Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei jumalauta! Minkä helvetin takia noi lätkäkisat pitää pitää tuolla kanadassa?! Tänääänki Suomella matsi Kanadaa vastaan ja tulee loppu yhen aikaan yöllä. Töihin pitää lähteä aamulla puol 7, eikä matsia voi kattomattakaan jättää, ku tuloksen tulis töissä kuulemaan viimeistään lounastauolla! Mies tarvitsee unta saatana!

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1996463&postcount=755
No eihän se vesipumpun paska mitään kestä, tiivisteet taitaa vuotaa kuin seula kun koko öljypohjan alareuna ihan märkänä jäähdytysnesteestä. Vuorokaudessa tuota meneekin nyt vaivaiset 2-4 desiä, joten vissiin kohta on halvempi mennä taksilla työharjoitteluun, kuin odottaa että mikä kerta jäädään moottoritielle hinausautoa odottamaan. Sitten kun sitä koettaa saada tämänkin kokoisessa kaupungissa äkkiä korjaamolle, niin ajat menee ens viikolle. Toisena vaihtoena lähellä yks vitun tohelo asentaja, jolle yllättäen on vapaata aikaa käytännössä se 8h/päivä ja siinä vaiheessa itsekin pystyisin samaan suoritukseen :hyvä: :wall::wall:

Lisätään tuohon että Suomen vitun myöhäinen peli ja töissä pitäis olla viimeistään kello 8, mutta mieluusti jo viideltä että ehtis tuota autoasiaa huomenna hoitaa. Joten ens yönähän ei vissiin taas paljoa :zzzz:

Hyvin tulee uni taas. Viime yönä nukuin noin 02-06.30 ja huomenna pitäs heräillä viiden aikaan eikä nukuta yhtään eli varmaan jotain 4-5 tuntia saan nukuttua. Ja töissä ruttasin yhen audin perkele.

Tottakait just nyt pitää tulla sairaaks, nenä tukossa, yskä ja ääntäkään ei kummoisesti tule.. Ja kaiken lisäks (kiitos eilisten treenien) yläkropassa mukava jumi ja kipu. Tulee hauskaa istuu junassa lähemmäs viis tuntia ja ees yrittää lukee pääsykoekirjaa. Huoh :wall:

Vituttaa kun ei ehdi tehdä MITÄÄN! sit kun on hivusenkin aikaa niin ei jasa :curs::wall::curs::wall::curs::wall::curs::wall::curs::wall::curs::wall::curs::wall::curs::wall:

Vituttaa kun piti taas olla töistä pois. Miks vitus tuun aina keskellä viikkoa kipeeksi. KESKARI!

Tänään lähialepassa pisti vituttamaan alkoholistin käytös niin p*rkeleesti!

Oli yksi kassa käytössä ja pitkä jono takana, joten myyjä kutsu toisen myyjän avuksi. Menin seuraavalle vapaalle kassalle odottamaan että myyjä tulisi. Tässä vaiheessa tämä vanhempi alkoholille haiseva mies kysyi myyjältä, että mihin kassalle hän on tulossa ja liimautui taakseni. Aloin laittamaan ostoksia hihnalle kun hän kysyi "voisinko mennä ku ostan vaan tupakkaa" ... katsoin miestä ja sanoin, että "öö... et" jonka jälkeen helvetti repesi.

Tämä alkoholistintapainen miehenretale alkoi haukkumaan ensin pelleksi, lapselliseksi, tämän jälkeen pennuksi ja kovaan ääneen arvosteli saamaani kasvatusta kotonani :curs:

Ristus notta pistää vihaksi. Jos mulla on lapsia kaksi odottamassa ulkona ja yksi rattaissa, niin millä helvetin velvollisuudella minun pitäisi hänelle antaa tilaa? Onko alkoholistin tarve suurempi kuin omani? Puhumattakaan ostoksistani joita oli viiden tuotteen edestä (arvoltaan 4e).

Ja onko kasvatukseni todellakin mennyt niin pahasti metsään, koska haluan pitää omat puoleni ja olla antamatta juopolle tilaa. :D :curs:

Tänään lähialepassa pisti vituttamaan alkoholistin käytös niin p*rkeleesti!

Oli yksi kassa käytössä ja pitkä jono takana, joten myyjä kutsu toisen myyjän avuksi. Menin seuraavalle vapaalle kassalle odottamaan että myyjä tulisi. Tässä vaiheessa tämä vanhempi alkoholille haiseva mies kysyi myyjältä, että mihin kassalle hän on tulossa ja liimautui taakseni. Aloin laittamaan ostoksia hihnalle kun hän kysyi "voisinko mennä ku ostan vaan tupakkaa" ... katsoin miestä ja sanoin, että "öö... et" jonka jälkeen helvetti repesi.

Tämä alkoholistintapainen miehenretale alkoi haukkumaan ensin pelleksi, lapselliseksi, tämän jälkeen pennuksi ja kovaan ääneen arvosteli saamaani kasvatusta kotonani :curs:

Ristus notta pistää vihaksi. Jos mulla on lapsia kaksi odottamassa ulkona ja yksi rattaissa, niin millä helvetin velvollisuudella minun pitäisi hänelle antaa tilaa? Onko alkoholistin tarve suurempi kuin omani? Puhumattakaan ostoksistani joita oli viiden tuotteen edestä (arvoltaan 4e).

Ja onko kasvatukseni todellakin mennyt niin pahasti metsään, koska haluan pitää omat puoleni ja olla antamatta juopolle tilaa. :D :curs:

Nii Emmä susta tiiä, mut oisin ite ainakin vetässy avarilla siltä spugelta tajun pois :wtf:

Oon kipeenä vittu, eka kerta puoleen vuoteen :curs:
Tjervetuloa Suomeen! ;) Maa, jossa kesät ovat lyhyitä, mutta vähälumisia...

Mäkin olen kipeänä. Keuhkoputkentulehdus varmaan. Karsea olo ja huomenna vika päivä leimata passi Cambodian rajalla. Voi vitun jees :hyper:
Toi on just se persehomma, itse lensin kipeenä Malesiaan, no okei, en niin kipeenä ettei ois jaksanu mut kuiteskin. Nyt on eniwei, aivan karsee olo :curs:

Nyt vituttaa enemmän. Alavasemmalta "voitaisiin" ottaa jo nyt pois. :jahas:

Enpä taida vielä tänä kesänä. Ei sillä kuulemma sillä tavalla kiire ole.
Luithan tuolta muutaman sivun takaa lyhyen kuvauksen mun viisurien poistosta...:hyvä:

Mua vituttaa se että nyt on vasta toukokuu. Niin mielellään vois olla jo syyskuussa ja aivan muualla. Tää paikka alkaa olee aika nähty. Nooh, onhan kesä kuitenkin kiva, pitkä, kuuma ja rakeinen...

Ei sillä että tää tilittäminen mitään auttaisi mutta ketuttaa niin p*rkeleesti että miksi tässä yhteiskunnassa ei voi menestyä ilman että valvoo öitään kaiken maailmaan turhakeraporttien kera.... Rupeaa pakostakin miettimään että onko tämä sen arvoista, saat lopuksi käteesi vain tutkinnon joka ei välttämättä edes takaa töitä tulevaisuudessa.... Ja miksi deadlinet ei voi koulussa olla joustavia? En ole nukkunut yli viikkoon kunnolla, selkä ja kaikki lihakset kipeänä ja on yksinkertaisesti fyysisesti ja henkisesti paha olla, kun kaikki on aina ja ehdottomasti palautettava ajoissa. Aamen ja hyvää yötä.

Tiedän tunteen. Kolme pyörää pöllitti ja yhden niistä löytänyt joskus aikoinaan. Vittu et teki mieli tappaa.

Back
Ylös Bottom