Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täh? Aivan käsittämätöntä! Reklamaatiota vaan perään ja akka pois nuista hommista! Pistää ihan kunnolla vihaks kun kuvittelee omalle kohdalle ton tilanteen...Aamulla olin menossa töihin seiskaan bussilla, joka oli täynnä muitakin töihin menijöitä. Yhtäkkiä kuski (nainen) tekee U-käännöksen ja lähtee takasin päin samaa reittiä....kaikki oli vähän että wtf? Siis oikeesti se kuski
lähti hakeen jotain yhtä (!?) tyyppiä, joka seisoi pysäkillä aika lailla linjan alussa, oli vissiin joku sen kaveri tai jotain...Ihmiset oli hieman näreissään, ja kyllä taisi kaikki myöhästyä töistä...en ole kyllä vastaavaa ennen kohdannu, että siis 30 tyyppiä myöhästyy töistä yhden takia.
Mä luulen, että aika moni pistää reklamaatiota asiasta, oli sen verta vihaista väkeä...:curs: itse en loppujen lopuksi myöhästynyt kuin 5 min töistä.Täh? Aivan käsittämätöntä! Reklamaatiota vaan perään ja akka pois nuista hommista! Pistää ihan kunnolla vihaks kun kuvittelee omalle kohdalle ton tilanteen...
Jos et jaksa edes päättötyötä tehdä, niin miten sitten haaveilet jostain haastavammasta hommasta? Suorita ensin koulu loppuun ja katso sitten, jos haluat opiskella lisää. Ulkopuolisia varten on turha opiskella. Olet kuitenkin niin nuori vielä, että ehdit hyvinkin vielä opiskella lisää, jos tässä nyt joku kiire yleensäkään on. Tsemppiä vain työhön!
Kysehän on siitä, että nykyinen koulutus ei ole pahemmin haasteita tarjonnut. Lukion jälkeen ammattikoulu on kuitenkin melko piece of cake. Kun opiskeluaikana ei ole paljon töitä tarvinnut tehdä, niin se inspiraatio lopputyön aloittamiseenkin on sitten pirun vaikea kaivaa. Tarkoitan nyt sitä, että jos joku homma on kiinnostava ja se tarjoaa vähän haastetta niin onhan sitä mukavampi tehdä verrattuna hommaan jonka voi hoitaa ns. vasemmalla kädellä.

Arvaa vaan joutuuko työelämässä tekemään vittumaisia asioita, joita tekee vasemmalla kädellä, koska jonkun ne on tehtävä? Toi on ihan hyvää harjoitusta. Toki duunissa maksetaan palkkaa siitä, että joutuu tekemään tylsiä asioita, mutta tuosta ei.![]()