Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ukko heitti vieressä paidan pois ja rupesi pullistelemaan ja ihailemaan itteensä peilistä :) , varmaan monesta ihan normia mutta meistä tod. huvittavaa ja alkoi hävettää ukon puolesta.

Mut kukin tyylillään.
Meillä tätäkin saa todistella noin 5krt viikkoon. Peilinä toimin vain minä, kun mulle pitää pullistella.

Siis mitä VITTUA en voi käsittää!

Mulla ku nyt on ket säloma, on kesä, on lomaa. Parasta aikaa indeed. Nyt sit tuo saatanan huoltaja sanoo että mun on PAKKO mennä kesätöihin jos mun isä sellasta mulle löytää. PAKKO. Jaa minkäkö takia? "KAIKKI muutkin käy, sillä heidänkin vanhemmat laittavat ne...blablabavittu".

"minä olen sinun huoltajasi ja sinä olet ALA-IKÄINEN JOTEN MINÄ PÄÄTÄN MITÄ SINÄ TEET!"

Ei saatana, en voi käsittää. Sanoin että voin sinne mennä syksyl jos paikka viel on, mutten kesällä nii tämä valopää sanoo että muuten en saa enää ikinä rahaa yms. Että se on PAKKO.

Jumalauta, hajotan kaikki! :mad:

Siis mitä VITTUA en voi käsittää!

Mulla ku nyt on ket säloma, on kesä, on lomaa. Parasta aikaa indeed. Nyt sit tuo saatanan huoltaja sanoo että mun on PAKKO mennä kesätöihin jos mun isä sellasta mulle löytää. PAKKO. Jaa minkäkö takia? "KAIKKI muutkin käy, sillä heidänkin vanhemmat laittavat ne...blablabavittu".

"minä olen sinun huoltajasi ja sinä olet ALA-IKÄINEN JOTEN MINÄ PÄÄTÄN MITÄ SINÄ TEET!"

Ei saatana, en voi käsittää. Sanoin että voin sinne mennä syksyl jos paikka viel on, mutten kesällä nii tämä valopää sanoo että muuten en saa enää ikinä rahaa yms. Että se on PAKKO.

Jumalauta, hajotan kaikki! :mad:

Hyvä vaan patistaa pennut töihin heti pienestä pitäen , toki pieni lomakin aina paikallaan on.

Oma emäntä saa kanssa todistella tota pullistelua 24/7, enkä minä sitä ainakaan häpeä.
Jos mamma jotain siitä kuittaa niin sanon: "haluaisitko että olisin mieluummin 50 kilonen sählynpelaaja?". Kyllä se siitä sitten hiljenee ja koittaa ymmärtää mun "sairautta"

Hyvä vaan patistaa pennut töihin heti pienestä pitäen , toki pieni lomakin aina paikallaan on.

Pöh. Sanoin kyllä että jos se sattuis vaikka syksyl olla mahdollista mennä, mutta kesällä en halua... Ja muutenkaa ei kiinnostais taas lähtä Lappiin... Ja viel taas ihanat automatkat ~900-1000km ois siinä. Höhöö.

Festarit tossa muutaman sadan metrin päässä, ja meikä kökkii kotona...

Tuli provinssista tuliaisina joku kurkkutauti mikä vaivaa vieläkin. Kävin lääkärissä ja kaveri katsoi kurkkuun 2s ja totesi, että angiinahan se. Siinä sitten pari päivää popsittiin tyytyväisenä antibiootteja odotellessa vielä labran tuloksia. Eipä ollut angiina vaan joku random virus. Ei jaksais enää kovin pitkään ku lomaki alko jo töistä :curs:

Olutta, pitkästä aikaa.
Korkkasin siksarista ensimmäisen auki ja mitäs, lantratulta tuntuu. Pullon kyljessä lukikin "Ykkönen"...
Vodkallako tätä on tarkoitus maustaa?

Vitutuksen vitutus...Juhannuksen jälkeen oon ollu flunssassa, mutta parin viimesen päivän aikana on hellittäny. Tänään oli sitten pakko käydä hoitamassa salimaksut paikanpäällä(Tai pakko ja pakko, mutta myöhemmin olisi pitänyt maksaa enemmän) ja pyörällä oli poljettava kun ei kyytiäkään saanut. Nyt kun selvisin takas himaan niin sydän pamppaili vielä hetki sitte tuhatta ja sataa, ja joku fakin keuhkokuume taattu :(

Olutta, pitkästä aikaa.
Korkkasin siksarista ensimmäisen auki ja mitäs, lantratulta tuntuu. Pullon kyljessä lukikin "Ykkönen"...
Toi aika paha, onneks juonnyt viskiä ittelle vamraan olis käyny muuten samalla lailla.

Ukko heitti vieressä paidan pois ja rupesi pullistelemaan ja ihailemaan itteensä peilistä :) , varmaan monesta ihan normia mutta meistä tod. huvittavaa ja alkoi hävettää ukon puolesta.

Mut kukin tyylillään.
Mua ei häiritse jos joku alkaa jossain yleisessä tilasta poseja treenaamaan, mutta ite kyllä hoidan ne visusti tilassa jossa ei ole ainakaan tuntemattomia ihmisiä :D Pukkarissa toi on toki ok, pumpissahan on tunnetusti kiva kattella kehitystään :)

Tuo posettelu saattaa aiheuttaa hämmennystä tottumattomille. Yks kaveri oli leuka pitkällään, kun eräs cbb-kisaaja heitti GASP:it nilkkoihin peilin edessä ja tuumaili reiskojaan kovan prässisarjan perään.

Jep, tulee itekin välillä heitettyä kesken kovan reenin paidat ja housut pois ja pistettyä kunnon show pystyyn! Jotkut kattoo vähän kieroon, mutta se on vaan sitä kateutta.

Olutta, pitkästä aikaa.

Nakkaa vaan vodkaa sekaan. Jussina tuli kaadettua kaverille olutpulloon varmaankin sellanen puol desiä vodkaa sekaan sillä aikaa, kun se oli käymässä kusella.:D Ei ees huomannu, että sinne oli jotain laitettu sekaan.. Tosin humalalla saattoi olla siihen osansa ettei tajunnut..:kippis1:

edit. töissä ollaan ja tää ei ketuta yhtään. Eipä..

Samalla salilla pyörii eräs mies jonka reeniohjelma koostuu ilmeisesti pelkästään kyykystä tai rinnallevedosta. Eihän siinä mitään, mutta kun reeni ohjelma on suurin piirtein 30x1 toisto, välissä parin minuutin tauko ja painoja on aina 40-50 kg niin pikkaisen pistää ihmettelemään. Ei tämäkään nyt varsinaista salikomediaa ole, mutta vähän hymyilyttää tuo reenityyli kuitenkin.

Onkohan kyseessä jokin vähän tunnettu reeniohjelma? :D

Jep, tulee itekin välillä heitettyä kesken kovan reenin paidat ja housut pois ja pistettyä kunnon show pystyyn! Jotkut kattoo vähän kieroon, mutta se on vaan sitä kateutta.
Mä en muuten viitannut, että se olisi jotenkin normaalia tai suositeltavaa toimintaa.

Vituttaa kyl tasasesti aina hetkittäin nykyään. 30v kriisi, se on niin vitusta ku olla ja voi. Ei mee päivääkään ilman että kelaa sitä ikää ja kaikkee paskaa, tuntuu et aika loppuu kesken. Ei jaksa kyl nyt avautua siitä sen enempää mut eniveis, nii paljo ollu tekemättä ja elämää on hukattu että nyt voisin ekaa kertaa elämässä sanoo et useita vuosia vois kelaa taaksepäi ja muuttaisin montaki juttua.

Noh, naurattais melkeen jos ei vituttais. Otan tyynenä tän vitutuksen nyt vastaan, tulee mitä tulee, ei se parane vittujakaan murehtimalla.

Back
Ylös Bottom