KOmmenttina ylläolevaan, niin kyllä mielestäni mikä tahansa hauska juttu salilla on salikomediaa. Aivan sama onko se jonkun lajin tukevaa treeniä :whip: Jos joku voimistelija tekee kyykkyä aina spagaattiin asti on se MINULLE salikomediaa, vaikka tälle jantterille se oisi lajitreeniä.
Noh jotta ei aivan mene offtopiciksi niin itse taisin aiheuttaa salikomediaa tuossa ennen juhannusta salilla. Nyt sen verran hävetys laantunut, että kehtaa lisätä ketjuun.
Salilla treenatessa kuuntelen aina ipodista musaa ja keskityn suoritukseen. No tuona päivänä keskityin vähän liikaa ja olin niin musiikin lumoissa etten tajunnut päästelleeni aika mojovia pieruja, kun lämmittelin jalkoja. Sitten tuli sellanen AHAA elämys "Hei mä en ookkaan himassa!" :jahas:
Noh jotta ei aivan mene offtopiciksi niin itse taisin aiheuttaa salikomediaa tuossa ennen juhannusta salilla. Nyt sen verran hävetys laantunut, että kehtaa lisätä ketjuun.
Salilla treenatessa kuuntelen aina ipodista musaa ja keskityn suoritukseen. No tuona päivänä keskityin vähän liikaa ja olin niin musiikin lumoissa etten tajunnut päästelleeni aika mojovia pieruja, kun lämmittelin jalkoja. Sitten tuli sellanen AHAA elämys "Hei mä en ookkaan himassa!" :jahas:
Toinen sitten tekee rannekääntöjä neljän kilon kässäreillä ja semmosella todella laiskalla nytkäytykselllä. Sitten tämä rannekääntö kaulusraitapaita heppu menee tekemään runkkupenkkiä. 40kg tangossa ja 2x8 semmosella pomppurunkku tyylillä jossa kyynärpäät soutaa komeasti sivuilla. Sitten kun olin saanut omat vipunostot rinnalla sarjat päätökseen tämä kaulusraitapaita hemmo päättää tehä samaa liikettä, mutta virheekseen [salillani on sellainen ns. "miesten puoli" jossa on käsipainot 11kg-46kg(joitain MB painoja), muita käsipaino paikkoja on kaksi joissa painot 1-11kg] "miesten puolella" 11kg kässärit ja rupes tekemään samaa liikettä kässärit sivuille ja sinne jääkin. Hyvä ettei rinta revennyt ko. kaverilla. Sitten tämä kyykkyheppu päästä ilmoja ulos ja hyi v**** että hais pahalle. Toinen tekee vielä tätä nytkytystä ranteilla ja hepuilla on treenit ohitse. THE END