Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

KOmmenttina ylläolevaan, niin kyllä mielestäni mikä tahansa hauska juttu salilla on salikomediaa. Aivan sama onko se jonkun lajin tukevaa treeniä :whip: Jos joku voimistelija tekee kyykkyä aina spagaattiin asti on se MINULLE salikomediaa, vaikka tälle jantterille se oisi lajitreeniä.

Noh jotta ei aivan mene offtopiciksi niin itse taisin aiheuttaa salikomediaa tuossa ennen juhannusta salilla. Nyt sen verran hävetys laantunut, että kehtaa lisätä ketjuun.

Salilla treenatessa kuuntelen aina ipodista musaa ja keskityn suoritukseen. No tuona päivänä keskityin vähän liikaa ja olin niin musiikin lumoissa etten tajunnut päästelleeni aika mojovia pieruja, kun lämmittelin jalkoja. Sitten tuli sellanen AHAA elämys "Hei mä en ookkaan himassa!" :jahas:

Eilen tuli salille kaksi jäkistä harrastavaa b-junnua, toisella kaulusraitapaita päällä. Toinen laittaa tankoon 60kg ja rupee tekemään semmosta ihmeen puolikyykkyä jossa käy juuri ja juuri 140 asteen kulmassa :david: Toinen sitten tekee rannekääntöjä neljän kilon kässäreillä ja semmosella todella laiskalla nytkäytykselllä. Sitten tämä rannekääntö kaulusraitapaita heppu menee tekemään runkkupenkkiä. 40kg tangossa ja 2x8 semmosella pomppurunkku tyylillä jossa kyynärpäät soutaa komeasti sivuilla. Sitten kun olin saanut omat vipunostot rinnalla sarjat päätökseen tämä kaulusraitapaita hemmo päättää tehä samaa liikettä, mutta virheekseen [salillani on sellainen ns. "miesten puoli" jossa on käsipainot 11kg-46kg(joitain MB painoja), muita käsipaino paikkoja on kaksi joissa painot 1-11kg] "miesten puolella" 11kg kässärit ja rupes tekemään samaa liikettä kässärit sivuille ja sinne jääkin. Hyvä ettei rinta revennyt ko. kaverilla. Sitten tämä kyykkyheppu päästä ilmoja ulos ja hyi v**** että hais pahalle. Toinen tekee vielä tätä nytkytystä ranteilla ja hepuilla on treenit ohitse. THE END :david:

Eilen tuli salille kaksi jäkistä harrastavaa b-junnua, toisella kaulusraitapaita päällä. Toinen laittaa tankoon 60kg ja rupee tekemään semmosta ihmeen puolikyykkyä jossa käy juuri ja juuri 140 asteen kulmassa :david: Toinen sitten tekee rannekääntöjä neljän kilon kässäreillä ja semmosella todella laiskalla nytkäytykselllä. Sitten tämä rannekääntö kaulusraitapaita heppu menee tekemään runkkupenkkiä. 40kg tangossa ja 2x8 semmosella pomppurunkku tyylillä jossa kyynärpäät soutaa komeasti sivuilla. Sitten kun olin saanut omat vipunostot rinnalla sarjat päätökseen tämä kaulusraitapaita hemmo päättää tehä samaa liikettä, mutta virheekseen [salillani on sellainen ns. "miesten puoli" jossa on käsipainot 11kg-46kg(joitain MB painoja), muita käsipaino paikkoja on kaksi joissa painot 1-11kg] "miesten puolella" 11kg kässärit ja rupes tekemään samaa liikettä kässärit sivuille ja sinne jääkin. Hyvä ettei rinta revennyt ko. kaverilla. Sitten tämä kyykkyheppu päästä ilmoja ulos ja hyi v**** että hais pahalle. Toinen tekee vielä tätä nytkytystä ranteilla ja hepuilla on treenit ohitse. THE END :david:

Minkä ikäsiä nuo dillet oli?

Olen niin eläimellisen raivon vallassa että jos olisin pätkääkään itsetuhoinen oisin todennäköisesti kuollut juuri nyt.

VITTUSAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen niin eläimellisen raivon vallassa että jos olisin pätkääkään itsetuhoinen oisin todennäköisesti kuollut juuri nyt.

Tuo meni kyllä just niinku ite meinasin tulla heittämään. Muuta lisättävää ei enää olis ku:

. Tosin kysyin että jos sais jotain vahvaa troppia että lähtis säryt niin ei lohjennu. :/

Mä ainakin sanoin vaan et vittu mä otan jo max annoksen buranaa eikä auta et niinku määrää panacodei tai jotai.Yritti vähän mutista mut mä sanoin et älä viitti hei.Mut huomenna salille!Eihän tää estänytkään yhteensä kun 2 1/2 viikkoo.:rock:

Pakko kertoo tää tarina parin vuoden takaa...

Olin kaupungin kaupallisella pikku salilla.. Yleensä reenailen töissä mutta vaihteluhan virkistää, kaikessa toiminnassa..:)

Olin lämmitelly ja alottelin jotain siinä nosteleen ja saliin pamahtaa 2 n. 15-17 v kundia..Kokoluokkaa 165,60kg..
No ,ei siinä..
Äijillä oli kunnon varusteet.. Remmit,vyöt,juomapulloja 2 erilaista (vettä ja roteiinia),polvisiteet,rannetuet,kyynärpäihin lämmittimet,otsapannat.. Ja pisteenä I:n päälle..Äijillä oli Savolaisen kirja..
Ei mitää lämmittelyjä..Jätkät tankoon kiinni ja hauberia kehiin... Välillä luettiin ääneen sitä Massan kirjaa..Tyyliin: " Massa sanoo tässä että: ----"
Painoa lyötiin het niin että sitä vippailtiin koko ylävartalon kiertelyllä muutama kerta ja sitte pullistettiin peilille....
Tämä toiminta jatku liikkeestä toiseen ...

Omat reenit meni aivan puihin..seurailin vaan näitä päälliköitä n. 30 min ja sitte oli pakko lähtee..
Se oli aika mieleenpainuva kokemus...:hyvä:

Meidänkin salilla kävi joku ~vk sitten 1 lätkää pelaava kaveri (ikää taitaa olla 22v).

Ensin me naurettiin kun se otti kp vinopenkki täydellä liikeradalla 8*40kg/kp ja lähes ilman palautusta 8*50kg/kp. Viimeisessä sarjassa se repäs ja otti 10*50kg/kp

Sitten se siirty leukoihin ja teki 3*20 toistoa omalla painolla ja lähti kotiin. Sillä ei muuten ollu kauluspaitaa. Eikä kyllä paljon lämmitellytkään.

Mä olen samaa mieltä bustedin kanssa siinä mielessä, että täällä riittää noita porukoiden treenityylille nauravia aivan tarpeeksi. Ja aina ne on lätkänpelaajia tai säbäpoikia. Ei noita oikeasti jaksa lukea. Vstaotteellakin oli itsellään aikaisemmin omaa lapsellista vääntöä siellä ketjussaan, joten miettisin kelle nauran ja kelle en.

Meidänkin salilla kävi joku ~vk sitten 1 lätkää pelaava kaveri (ikää taitaa olla 22v).

Ensin me naurettiin kun se otti kp vinopenkki täydellä liikeradalla 8*40kg/kp ja lähes ilman palautusta 8*50kg/kp. Viimeisessä sarjassa se repäs ja otti 10*50kg/kp

Sitten se siirty leukoihin ja teki 3*20 toistoa omalla painolla ja lähti kotiin. Sillä ei muuten ollu kauluspaitaa. Eikä kyllä paljon lämmitellytkään.

Mikäs tossa nyt nauratti?

varmaan kun se oli ihan voimaton naru, eikä lämmitelly...
eikä tehny tai jalkoja...

ps. laitanko hymiön?

Mä väänsin kovan treenin jo toissapäivänä vaikka leuka oli kipeä kuin perkele. Ei se siitä treenaamisesta huonommaksi mene ja saa vitutustakin purettua.

Nyt ku otettiin maanantaina tikit pois ja toi avolouhoksen kokoinen reikä suussa on ihan helvetin arka niin oon toista päivää putkeen täysin nestemäisellä dieetillä ettei reikään mee mitään möhnää. Vituttaa ihan suunnttomasti ku tekis mieli safkaa kaikkea mahdollista ja keittiön kaapit on pullollaan hyvää ruokaa. Perse pukkaa nestemäisen ravinnon ulos ku hierova suihku ja paino putoo ja vaikka toi vitun rööri suussa on täysin puhdas niin sattuu edelleen ihan helvetisti eikä saa mitään aikaiseksi eikä tehtyä ja työt on koko ajan enemmän ja enemmän myöhässä ja kohta rupee tulemaan avautumista pomoilta tätä menoa, nytkin oon kotona kun ei voinu olla töissä kipujen takia.

ETTÄ KIVAA ON KUN VIISAUDENHAMPAITA REVITÄÄN, NIIN!

Mä väänsin kovan treenin jo toissapäivänä vaikka leuka oli kipeä kuin perkele. Ei se siitä treenaamisesta huonommaksi mene ja saa vitutustakin purettua.

Nyt ku otettiin maanantaina tikit pois ja toi avolouhoksen kokoinen reikä suussa on ihan helvetin arka niin oon toista päivää putkeen täysin nestemäisellä dieetillä ettei reikään mee mitään möhnää. Vituttaa ihan suunnttomasti ku tekis mieli safkaa kaikkea mahdollista ja keittiön kaapit on pullollaan hyvää ruokaa. Perse pukkaa nestemäisen ravinnon ulos ku hierova suihku ja paino putoo ja vaikka toi vitun rööri suussa on täysin puhdas niin sattuu edelleen ihan helvetisti eikä saa mitään aikaiseksi eikä tehtyä ja työt on koko ajan enemmän ja enemmän myöhässä ja kohta rupee tulemaan avautumista pomoilta tätä menoa, nytkin oon kotona kun ei voinu olla töissä kipujen takia.

ETTÄ KIVAA ON KUN VIISAUDENHAMPAITA REVITÄÄN, NIIN!

Mäkin koitan tänään treenata.Jaksamisia sulle buddy.

Ostin uuden polkupyörän alkuvuodesta. Mukana tuli takuukirja tjsp, jota pitäisi sitten säilyttää, jos jotain sattuu. No minähän taas ajattelin, että mitä tollaseen mummopyörään voi tulla vikaa, joten heitin kirjan roskiin.

Tänään siten toista kertaa pyörä pajalle, eka korjaus maksoi jotain 50e, kun takapään laakerit tjsp vaihdettiin uusiin. Niiden piti olla kuulemma paljon paremmat kuin alkuperäiset, mutta vitut, taas takarengas voblaa. Nyt sitten kai vaihtavat samat osat uudestaan ja taas se 50e menee. Alkaa pyörän hinta oleen kohta tuplat, perkele.

Pyöräily muka halpaa.

Back
Ylös Bottom