU!!!

Mua vituttaa sun puolesta :(

Sellainen fiilis että repeän juuri liitoksistani.

Loma alkaa huomenna 16.00. Vein veneen 2-viikkoa sitten mökille ja jätin sen ketjun päähän. Avokki meni tänään mökille tarkoituksena veneily ja soitti juuri että joku apinalauma oli...

a) koittanut upottaa lasikuituveneeni, vene on niin täynnä vettä kuin voi olla. Ainoa mahdollisuus on että vähintään pari apinaa pomppii veneen reunan päällä.

b) vene ei uponnut joten sinne on virtsattu ja ulostettu

c) Veneen ratin ohjausvaijereita oli katkottu sivuleikkureilla muutaman sentin pätkiksi. Muista vahingoista en tiedä ennen kuin menen paikanpäälle. Saa nähdä mitä koneelle on tehty.

Tekisi niin mieli kaivaa syyllinen esille ja heittää polttopullo auton päälle yöllä... Vituttaa kutsua joku väsynyt poliisi ottamaan kuvat ja pistämään paperit eteenpäin.

Oon ehtinyt kerran veneilemään 2h tänä kesänä ja nyt ei tiedä että saako tuota kuntoon ennen kuin loma loppuu

Meikää huvitti yks päivä ku olin treenaa salilla niin sinne tulee kaks romania puvuissaan. Toinen tuli ilmeisesti vain seuraksi ja toinen (hieman tukevahko) tuli tekemään mavea.

Tää maveromani teki sitten pari toistoa ja tiputti painot ja kävi ettimään jotakin. Vähän aikaan pyörittyään siinä se sitten kysyy multa:
"löytyyks täältä salilta painonnostovyötä?"
Mää olin sillee vähä hämilläni ja vastasin:
"ei tääl varmaa oo..."

Sit se jupis siinä jotaki kaverillee ja molemmat lähti edelleen puvut päällä pois salilta.

Sit en tiiä onks tää nii hauskaa, mua enemmäki käy vituttaa sellaset henkilöt, jotka tulee sinne salille räbävaatteet pääl ja lippahattu pääs ganstailee, tekee vähä penkkii tangol ja habaa ja pyörii vaa siin tiel...

Tosta tuli mieleen viime viikon naurut/vitutukset.

Olin pukuhuoneessa, kunnes ovi avautuu ja sisään astuu fruittari vaaleanpunainen kauluspaita ja jotkut shortsit ja ulkolenkkarit jalassa sisään. Naamassa tolkuton virne ja hajuvedet haisivat ovelta pukuhuoneen toiseen päähän. No eipä tuossa nyt sinäänsä mitään, mutta tää sankari sitte tuli reenaamaan näillä samaisilla lenkkareilla ja kauluspaidoilla yms... salin toisella puolella ja hän teki, noh mitäs muutakaan kun "SUPERSARJAA" hauiskääntöä taljassa ja istumaannousuja matolla lattialla. Hajuvesien hajut kantautuivat salin toiselle puolelle asti, jossa itse tein mavea. Hetken katsoin sivusilmällä, kunnes huomasin että tämä sankari tekikin jo lähtöään. Eli siis kaikenkaikkiaan 1-2 sarjaa vatsoja ja hieman haukkaa taljassa. Ehkä idea oli laittaa strategiset lihakset pumppiin, joita voi sitten esitellä vaikkapa lähimmällä rannalla :D

Tällä hetkellä vituttaa aivan saatanasti...joku runkkari on nussinut mun fillarin kerrostalon pihasta. Ei ollu pyörästä jäljellä ku katkastu vaijerilukko telineen vieressä. Vittu 500 egen pyörä ja joku mulkku käy tosta vaa nappaamassa itelleen vittu! Varmaan joku toppahousu vieny rajan taakse saatanan vittu........Vituttaa ku toiset ei kunnioita toisten omaisuuttaa yhtään :curs:

e: vittu kun en muista oliko pyörä aamulla töihin lähtiessä telineessä, eilen illalla kaheksan aikoihin laitoin sen telineisiin ja tänään kuudelta kun tulin himaan huomasin katoamisen. Vittu on varmaan vielä keskellä kirkasta päivää viety kun yleensä aamusin kun lähden kävelen telineen ohi ja varmasti huomaisin jos se puuttuisi.

Sellainen fiilis että repeän juuri liitoksistani.

Loma alkaa huomenna 16.00. Vein veneen 2-viikkoa sitten mökille ja jätin sen ketjun päähän. Avokki meni tänään mökille tarkoituksena veneily ja soitti juuri että joku apinalauma oli...

a) koittanut upottaa lasikuituveneeni, vene on niin täynnä vettä kuin voi olla. Ainoa mahdollisuus on että vähintään pari apinaa pomppii veneen reunan päällä.

b) vene ei uponnut joten sinne on virtsattu ja ulostettu

c) Veneen ratin ohjausvaijereita oli katkottu sivuleikkureilla muutaman sentin pätkiksi. Muista vahingoista en tiedä ennen kuin menen paikanpäälle. Saa nähdä mitä koneelle on tehty.

Tekisi niin mieli kaivaa syyllinen esille ja heittää polttopullo auton päälle yöllä... Vituttaa kutsua joku väsynyt poliisi ottamaan kuvat ja pistämään paperit eteenpäin.

Oon ehtinyt kerran veneilemään 2h tänä kesänä ja nyt ei tiedä että saako tuota kuntoon ennen kuin loma loppuu
Jonkun veneen pöllimisen, ajelua ja takas samaan paikkaan vielä jotenkin ymmärtäis, mutta tuossa menee jo sanattomaksi. Ei kukaan tervejärkinen voi tehdä tuommoista ilman syytä. Oletko täysi mulkku mökkinaapurustossasi vai apinatarhan keskelläkö se mökki on? :eek:

joskus näkee niitä jotka treenaa farkut tai samettihousut ja ykköspaita päällä
ja sitten yks tyyppi joka esittää soittavansa rumpuja tai laulavansa salimusiikin tahtiin (ei onneks ääneen)

Haha, ite aina läpsyttelen reisiä tai hakkaan tankoa oman soittimen musan tahtiin sarjojen välissä. :D
Mä istun sarjojen välissä jakkaroilla ja treenaan mielessäni tanssiaskelia niin, että mun jalkojen voi nähdä hieman liikkuvan. :nolo:

Äh, viimeinen virallinen lomapäivä menossa ja vielä työhaastatteluun kohta lähdettävä. Ja maanantaina kaaosta setvimään töihin, voi morjens tätä hommaa..:(

Back
Ylös Bottom